Gjest Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Vannet gikk i natt og jeg har fått beskjed om å avlegge rapport om at vi har fått ei velskapt, men bittelita jenta tidlig i dagmorges! Hun veide 1780 g, så stor for alderen, og 35 cm lang! tillab er i god form og ting gikk mye raskere enn forventet! tillabmannen, stolt pappa til to jenter!
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Gratulerer så ENORMT mye! Nydelig navn, da!!
"husmor"med lille Nora Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 er enig med deg grå. hehe. litt skeptisk.
Gulosten™ Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 Dette er en av de bedre spøkene i dag:) Litt på linje med de som sa at politiet i Trondheim skulle ha små elbiler som kunne lukeparkere hos mafiaen..
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. april 2008 #9 Skrevet 1. april 2008 Jeg gratulerer med baby......men er litt skeptisk i dag.....så et visst forbehold blir det.
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 1. april 2008 #12 Skrevet 1. april 2008 hehe. NO WAY!!! Du sa jo nettopp at du skulle lure folk med at vannet ditt gikk jo ;P Men er jo alltids noen som går på!
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 1. april 2008 #13 Skrevet 1. april 2008 Hvis dette er spøk, så er det faen meg kvalmende og smakløst ! For oss som har opplevd å få prematur barn er virkeligheten ganske mye mer dramatisk enn en aprilsnarr !! *rister på hodet*
Gjest Skrevet 1. april 2008 #14 Skrevet 1. april 2008 om man skulle få en så for tidlig født, så håper jeg ikke dette er stedet å løpe til bare noen timer etter fødselen, var vel rimlig dramatisk tipper jeg,... så dette er definitivt aprilsnarr.
Joikaboll@ Skrevet 1. april 2008 #15 Skrevet 1. april 2008 En kan jo ikke gå på alt av aprilspøker, men denne satte meg litt i tvil. Ville selv ikke dratt en slik spøk, men ingen er vi like. Så jeg gjør som grå, ser ann til i morra. MEN, om det ikke er spøk, GRATULERER!
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 1. april 2008 #17 Skrevet 1. april 2008 Ser også denne an til i morgen
2nj♥ Skrevet 1. april 2008 #19 Skrevet 1. april 2008 Trodde vannet skulle gå i klasserommet foran hele klassen og kommende bestefar.......
Gjest Skrevet 1. april 2008 #21 Skrevet 1. april 2008 Det er grenser til sur og gretten da, samme om det er en spøk eller ikke. Det står ingenting som "dosen drama", ingenting om helsetilstand eller noe, kanskje fordi det er litt tidlig ennå? Eller fordi man vil fortelle selv? Etc. Kvalmende og smakløst er kanskje å ta i litt dersom det er en spøk?
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 1. april 2008 #24 Skrevet 1. april 2008 Nettopp derfor jeg tror det en en aprilsnarr, men det er grenser for hvor langt enkelte her inne strekker seg for å få oppmerksomhet. Jeg er ikke sur og gretten :-) Men eksempelvis ville ikke denne spøken blitt godt motatt inne på prematurforum, naturlig nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå