Gå til innhold

Hva er det dummeste du har kjøpt til baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

TummyTub var desidert det mest idiotiske kjøpet mitt. Kjøpte den fordi jeg hadde innmari lite bad, men fikk aldri brukt den. Nå står den bare i boden i den nye leiligheten (med mye større bad). Blir nok til at jeg legger den ut på finn etterhvert. har aldri hatt bruk for den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

babyfeeder'en.

ble mye gris av den,så har bare orket å bruke den 3-4 ganger. så vanskelig å få ren etterpå.

Skrevet

Kjøpte noen hettegensere fordi de var så søte, men er utrolig upraktiske på små krabater!! Har også en del flasker som står ubrukt...snuppa tar ikke flaske i det hele tatt.

Kjøpte ammepute, men har ikke brukt den noe særli :(

Skrevet

Kjøpte en brukt tvillingvogn fordi jeg fikk to tette sist, og det var et DUMT kjøp, hadde jeg lagt bare Litt mer penger i det, hadde jeg fått meg en helt ny en!

Ellers er jeg god på shopping ;) Så jeg har ikke kjøpt så mye unødvendig, kanskje tvert imot! Minste fikk en vippestol hos tanta til jul, og den var fantastisk - så nå lurer jeg og sambo på hvorfor vi aldri kjøpte vippestol til de to eldste! :)

...nå vil jeg så fryktelig gjerne ha en meitai bæresele *sukk*

Skrevet

jeans snekkerbukse... stiv og ukonfortabel... og baereselen i lignende type som babybjòrn.... vond baade for meg og baby. Naa har vi bestilt baresjal istedet... det blir spennende aa pròve:)

Skrevet

Det går helt greit hvis du bruker bøtta bare til bæsjebleier, og tissebleier går i vanlig sopla. Det gjør vi, og nå når snuppa er nesten 6 mnd er vi akkurat ferdig med 3.refill.

Skrevet

Det dummeste er Maya-wrap. Helt ubrukelig for oss i allefall..

På en god 2. plass: sengetøy - arva masse..

Ammepute scorer også høyt. Ble bare brukt noen uker. Dessuten måtte jo ammeputa støttes opp med puter, for jeg er ganske lang selv...

Skrevet

dummeste : tisselaken !!!!!!!!!

beste : ammeputa !!!!!!!

Skrevet

Dummeste hittil er vippestol, snuppa er alt for utolmodig til å sitte i den.

Å det beste kjøpet var TummyTub'en, helt genial, jenta vår elsker den:)

Skrevet

Tisselakenet kan enda komme til nytte, om noen år skal babyen vennes av meg nattbleie!

Skrevet

En haug m smokker. Hun vil ikke ha smokk overhodet. Kjøpte en Maya Wrap, men den er aldri blitt brukt. Ungen ble bare liggende som en ball opp i der. Den latterlige instruksjonsfilmen anno 1991 var grei nok den, men klin umulig å få til det den dama der gjorde!!

Sangenic bleiebøtte ble gitt bort, da jeg fikk angelcare gratis på babyshop. Det å prøve å parfymere over bæsje-lukt er en heller dårlig ide' spør du meg.( Lukter som om noen har driti på et juletre :P )

Baby call ble heller ikke brukt mer enn ca 5 ganger. Ellers en haug med klær som aldri ble brukt da hun plutselig viste seg å være for stor. Glemte jo å bruke klærne!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...