line_n & sara Skrevet 1. april 2008 #51 Skrevet 1. april 2008 lurte ikke meg, nei!!! uansett, godt at babyen fortsatt er på plassen sin!!
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 1. april 2008 #52 Skrevet 1. april 2008 Hehe, lurte meg ja, tenkte at det var litt rart, men trodde på det, helt til jeg ble minnet på at det var første april av andre her inne som tvilte
Gjest Skrevet 1. april 2008 #53 Skrevet 1. april 2008 Tusen takk line:) Er glad for det jeg og (en liten stund til, SÅ kan hun komme ut!)
meg & to små vampyrer Skrevet 1. april 2008 #54 Skrevet 1. april 2008 Pøh! Som om du ville ha født så mye som en dråpe uten å gi rapport om rier og vannavgang o.l. her inne!
Gjest Skrevet 1. april 2008 #55 Skrevet 1. april 2008 Neppe;) Tror nok at jeg hadde skrevet noe før det plutselig var en unge da jeg. (eller gubben eller noen i allefall, nesten ikke avhengig!)
meg & to små vampyrer Skrevet 1. april 2008 #56 Skrevet 1. april 2008 Ikke sant! Er man i et forpliktene DiB-forhold, så er man nå engang det! he he!
Gjest Skrevet 1. april 2008 #57 Skrevet 1. april 2008 *flire* Ikkesant... Men jeg ble jo litt lei meg når jeg fikk litt kjeft da, for det var slett ikke slemt ment. (og du som har kjeftet litt på meg, du vet jeg mener deg ja, er veldig lei for det asså, ikke bekymre seg sånn! *kosemose*)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 1. april 2008 #60 Skrevet 1. april 2008 Hahah:p Når jeg så innlegget tenkte jeg: Nei, det er hun ikke... =) Men du fikk ikke lurt bestefar da? hehe
Gjest Skrevet 1. april 2008 #61 Skrevet 1. april 2008 Nei, rakk ikke. Var hos legen først og når jeg kom var det bare å plugge USBdingesen rett i og ha presentasjon før vi var ferdig og skulle jobbe med prosjekt:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå