Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vannet gikk i natt og jeg har fått beskjed om å avlegge rapport om at vi har fått ei velskapt, men bittelita jenta tidlig i dagmorges!

Hun veide 1780 g, så stor for alderen, og 35 cm lang!

tillab er i god form og ting gikk mye raskere enn forventet!

tillabmannen, stolt pappa til to jenter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere SÅ MASSE! Heldiggrisen!

Skrevet

Du kødder..

Skrevet

tillab; du lurer ikke oss=)

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Gratulerer så ENORMT mye! Nydelig navn, da!!

Skrevet

venter til i morgen jeg og ser :)

Skrevet

er enig med deg grå. hehe. litt skeptisk.

Skrevet

Dette er en av de bedre spøkene i dag:) Litt på linje med de som sa at politiet i Trondheim skulle ha små elbiler som kunne lukeparkere hos mafiaen.. :P

Skrevet

Jeg gratulerer med baby......men er litt skeptisk i dag.....så et visst forbehold blir det.

Skrevet

MOAHAHAHA.....

Skrevet

hehe. NO WAY!!!

Du sa jo nettopp at du skulle lure folk med at vannet ditt gikk jo ;P Men er jo alltids noen som går på!

Skrevet

Hvis dette er spøk, så er det faen meg kvalmende og smakløst ! For oss som har opplevd å få prematur barn er virkeligheten ganske mye mer dramatisk enn en aprilsnarr !! *rister på hodet*

Skrevet

om man skulle få en så for tidlig født, så håper jeg ikke dette er stedet å løpe til bare noen timer etter fødselen, var vel rimlig dramatisk tipper jeg,...

så dette er definitivt aprilsnarr.

Skrevet

En kan jo ikke gå på alt av aprilspøker, men denne satte meg litt i tvil. Ville selv ikke dratt en slik spøk, men ingen er vi like. Så jeg gjør som grå, ser ann til i morra. MEN, om det ikke er spøk, GRATULERER!

Skrevet

nah, skeptisk

Skrevet

Ser også denne an til i morgen

Skrevet

Trodde vannet skulle gå i klasserommet foran hele klassen og kommende bestefar.......

Skrevet

hmmm...*skeptisk*

Skrevet

Det er grenser til sur og gretten da, samme om det er en spøk eller ikke.

Det står ingenting som "dosen drama", ingenting om helsetilstand eller noe, kanskje fordi det er litt tidlig ennå? Eller fordi man vil fortelle selv?

Etc.

Kvalmende og smakløst er kanskje å ta i litt dersom det er en spøk?

Skrevet

Skal gratulere deg i morgen, jeg;o)

Skrevet

Nettopp derfor jeg tror det en en aprilsnarr, men det er grenser for hvor langt enkelte her inne strekker seg for å få oppmerksomhet. Jeg er ikke sur og gretten :-) Men eksempelvis ville ikke denne spøken blitt godt motatt inne på prematurforum, naturlig nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...