Gjest Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 JA! Og jeg er ganske sliten, skal jeg være ærlig.... OG jeg har oppdatert bloggen min med masse syke - ikke minst stygge bilder... Men jeg kjedet meg. Er du trent? Ble det litt farlig rocking?
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Siklerotte, jeg har ikke tilgang til bloggen din noe mer...(((
Gjest Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 God grunn til det vet du Lisa;) Hehe... Skal prøve å invite deg igjen:p
Gjest Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 Haha, jeg kan fortsatt spionere på sunnitryne!! Knis og fnis og fjortisglis
Monajenten Skrevet 1. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. april 2008 Jeg er såklart dødstrent! Og så har jeg vasket og lagt sammen tre maskiner med klær *drittlei* Skal inn å begynne å studere igjen!!! Hva ER det med folk som kupper tråden da????? Denne var til Siklesnupp O'Vakreste!!!!!!!!!!! :-O :-O :-O *vifter strengt med pekefingeren*
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 1. april 2008 #11 Skrevet 1. april 2008 Beklager Lisa O`Grusomst skal pelle seg ut her i fra;) Psssst siklerotte, jeg blir veldig glad hvis du inviterer meg igjen (dette så ikke Monajenten at jeg skrev:P)
Gjest Skrevet 1. april 2008 #12 Skrevet 1. april 2008 Flinkingsen Monisingsen!!! Synes det er frekt å kuppe tråden vår ja:( Hva skjer a?
Monajenten Skrevet 1. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 1. april 2008 HALOOOO!!!! Det er lissom MEG du snakker med no!!!!!!! ;-P Ser ut som dere har det fantastisk gøy, hihihi;-) Når får JEG komme på fest???
Patetica fåkksi Skrevet 1. april 2008 #14 Skrevet 1. april 2008 Monajenten, var det du som var så flink med rockering og så resultater etter fem uker?
Gjest Skrevet 1. april 2008 #15 Skrevet 1. april 2008 Nei dæven det synes jeg ikke du skal Sitter å sikler på deilige rotter og nydelige lillebrorer haha Foresten prøvd den ultimate lipglossen din, og JA den var faktisk bedre enn både juicytubes og den til dior. Sorry moners, jeg har også trent litt i dag om det hjelper??
Monajenten Skrevet 1. april 2008 Forfatter #17 Skrevet 1. april 2008 Hahaha O*Grusomst du er tilgitt:-p (KANSKJE!!!) ;-)
Monajenten Skrevet 1. april 2008 Forfatter #18 Skrevet 1. april 2008 Neeei, det var nok ikke meg, har ikke hatt min så lenge.
Gjest Skrevet 1. april 2008 #19 Skrevet 1. april 2008 Hehehe... Du som trodde han ene var lillebroren min? Hahaha, huff!!! Ja, er en god del deilige rotter der inne... Og ja, den lipglossen er deilig, ikke saaant? Monis godtar ingenting, men det er greit med meg, så hun må nesten leve med det.
Monajenten Skrevet 1. april 2008 Forfatter #20 Skrevet 1. april 2008 Tja, si det! Ble i partymodus av å se på bildene *rocker vilt med rockeringen for å late som jeg party'er* :-O
Gjest Skrevet 1. april 2008 #21 Skrevet 1. april 2008 Jeg snakker til deg!! VAR deg jeg sa skjer 'a til!! HALLO?? Drit gøy - du aner ikke... Er bare så perfekt morsomt. Kom imorgen!
Monajenten Skrevet 1. april 2008 Forfatter #22 Skrevet 1. april 2008 Steike, ypper du óg, eller?? :-O Og HVA er det med denne lipglossen som er så fantastisk?? Navnet på den, ja takk?? Du er såklart den deiligste rotten av dem alle! Du ligner på en filmstjerne! ;-) :-p Vakringsten penusen HAHAHA ;-)
Gjest Skrevet 1. april 2008 #23 Skrevet 1. april 2008 Jamen det er ikke alltid like lett for sånne som meg vettu, vi bondeknøler er ikke kjent for å være de smarteste Det var bilde av en fyr og det sto Emil under (trodde hvertfall jeg). Plusset bare 1 og 1 sammen jeg hehehe.. Ja den var virkelig god, avkjølende og luktet deeeilig bare sittet å smurt den på i hele dag og luktet hehe..
Monajenten Skrevet 1. april 2008 Forfatter #24 Skrevet 1. april 2008 Kom imorgen du lizzm.........DU VIL JO IKKE TREFFE MEG????!!!!?!?!? *griningsen* Lipglossnavn ja???
Gjest Skrevet 1. april 2008 #25 Skrevet 1. april 2008 Hva den heter Monis???? KISS IN A TUBE - Lypsyl deeeeilig... Går ca. 1-2 slike i uken! Slår ALT;) Haha, nei, vet det ikke er særlig lett for sånne som deg - bondeknølene... Heldigvis skjønner du deg på lipgloss! Og til Mona (the one and only...) - JA, jeg er deeeeen filmstjernen! Er du gæren. Ser absolutt slik ut... Spesielt i lyset av mine veldig vakre venninner,,,, æh, ja;) Tror det du:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå