Gå til innhold

Hva er det dummeste du har kjøpt til baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av utstyr o.l? Man kjøper gjerne ALT når man går gravid,også finner man fram til at mye av det er jo bare tull...

Jeg fikk bleiebøtta i sånn kampanje i fjor,og den er virkelig det teiteste vi har. Dårlig patent! Den er jo så lav og kul umulig å bruke når du har barn i armene. Og selvsagt masse klær i str 50. Det var jo genialt, siden ungen var 50 da hun blei født. Men det kan man jo liksom ikke vite. Jeg bare angrer på at jeg tok av lappen og vaska alt,hvis ikke kunne jeg ha bytta det.. Også har vi 20 smokker hun ikke tar,hun tar jo bare en type... Også angrer jeg på at vi kjøpte Duo vogn og ikke kombi.. Kommer sikkert mer etterhvert som hun vokser... Hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte egentlig ikke så mye. Ventet til vi så hva vi trengte etterhvert vi.

Men noe er det vel sikkert...

Skrevet

Hva? Er det sant, Labambie? Den bleiebøtta er noe av det beste jeg har :P heheh

Skrevet

Hehe! Fakta? Da må du forklare meg teknikken på åssen du får opp lokket,bleia nedi og vridd om når du har Mathilde på armen! Den er jo så lav også.. Teit patent.. Har fortsatt 2 refiller igjen,som du kan få. Vår bleiebøtte går i boden. :)

Skrevet

Det dummeste jeg har kjøpt så langt er ammepute...... Han ville ikke ta pupp, og har fått flaske hele tida......

Skrevet

Ammepute her også!!!! :)

Skrevet

lekegrind, vippestol og babygym. Totalt unødvendig alt sammen. Denne gang blir det bæresjal og lammeskinn + kjøkkenredskaper i plast isteden. Mye gøyere å leke med enn babygymmen for førstemann hvertfall. :D

Skrevet

Men Mathilde ligger på stellebordet mens jeg putter bleia oppi. Lav er den, men det er jeg og :P

Skrevet

Labambie!

Kjøp AngelCare -bøtta heller!

10 000 ganger bedre enn den andre dritt-bøtta!

Skrevet

Hva gjør den så mye bedre da,anonym? Bedre patent kanskje? Lokket lett å få opp,litt høyere osv?

Skrevet

Bleiebøtta er det desidert dummeste ja. Ikke fordi den er vanskelig å bruke, jeg har ikke tenkt over det - men jeg kjøpte den fordi jeg ikke ville det skulle stinke BÆSJ på badet, og det er jo ingenting i hele verden som lukter så ille som den teite bøtta!!! Råtten bæsj i pose, *URK!* Og posene koster jo en liten formue i det lange løp, i forhold til å bruke vanlige handlenett i en vanlig søpplebøtte med lokk. Styrete å tømme er den også.

Nei, den blir ikke tatt fram igjen neste gang, det er helt sikkert :)

Skrevet

Ammepute syns jeg var greit da hun var nyfødt. Men uansett er det nok en fordel å vente til babyen er ute før man handler noe - vet ikke hva man får brukt og ikke. F.eks kjøpte jeg bæresjal mens jeg var gravid, og det brukte vi ikke en eneste gang.

Skrevet

Er det? Trodde den het sangenic ell no?

Skrevet

Har vi forskjellig? Det står AngelCare på min (måtte sjekke og greier.. haha)

Skrevet

Labambie!

Sangenic (eller hvordan det skrives) er den med lilla lokk og vri-patent! Tidligere nevt som dritt-bøtte.... Fnis.... Men Angelcare er den høye bøtta med blått lokk! Ikke noe problem å ha bayen på arma her! Du løfter bare opp lokket og slipper bleia nedi! Ikke noe vriing! Bruker mye mindre pose, og er derfor mye mer miljøvennlig!

Skrevet

Det er jo den med blått lokk jeg har og.. Står angelcare på den.. Men den er uansett for lav synes jeg. Kanskje bedre når ungen holder hodet sitt selv og sånn da.. Vi pleier å vri om da,men man skal kanskje ikke det? Det ser iallfall sånn ut når vi tømmer den,at den skal vries så det blir bleieegg.. Da ligger de så fint liksom..

Skrevet

Flaskevarmer. ble enten aldri varm eller alt for varm.

Skrevet

Kan man ikke bare ha bøtta ved siden av stellebordet da? Man trenger jo ikke å måtte bære babyen da?

Skrevet

Vi har bad på størrelse med et fingerbøll.. Så er trangt nok kan man si... Men kanskje! Får se om jeg får rokkert litt innpå der. :)

Skrevet

babybjørn! Brukt 2 ganger, va SÅ vond å bære i. Sydde meitai i stedet, den er hærlig!

Skrevet

Ammepute her også!

Fikk anbefalt en som var skikelig hard, jeg tenkte jo ikke på at den ikke kom til å forme seg etter ungen. Skikkelig teit, neste gang skal jeg kjøpe en mykere, for ammepute i seg selv liker jeg å bruke.

Skrevet

Bleiebøtta er vår "beste venn". Inmari fin (ikke fin sånn sett), men veeeeldig praktisk når man bor i 3 etg. i blokk.

Dummeste jeg har kjøpt? Jo...et bæresjal til 600,-. Prøvd det en gang...alt for mye styr (og jeg har ikke tålmodighet til å lære meg teknikken)

Skrevet

bleiebøtta... brukte vi kun ui 2 uke... syns det var bare pes og gansk kostbart med disse posene..

Ellers ingenting faktisk:)

ammeputa var grei i begynnelsen (2 mnd) men nå bruker jeg ingenting...

Skrevet

Det dummeste må være at jeg på overtid ikke kunne la være å handle for mye babytøy, som desverre ikke er blitt brukt..DET har jeg dårlig samvittighet for, så nå har jeg gitt det vekk, nytt og fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...