Gå til innhold

TROMSØJENTAN 30 mars!


Nætte;mortil2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lage en ny tråd sia det bei en del sure miner på slutten av det andre å det bei så laaangt!!!

 

Kor det går da damer? No på tampen av mars! Tenk... Nån av oss har mindre enn to måneda igjen før vi går ut i permisjon.. E jo helt utrolig egentlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ skriv no te mæ sjøl igjen her ser det ut som!! heheehh!! Men har et lite forslag: Ka med å møtes onsdag kl 18 ei uke, å torsdag kl 16 neste uka?? At det går sånn fremover?? Da har jo man muligheten te å planlegge litt.. Eller blei det feil daga her no...

Å så dagan byttes på i forhold te korsn kveld det e treff?? Feks torsdag kl 12 når det e onsdag kveld å motsatt?? Da har kanskje alle ei mulighet te å iallefall møtes en gang? Bare vil ha alle med på de tidene som passe!! :-)

 

Ja å være ute å treffes etterhvert blir digg.. Æ e veldig glad i å sitte ute.. Ska prøve å huske slynga mi på neste treff, den glede æ mæ te å ta i bruk å bare håpa den bli like praktisk som æ trur!! Heheh!! Ska vi bestille bord på Flyt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:) æ kommer no å joine dæ her;) går helt fint me de tien du har foreslått onsdag kl 6 å 4 på torsdag..:) har skole t 4 på torsdag men, kan bare gå litt tilier... :) men har fri man, tir, og fre...:) så da kan æ av å t være me på treff på dagen..:)

 

mzme: de tisselakenan hete stellelaken å koste 39,50...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei tromøjentan:)

så at det lå en link på juniterminklubben om treff her. Æ e inne der av og til da æ har termin sent i mai og frykte at æ like gjerne kan bli junimamma igjen (har en junigutt fra før).

 

Blei litt overraska over diskusjonen her inne. Syns ikkje dåkker skal ha dålig sammvittighet ang treffan dåkkers. Som mange av dåkker skriv, så e alle velkommen. Men hyggelig at nån har omtanke for oss 2 maidama som tydelig e aleina i denne store lille byen.

 

Det e æ som har lagt ut kveldstreffet på BIM-treffsidene etter enighet om det på forrige dagtreff. Æ får gå dit, så hvis alle skulle ha født så veit æ jo at det sett mange hyggelige jente på flyt, der mange har termin nær min, så da kan æ jo rusle dit:)

 

Skal på pilates sammen me Petrine (mi gode venninne som æ blei kjent me på forrige runde med BIM). Ser at du Tone åsså skal dit:) (Trur æ har sett dæ på noen treff, men har sotte langt unna, å har ikkje fått annledning til å snakke me dæ).

 

Vel kanskje anledninga byr sæ før at æ treff dåkker på neste treff? Hadde iallefall vært hyggelig. Har jo enda 2 mnd igjen til termin, å veldig lyst til å bli kjent med flere:)

 

Klæm fra mæ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei..

 

Pusi85: Okei.. Hehe :-) Takk..

 

Noen som vet kor dæm har sånne mjuke håndklær man kan bruke på de små?

Ikje de som e så grove :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei Mh79=)

 

Velkommen til deg=) Koselig når nye jenter joiner=) Du er hjertelig velkommen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annahver onsdag kl. 18 og torsdag kl. 16 passe supert for min del :) Greit å ha det forutsigbart. Dagtreff kan vi kanskje avtale fra uke til uke eller e det greit å ha forutsigbarhet der også? Æ jobbe forskjellige dager fra uke te uke så æ kan ingen faste daga når det gjeld dagtreff.

 

Supert om du tar med slynga på neste treff så får vi se den! Sikkert lurt å bestille bord på Flyt, noen som orker å gjør det?

 

Hei mh79! Så bra at du e så positiv! Selvfølgelig kjempegreit at dere kommer på Flyt om dere vil på onsdag! :) :) E jo hyggelig om vi bli mange! Dåkker maidaman e veldig velkommen hos oss og andre som skulle dukke opp og. Kan dåkk ikke bare sjå an kor mang som kjæm og om dåkk vil komme bort eller ikke?

 

Ja, æ har helt sikkert møtt dæ på treff, tror æ huske kæm du e... Vi ses no på Pilates uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-)

Æ e den andre maidama. Har ganske tidlig i mai da, men om æ no sku gå over blir d jo i slutten av mai. Har tenkt å gå på Peppes på onsdag ( hvis formen tilsir d) men hvis d e lite eller ingen der håpe æ at d e greit om æ kommer på flyt? Håpe d kommer nåen juni/juli dame på formiddagstreff i mårra:-) Begynne å bli endel som har født skjønne dokker, så har vært litt redd for at vi maidamen blir sittanes aleina fra midten av april og utover.. Ikke at vi ikke kunne fått d trivelig Mh79:-) men e koselig når man e mange:-)

Fortsatt go helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig e det greit om du/dåkk kjæm på Flyt Ingunn :) Både æ og Olinebrum (Annette) har planer om å kom på formiddagstreffet imårra hvertfall! Ja, e koselig når vi e mange!

 

Åh, e så glad for at det virke som det ordne sæ greit det her med litt godvilje fra alle parta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit dokker ka!! At æ bei så gla no når æ så at det va så mye mer positivt om de her treffan at æ nesten må gråte!!!!!! Blei kjempegla for å se dokker maidamen her inne, supert!!!! Klart dokk må komme, e jo bare så kjekt!

 

Ja kan gjerne avtale dagtreffan fra møte te møte, det gjør ingenting for mæ. E kveldan som e best å ha ferdig avtalt i forhold te Ulf å Sigurd å henting å sånn!!

 

Æ kan jo se om æ finn nr te Flyt i mårra, så kan æ ringe å si at vi kjæm et gjeng me maga på onsdag som vil ha vann på bordet!! :-)

 

Nei å nei så gla æ va no! Satt i går å va redd for at det sku bli masse tull å at nån a oss flotte damer sku finn ut at dem orka ikke mer av dette.. Så va bare så fint dette.. (Øøøøhhh hormona??? Litt sånn æxtra lettrørt??)

 

På Kid har dem myke håndduka, som etter et par vask å nån runda i tørketrommel e skikkelig gode håndduka for små babya... De vi fikk te Sigurd e enda myk å god, så treng bare en eller to til her.. Ikke e dem så grøsselig dyr heller (vi fikk nån i gave å, går jo ant å ønske sæ sånne ting åsså i barselsgave...)

 

Ja æ håpe at æ ska klare å komme mæ på treff i mårra kl 12. Svigers har veldig lyst å være aleina me Sigurd en dag, så tenkte at det passa jo HELT perfekt!! Hehehe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er veldig velkommen mai-damer =)

Kan jo tenke meg det blir stusselig om dere blir sittende alene!

 

Har tenkt noen ganger, at det må være ganske unikt at vi har blitt så mange i 'tromsøjenter' gjengen. Og med termin så likt!

 

Jeg var og med på et av de felles treffa, men følte meg ganske utenfor da... Ble liksom bare sittende å se og høre på dere som kjente hverandre så godt, og hadde så mye større mager... Så jeg ble kjempe glad da vi etter hvert fikk til treff for oss færske og med små mager =)

Jeg syntes det var super trist at det såra noen at vi hadde ordna oss trivelige treff! Men nå ser det jo ut som vi er venner hele gjengen ;-)

 

 

Olinebrumm's forslag om faste treff annenhver onsdag kl 18, og annenhver torsdag klokken 16 passer meg kjempe godt =)

Mye lettere å forholde seg til!

Ang dagtreff, så må jeg bare se ann timeplan fra uke til uke. Det går i perioder hvor vi har det veldig hektisk, og andre hvor det er roligere =)

 

Jeg er foresten med på torsdagen klokken 12! Har time hos JM på morran, så da tar jeg meg 'fri' den dagen... Lite motiverende å reise tilbake til skolen når man vet det er treff i byen =P

 

Uansett...

Ha en fortsatt fin kvled folkens =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for velkomst:) Hyggelig

 

Ser at du olinebrumm har en gutt fra før, er han gammel? Min gutt blir 3 i juni. Ser ut som vi får jente denne gangen.

 

Får desverre ikke med meg dagtreff foreløpig. Kan vel ikke si desverre, da det betyr at jeg jobber 100 %. Har vært mye sykemeldt til nå, men de siste ukene har formen vært virkelig bra. Håper det varer.

 

Håper alle får en fin søndag. Ble litt tatt på senga av klokkestillinga idag, hadde ikke fått det med meg gitt.

 

Klæm

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vi ble også tatt veldig på senga av klokkestillinga :) Våkna av at hele svigerfamilien kom på besøk da vi lå å sov enda. Så bra at du klare å jobb 100% enda, ka du jobbe med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann mh79! Ja trur du var på det treffet på polarsenteret?? Æ va den nye den dagen! :-) Heheh!

Ja har en gutt som blei tre år no i februar, å venta å antakeligvis ei jente! Så ska bli spennanes det her...

 

Så heldig du som kan fortsatt være på jobb, det e jo supert! Tenker at de dagtreffan blir mer å mer befolka etterhvert så du dukke vel opp der å en gang! :-)

 

Hehehehe! Her skremte vi livet a svigermor!! Vi sto opp i 8 tia, å stilte klokken, så gaula vi opp te ho at NO MÅTTE HO STÅ OPP FOR KLOKKA VA JO OVER 9!!!!! Å ho kom i et hattfokk ned trappa, vill i auan! Hahhaah! Fysj så slemt gjort! Men va no litt arti... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Skjønner at det er blitt diskutert endel her i helga.., men godt å se at det er blitt en ordnings :-)

Jeg synes det høres supert ut med treff kl. 18 onsdager og torsdager kl. 16. I tillegg er det greit at dagtreffene evt. avtales fra gang til gang.

 

Gleder meg til å bli kjent med dere mai-jente også.

Velkommen skal dere være!

 

Jeg kan desverre ikke komme på treff denne uke ettersom jeg skal en tur hjem til Kr. sand denne. Har noen foreldre og søsken som gjerne har lyst til å se magen "live" før det plutselig er en baby her :-)

Men jeg er veldig klar neste uke!

 

Drar til tirsdag, så jeg får med meg vanntrimmen som starter i morgen :-) Vi sees vel der Tone? :-) Gleder meg!

 

Sees neste uke jenter!

 

Ha en fin uke så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Junibaby: så koselig at du skal til Kr.sand da!! E jo kjekt å ta sæ en tur når man enda ikke e for stor å ting e lettere!!

 

Du har ikke tenkt dæ på BIM treff i mårra formiddag da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, du satt rett over mæ:) Jobba i barnehage? Har bare fått me mæ to sånne dagtreff, dagtreffan e jo verkelig genialt når man e sykemeldt. Kan bli lange daga når man e sykemeldt, så godt å ha et lyspunkt å nåkka å se frem til. Allltid hyggelig å treffe andre i samme situasjon.

 

Æ jobbe som avdelingsingeniør i kjemi. Nu når æ e gravid så blir det bare kontorarbeid på mæ, tall på tall. Så jobben slit mæ ikkje ut, men det blir lange daga foran skjermen. Kan jo kjenne det litt i hodet ja. Burde vel ikkje sitte foran skjermen heime da, men det e rart me d...

 

Kan komme me et lite tips ang tisselaken. Vi kjøpte noen som vi klipte opp i mindre firkanta. La dem under babyen på stellbordet når vi skifta, når babyan e så små, så tisse og bæsje dem ofte før man rekk å få på ny bleie. Sikkert nåkka slags refelks når dem får lufta sæ? Men iallefall, så sparte det oss for mye ekstra vask av handduka. Litt lettere å hive de små firkantan til vask. Det blir nemmelig enorme mengder handduka og vaskekluta, gulpekluta etc etc i den tia.

 

Klæm:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp! Satt rett over dæ å jobba i barnehage!! :-)

 

Ja lurt det med tisselaken, vi brukte bare kluta, men tisselaken va jo enda lurere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde faktisk glemt at det er treff i morgen formiddag.

Må innom jobb en tur med div. sykemeldings- og fødselspermisjonspapirer, men dersom det blir tid igjen så kommer jeg :-)

 

Var det på Gründer kl. 12?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei...

 

mh79: Takk for tipset ang tisselaken :-) D hadde æ ikje tænkt på!

 

Ka e symfuse målet dåkkers jente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa vår må ha vært ekstremt renslig hun da...

For vi hadde aldri noen uhell på stellebordet! Ikke brukte vi tisselaken i senga heller, og har ikke hatt noen lekasjer... ikke annet enn ved spysyka og diare =P og da funka det fint med noen store hånkler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...