Gå til innhold

TROMSØJENTAN 30 mars!


Nætte;mortil2

Anbefalte innlegg

ja d va jo lurt å bruke tisselaken t d åsså:)

 

e stabbur sin kaviar me omega 3 trygg å spise??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

æ vet ikke:) e så masse rart me de fiske tingan, så e aldri helt sikker når d gjell d..:) kansje æ prøve på litt:) litt vell fårsikti me ka æ spis før tia:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, d e bra at stemninga e blitt litt mere positiv:-) Trur vi kan konkludere me at det e endel hormona i sving her.. Takk for en hyggelig velkomst:-) Vi e jo ikke så mange maidame.

 

Kaviar ska du bare spise, meine æ å huske (har no akkurat spist d i hvertfall) og omega 3 e bare bra for kroppen:-D Smøre huden fra innsia, bra mot strekkmerka;-) (hvis d no e nåkka som funke mot d i d hele tatt)

 

Håpe d blir maaaange formiddagstreff framover, har ingenting ainna å gjøre på dagan sia æ e 100% sykemlt å blir d til æ går ut i permisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, vi ses på vanntrimmen Pia :) Koselig om du kommer på treffet imorgen også! Det e klokka 12 på Gründer ja! Æ skal no bare slenge i byen te vanntrimmen, orke ikke dra hjem imellom. Så vært koselig å ha noen å være sammen med.

 

Æ håpe også det bli mange formiddagstreff fremover :) E 50% sykmeldt så det e kjedelig dæm dagan æ ikke e på jobb. Kommer du på torsdag da Ingadinga? Klokka 12 på Hansens spisebord! Vær velkommen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :) Symfysemålet mitt va 24cm når æ va 25 uker + 4 dager på vei. Var da jeg var hos jordmor sist. Legen målte ikke, konsentrerte sæ om blodtrykket.

 

Æ har no tatt litt av angående babyshopping i helga, kjøpt brukt Simo sportsvogn for å ha på verandaen så babyen kan sove i te 500 kroner (den e blå da, men pyttpytt:), BabyBjørn vippestol brukt te 300 kroner også har æ bestilt sengekant, stellepledd, gassbleier, flanellbleier, sengetøy, helseteppe og smekker på SparKjøp. Har bestilt verdens beste pappa-t-skjorte te samboeren min også på nettet. Artig artig :) No må æ skjerpe mæ litt, no har vi absolutt alt vi treng tror æ. Men e så gøy å kjøpe ting og tang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. kommer på torsdag:-) Så bra at d e treff da oxo:-) E bedre me treff på dagen syns æ, for e så sykt trøtt på kveldan.. å på formiddagan e æ jo aleina hjemme, blir kjedelig i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig dere var Nurk med jenta deres, kan ikke si det samme her. Opplevde noen ganger at det lakk av bleiene på natten også, kjekt å ha tisselaken under da. Men så har det gått 2 år uten lekkasje etterpå. Helt til han ved to annledninger har tatt av seg alle klærne inkl. bleien i senga og tisset....Ikke særlig fornøyd da nei...Men har vært veldig glad for å ha hatt tisselaken under da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg var en av de anonyme som la ut mitt synspunkt ang. treffene deres. Beklager til dem som ble støtt.

Men skulle likevell ønske dere kunne slå sammen treffet nå på onsdag, spesielt siden dere ikke har bestilt bord. Så kunne man ta det derfra. Hvis man er redd for å havne sammen med noen med termin langt fra sin egen, så kan man sikkert si ifra å eventuelt bytte plass. Dere kan jo eventuelt møte litt før, så slipper dere det problemet.

 

Ønsket kommer mye fordi jeg er redd det kan ende opp med et stort gap mellom terminene. At det feks blir april, mai, august og septemberjenter på treffet. Og at det er mange som ikke er inne på denne siden.

 

Skyt i vei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Vi kan godt gå på Peppes for min del, samme for meg! Samtidig går det jo sikkert bra om vi har et treff der det blir forskjell på når man har termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

No ligg no Peppes og flyt ganske nært kværandre, så om d ikke kommer så mange på den ene eller den andre plassen går d jo an å møtes der d e flest? Syns ikke d gjør nåkka om d e litt sprik i terminan, man kan jo bare sætte sæ lamme dæm som har termin nærmast sin egen hvis man ønske d. Vi e jo velkommen på flyt, så da går æ no dit hvis d ikke kommer så mange på Peppes. (orke liksom ikke å sitte der aleina, da e jo poenget me "treff" borte) Men vi som ska på formiddagstreff i mårra kan jo prate om d da? lettere å prate ansikt til ansikt enn over nettet. Eller ka? (go mat e d no begge plassan;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei=) datt helt ut herifra æ..nån uke siden æ va sist å så her inne..men løst å komme mæ me på neste treff..når vil d bli?

 

Håpe d står bra til me alle=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia, sitt no å fundere på om æ ska dra på treff. Har ikke tenkt å dra tidligere sia æ ha følt at æ ikke e gravid nok, hehe.. Men æ blir litt forvirra over at det e snakk om andre datoa og plassa her på juli sia enn det som står på BIM treff sien. Har jo mæst løst selvfølgelig å prate med dåkker som e like langt på vei som mæ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente vel bare å si at det ikke er noen vits i å investere i enorme mengder med tisselaken, vaske/gulpe kluter før man vet om man har bruk for det! Vi har masse som vi ikke brukte fra sist, siden alle sa at DET måtte vi ha MASSE av ;-)

 

Marlen! Lenge siden sist nå ja...

Det er vist 2 dagtreff denne uka, pluss onsdag klokken 18 både på peppes og flyt har jeg skjønt. Hvor felles treffet er på peppes, og julitreffet på flyt. Men nå vet jeg ikke helt hva som skjer, om det blir slått sammen, eller ikke..... Vi får bare følge med å se hva folk blir enige om =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei..

 

Marlen: Ja d va længe sia!!

 

Syns d ble mye rot me treffene nå, syns vi bare ska ha d sånn som avtalt altså på flyt!

 

Så de som syns vi burde slå den sammen, får heller komme til flyt!

E no mi mening...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Marlen :) Det e treff idag kl. 12 på Gründer, onsdag kl. 18 på Flyt/Peppes og torsdag kl. 12 på Hansens spisebord! Så bare å velge og vrake eller komme på alle som æ for eksempel tenke! Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Aurora :) Kom på treff idag, vi kommer to eller tre som har termin i juni/juli hvertfall tror æ. Vi må sjå på dæm der treffan koss vi skal gjør det sånn at det ikke bli nå problem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æ stemme for at vi har d på flyt... så får dem komme dem som vil komme:) må vi bli færdi å prate om d her snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bli det treff på Flyt på onsdag!! Ska ringe no å bestille bord (å vann...) :-) Dem som vil komme e hjertelig velkommen!!! Syns det e best sånn at vi avtale kveldstreffan her inne, så kan heller nåkka av dagtreffan legges ut på BIM.. Så må vel alle bli fornøyd.. At det bei treff på samme dag e tilfeldig, men æ gidd faktisk ikke bruke mer energi på dette no!! Dem som vil komme e velkommen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da e bordet på Flyt bestilt, blei i kjellern sia vi e mange å ikke vet helt kor mange som kommer osv osv.. Bestilte det på Tromsøjentan! :-) Glede mæ te treff å se dokk damerne igjen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...