Gjest Skrevet 1. april 2008 #26 Skrevet 1. april 2008 Er det noen jeg vil møte mer enn noen i verden, er det MONAH!!!
Monajenten Skrevet 1. april 2008 Forfatter #27 Skrevet 1. april 2008 Kiss in a tube - lypsyl? Betyr det lissom at det er sånn vanlig lypsyl som heter lypsyl, bare at den heter kiss in a tube?? Hm. Seffers er du deeeen filmstjernen :-D *blink blink* Du var såklart den vakreste av alle sammen (hadde ikke trodd noe annet!) Så du har forandret møtestatus? Jeg er faktisk oppgradert til *potensiellvilmøtemestiverdenperson* ? *skål*
Gjest Skrevet 1. april 2008 #28 Skrevet 1. april 2008 Det er en lipgloss (får i 3 farger - alle like deilige) og den er faktisk fra lypsyl - den skiller seg ut... Den er drit bra! Den må du kjøpe...... Seeeeef er jeg det... Er du gææææren;-) Du bare lyger så det renner av deg, monis:p Ja, klart jeg har forandret det! For lengst.... Har ALDRI hatt et så sterkt ønske som å møte deg, tror jeg.... *sukk*
Monajenten Skrevet 1. april 2008 Forfatter #29 Skrevet 1. april 2008 Hurraaa! Jeg er den lykkeligste langthårsrotten som finnes!! *sukk* Lyger så det renner?? *pekefingervift igjen* Er det noe jeg IKKE gjør, så er det å lyge. Lyge er for teitingser, og jeg er IKKE en sånn ings! Ånæsti varer lengst vettu:-p GJETT om jeg skal kjøpe lypsyl lipgloss og bli filmstjernedeilig! Fæikusen!
Gjest Skrevet 1. april 2008 #30 Skrevet 1. april 2008 Ja, du er drømme eksemplaret av en langthårsrotte!!! <3 Lyger så det renner ja;-) Hahaha... Når du ser alle de vakre jentene der, så sier du ikke noe så dumt vet du:D Enig i at ænæsti varer lengst, kanskje du skal ta til deg ordtaket? JA! Den er så deilig (jeg er fæikus der selv, f)
Monajenten Skrevet 1. april 2008 Forfatter #31 Skrevet 1. april 2008 Hahahahahah vakringsene for alltid MED fæikusting <3 Dere var vakringser alle sammen altså! Sier ikke noe på det. Men såklart er jo siklingsen den vakreste for MEG <3 <3 <3 Det er et bra ordtak faktisk. Et skikkelig luddi, et :-D
Gjest Skrevet 1. april 2008 #32 Skrevet 1. april 2008 Fæikusting er nødvendig for de vakre vakringsene:P Jo'a - du er så blind av kjærlighet... Er det litt morskjærlighet? En sånn som ikke ser at andre barn er penere enn hennes`?? aaaaww<3
Monajenten Skrevet 1. april 2008 Forfatter #33 Skrevet 1. april 2008 Hahahahahahahahaha noe sånt ja! Eller forresten - beskylder du meg for å være GAMMEL????????? *hyloggrinogskrik* Er forøvrig enig i at fæikusting er nødvendig - bare synd jeg ikke blir en vakker vakrings til tross for at hele meg er en eneste stor fæikus:-O
Gjest Skrevet 1. april 2008 #34 Skrevet 1. april 2008 GAMMEL? Nei - du bare har morskjærlighet for meg veeel <3 har jeg jo for deg òg! JOooooooooooooooo. Du er jo den vakreste av fæikusingene;D!
Monajenten Skrevet 1. april 2008 Forfatter #35 Skrevet 1. april 2008 Ja da så...da skal jeg gå med på det....<3 Det er meg en stor ære å være den vakreste av fæikusingene, hahaha:-D Jeg er løkkiløkki:-D NÅR får jeg komme og drikke vin og spise sånne sunne partyting som dere sikkert spiser på partyene deres? (må sikkert ned 5 kg før jeg tillates inngang da:-O) ( ( vil ikke være fæitusen liksom, holder å være fæikus! ) )
Gjest Skrevet 1. april 2008 #36 Skrevet 1. april 2008 Fæikusingen med langtrottehår<3 NÅR? Du kan komme imorgen! Vi bare samler inn til vinkveld veeeel? Spise sånne sunne ting...? Ser de jentene der spesielt sunne ut...? Du skulle bare visst. Der stapper de i seg potetgull og godteri - kaker og is.... Det er ingen stopp.... Og du blir ikke fæitusen...!!! Jeg har en diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiger (og ja, hun er diger) venninne som slår de fleste ganske så godt. Det liggere bare ikke bilde av henne der:p Det kommer sikkert da, så hold øynene oppe:p
Monajenten Skrevet 1. april 2008 Forfatter #37 Skrevet 1. april 2008 Hehehehe, de så no ut som de var sikletynningser, men kan jo hende jeg har skjeve øyne;-) Hva spiser du på vinpartyene da?? Men O'Vakresten - jeg kan jo ikke komme i MORGEN da, må jo få LITT lengre varsel:-O (med mindre du kommer og henter meg i helikopteret ditt!) :-D
Gjest Skrevet 1. april 2008 #38 Skrevet 1. april 2008 Jo, alle sammen er slanke - men det er en av dem som har litt ekstra... Var bare tilfeldigvis ikke bilde av henne der - så det fins de òg;) Hun er jo fortsatt veeeeldig søt, da! Hva jeg spiser? Jeg spiser egentlig ikke noe på vinparty:p Hvis vi spiser-spiser lager vi jo middag. Hvis ikke er jeg ikke en snacksperson:p Men vi har jo frukt ofte òg skal du se! Åh:( Men jeg kan jo ikke fly helikopter... Hva om vi sier torsdag, da? Btw, kjæresten min er SÅ dum! Han sitter ute i stuen og roper; Han; "S, kom hit.... Jeg skjønner virkelig ingenting jeg" Jeg: "Hm, hva da?" Han: "les denne mailen, skjønner ikke noe altså..." Mailen: Gratulerer, du har blitt kåret til årets peneste 2008 av våre brukere på penest.no - logg inn for å se kommentarene og bildet" Han: "og jeg er jo ikke medlem der en gang! Prøver å logge inn der nå. Tenkte å kjøpe dagspass for å kunne se..." Jeg: "Er du helt dum? Haha, det er jo 1.april" Han: "Åh, det tenkte jeg ikke på... Skjønte ingenting jeg... Hvordan de hadde bilder av meg, er jo ikke medlem".... Ja, så jeg har en DUM og (innbilsk?) kjæreste, ja!
Monajenten Skrevet 1. april 2008 Forfatter #39 Skrevet 1. april 2008 Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha så morsomt!!!!!! Hahahahahaha! Du er jo liksom Siklesnupp O'Smartings, og så er han Siklekjæreste O'Lettlurtings, HAHAHAHAH!!!!! :-D Jeg kommer og spiser middag-middag og frukt-frukt, jeg! Men kanskje om bittttttttelitt lengre enn torsdag! Dessuten så er det jo obligatorisk at du arrangerer vinparty for meg når jeg *poff* plutselig dukker opp i hovedstaden, sant ja??? :-D Og du? På det bildet med svart kåpe og hvit bukse - HVOR har du kjøpt buksen??? Jeg vil ha hvit jeans, men finner ingen fine NOEN steder:-(
Gjest Skrevet 1. april 2008 #40 Skrevet 1. april 2008 Haha, han er så dum ja!!!!!!!! Jeg måtte bare le fordi jeg blir oppgitt... Er bare en av mange dumme ting som kommer ut av den kjeften;-) Altså, jentene er alltid med på vinparty... Så det ut som noe annet? SÅ det arrangeres foooort. Greit da, hvor lang tid skal du ha på deg da? Vinparty arrangeres med EN GANG du kommer:D:D Hmmm... Hvor jeg har kjøpt den buksen? Jammen ikke sikker - har mange hvite bukser... Jeg ser ikke hvilke av dem det er... Men den kostet nok litt... Jeg vet en av dem er kjøpt på en frognerbutikk - som jeg kan gi deg navnet på - men som sier deg nada.
Monajenten Skrevet 1. april 2008 Forfatter #41 Skrevet 1. april 2008 Ja, det hjelper jo svært lite da jeg ikke er millionær og heller ikke bor på Frogner. Men hvis du har flere hvite jeans som du er dritsexy i (som vakringser selvfølgelig er!), og som i tillegg er kjøpt på en butikk som muligens er å finne i Beeeergen, så kan du jo alltids nevne det, så får jeg spare frem til neste sommer og håpe jeg har råd til en da:-D Huuurrraaa for vinparty når fæikusrotten kommer:-D
Gjest Skrevet 1. april 2008 #42 Skrevet 1. april 2008 DU må ikke være millionær for å kjøpe den buksen kjøpt på Frogner;-) Koster muligens litt mer enn en bukse på Vero Moda, men overkommelig for en rotte:D ALlikevel tror jeg ikke merket er å finne i Bæææærgen. Men jeg kan høre med venninnen min, som kjenner butikken og merkene så godt som ingen andre;-D!! (hahaha, dritsexy i dem er jeg!) Gleeeeder meg fææææikusrotten<3 da blir det liv:D
Monajenten Skrevet 1. april 2008 Forfatter #43 Skrevet 1. april 2008 Bare så du vet det, så kjøper jeg ikke bukser på Vero Moda! (Jeg kjøper faktisk ikke bukser i det hele tatt, med min ekkolommebok, meeen.....:-O) Rotteoverkommelig er greit å vite, men selv om jeg er et fæikuseksemplar, spørs det om jeg kvalifiserer til rottelommebøker.... Liv blir det ja, det skal jeg love deg! :-D <3
Gjest Skrevet 1. april 2008 #44 Skrevet 1. april 2008 Det var bare et eeeeksempel da, rotten min! Rotteoverkommelig for en fæikusrotte òg (okay, vet ikke max-prisen din, men ANTAR:D) Hvis du kommer hit på vinkveld, og fæikusrotten passer en av buksene - så skal hun få den:D:D:D:D:D
Monajenten Skrevet 1. april 2008 Forfatter #45 Skrevet 1. april 2008 Wow shit:-O Det var rotten sin, det!!! :-O *går herved ned mine siste fem kg*
Gjest Skrevet 1. april 2008 #46 Skrevet 1. april 2008 Wow shit - jeg er sniiill:D Men en av dem får du ikke, for den skal jeg ha selv... Men har som sagt flere andre å velge i.... Kanskje du ikke en gang trenger å gå noe ned;-P Jeg er ingen spiker, og mulig vi bruker samme str vættæ
Monajenten Skrevet 1. april 2008 Forfatter #47 Skrevet 1. april 2008 Ja da får du pe-emme meg størrelsen på buksene dine, så får vi se da:-p Ja du er faen så snill, jeg tror jeg dør! Men det er jo en av egenskapene til vakringsen o'perfektus rottesiklings, så det var vel ikke annet å vente. Vin og bukse, hva mer kan jeg drømme om? <3 *sukk*
Gjest Skrevet 1. april 2008 #48 Skrevet 1. april 2008 Du får PM'e meg - så skal vi se? *venter spent* Ja, det er jeg faktisk. Snillrotten!! :-) Men som du sier - en vakker rotte er en snill rotte (jmf. o'perfektus) Nå som du får den buksen på blir du ennå penere fæikusvakringsrotte!! Vin, bukse OG selskap av meg? HVA MER? <3
Monajenten Skrevet 1. april 2008 Forfatter #49 Skrevet 1. april 2008 Å herregud jeg får nesten pusteproblemer!!!!!!! *pust inn pust ut* Skal pm'e deg.....om fem kg HAHAHA:-O Nei det er liksom det, hva mer kan man ønske seg? INGENTING! Absolutt ingenting, da blir alt perfektus! <3 <3 <3 <3 <3
Gjest Skrevet 1. april 2008 #50 Skrevet 1. april 2008 Må begynne å meditere du! NEI, du skal PM'e meg NÅ - ellers vil jeg nesten ikke ha besøk:( Vi stoler vel på hverandre og har et åpent forhold???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå