Mayken Skrevet 1. april 2008 #27 Skrevet 1. april 2008 Hihihi:) Send meg ei melding i morgen da så skal du få en stor gratulasjonsklem;)
~Maja Mor~ Skrevet 1. april 2008 #28 Skrevet 1. april 2008 Jeg bare later som altså! Ingen gikk på min spøk, og det var så trist. Så jeg skal iallefall late som om jeg gikk på din :-)
selfangerkjerringa Skrevet 1. april 2008 #29 Skrevet 1. april 2008 Du store min! Det var jo ikke nå det skulle skje? Uansett: gratulerer så masse til dere alle! Gi en god klem til jentene dine! alle tre! Gleder oss til å få sjokoladehungrige tillab tilbake på dib snart - med mini på puppen og hormoner i bøtter og spann
LizzyG Skrevet 1. april 2008 #30 Skrevet 1. april 2008 Hmmm... Siden jeg er relativt lettlurt av meg så sier jeg gratulerer så mye tillab og tillab- mannen men tror jeg må sjekke imorra om dette er sant.
Monajenten Skrevet 1. april 2008 #31 Skrevet 1. april 2008 Hmmmm.....skeptisk... Gratulerer i morgen hvis det fortsatt er innlegg om det da...:-)
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 1. april 2008 #33 Skrevet 1. april 2008 Hm...pokker ble litt skeptisk nå ja..... hm.. venter spent til i morgen, hehe
giggsi Skrevet 1. april 2008 #35 Skrevet 1. april 2008 Dette er bare spøk. Hadde du fått et prematurt barn hadde du ikkesendt mannen din til å skrive på dib.Da hadde dere vært på en annen planet nå.Det kanjeg love deg.Dessuten stemmer ikke vekta og lengden i det hele tatt.Jeg gikk i ørska i jaffal 2 uker etter jenta mi kom i uke 27.
selfangerkjerringa Skrevet 1. april 2008 #36 Skrevet 1. april 2008 Hva er det som ikke stemmer med vekt og lengde? Har bare født fullgåtte barn selv så jeg vet ikke helt... har ei venninne som fikk en gutt 5 uker før termin og han var 2450g og 44cm. Hvis tillab fødte nå så er det i tilfelle i uke 32 så vidt jeg vet. Og kjenner jeg tillab rett så kan hun godt finne på å sende mannen inn på nett for en kjapp beskjed ja Mannen min gjorde det at eget initiativ da jeg fikk minsta
ScaryMama Skrevet 1. april 2008 #37 Skrevet 1. april 2008 Tillab jeg skvatt skikkelig da jeg så dette innlegget! Men jeg er veldig lettlurt og da he he...
Gjest Skrevet 1. april 2008 #38 Skrevet 1. april 2008 Dersom barnet er født i uke 32, som tillab er/var vil målene ihht DiBs kalkulator være omtrent som så; Din svangerskapsuke: 32 Babyen er nå ca 38,5 cm lang og veier rundt 1400 gram. Det er vektøkningen som er det viktigste for babyen din nå. Så en litt kortere men tyngre unge er da vel ikke umulig?
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 1. april 2008 #39 Skrevet 1. april 2008 Gratulerer! Mulig jeg er naiv, men jeg tror på det jeg. tillab er superaktiv her inne, og det er vel ikke unaturlig at hun ber mannen skrive om fødselen her, selv om den var tidlig?? Om ikke ville vel alle dere damene snart begynt å rope etter henne, eller?? )
nickoline og supermann Skrevet 1. april 2008 #41 Skrevet 1. april 2008 tror det er en aprilspøk, men hvis ikke. gratulerer så masse!
silhah og emilie Skrevet 1. april 2008 #43 Skrevet 1. april 2008 er ikke så unaturlig at hun hadde sendt mannen sin for å si ifra nei..hvis jeg ikke husker helt feil så gjorde hun det sist også men jeg venter til imorgen uansett med å gratulere:p
Gjest Skrevet 1. april 2008 #44 Skrevet 1. april 2008 Hmmm, tror jeg drister meg til å gratulere jeg ... Vil tro at spøken hadde vært avslørt av spøkeren dersom det var en aprilsnarr ... eller?? Dersom du har fått lilleprinsessa di, så gratulerer masse! (dersom det er en aprilsnarr er det vel på tide å avsløre nå ... den har jo gått noen timer)
Sabina og gjengen Skrevet 1. april 2008 #45 Skrevet 1. april 2008 Grattis med minisnuppa Tillasnupps:) Håper alt fortsetter å gå like bra som det har gjort til nå STOR klem:)
Gjest Skrevet 1. april 2008 #46 Skrevet 1. april 2008 Hmmmm, jeg tok denne spøken selv i fjor jeg;) Skal heller gratulere deg i morra om det viser seg å stemme..
meg & to små vampyrer Skrevet 1. april 2008 #48 Skrevet 1. april 2008 Om Tillab akkurat har født, så hadde hun kanskje ikke lagt ut lapskausoppskrift isted? Etter dette innlegget kom? Eller var det mannen hennes det også? Hi hi:)
rødhette* Skrevet 1. april 2008 #49 Skrevet 1. april 2008 (ler ikke av spøken, men av de som går på den.. Syns ikke denne var morsom)
Gjest Skrevet 1. april 2008 #50 Skrevet 1. april 2008 Det ER første april i dag. Jeg og magen min sitter pent hjemme i sofaen vi. Ser noen ble sure, noen bekymret osv etter dette innlegget. Det var slett ikke min hensikt og for de som tok seg nær av dette innlegget eller ble veldig bekymret for oss, beklager det. Det var kun ment som en aprilspøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå