Gå til innhold

Bærkorga................

Anbefalte innlegg

Skrevet

Negativ oppmerksomhet er bedre enn ingen oppmerksomhet, vet du. Det beviser jo bare barnementaliteten her. Og du, Trude; er tydeligvis fan nr 1, skjønner jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes synd på deg hvis du tar noe av det som skrives her inne for intellektuelt, kvasi eller ikke.

Skrevet

Seff er jeg beæret. Humre.

Skrevet

"Barnementaliteten", som du så fint kaller det, bevises vel mest av oppgulpet du presterer å lire av deg. Jeg er nesten overrasket over hvor mye idioti man kan finne i ett individ.

Skrevet

Jeg gjør ikke det, men jeg ser du prøver så godt du kan. Hver dag. Kan du ikke tre på deg rødstrømpene dine, ta med deg fana og finne et tog et eller annet sted. Det hadde du sikkert hatt godt av. Begynner vel å bli passe flat den ræva di sånn som du taster i vei dagen lang.

Skrevet

"Så det er vel ikke stor forskjell på henne og en anonym."

Det er all mulig forskjell på meg og alle med nick, og en anonym. Man er faktisk ikke anonym innenfor dette forumets rammer, og det er tross alt den anonymiteten det er snakk om her. At ingen kan kjenne meg igjen på gata som Bouncy Bollocks har lite og ingen ting med saken å gjøre.

Skrevet

hmmmm.. der kunne jeg ha sverget på at du snakket om deg selv, bouncy.

Skrevet

Du forveksler meg med en annen, ser det ut til. Ikke har jeg verken røde strømper eller faner, og ikke går jeg i tog.

Min bakende har det aldeles utmerket, forresten. Takk som spør.

Skrevet

hehe NN 14:27 skriver under på denne jeg ;-)

Skrevet

Du slenger med leppa om feminisme og intellekt som om du kjente noen av delene, og så går du hen og skriver støtteinnlegg til deg selv etterpå, som om det liksom skulle bevise at intelligensen din overgår den til en padde? Jeg ler meg ihjel.

Skrevet

Oppmerksomhet er fremdeles oppmerksomhet, isn't it? Så er jo bare å takke og bukke, for hvis dere anonyme virkelig er så mette av bærkorga sine utspill - så er dere jo på helt feil forum!

Barnementalitet eller ei. Jeg finner det mer mystefistisk at du har behovet for å påpeke hvor "unge" vi tydeligvis er, istedet for å kunne tale bedre for seg. Er det virkelig et så tungt nederlag å være mindre verbalt dyktig enn en 22åring? ;)

Skrevet

jeg leser og leser disse innleggene i nettopp denne tråden, og den intelligensen som noen påberopte seg anonymt lengre opp her, synes ikke ENNÅ??

kanskje på tide å komme med noe fornuftig før moderator må slette tråden fordi hun sovner av innholdet??

Skrevet

Hvorfor er du her fortsatt da? Forelska i bærkorga?

Skrevet

Det forstår jeg godt, så deilig som han er...

Du er ikke alene om det.

Skrevet

mindre verbalt dyktig enn en 22-åring.. hmmm.. Lært deg noen voksen-ord i det siste, du da? Tror nok grunnen til at alderen deres blir nevnt er at det skinner igjennom at dere prøver å være mer modne enn dere egentlig er.. Her er visst både miss smart-ass, miss know-it-all og miss smarty-pants samlet på et sted.. Godt dere har hverandre ihvertfall da..

Skrevet

Fy faen det er den dummeste tråden jeg har sett. Bærkorga du må bare være jævla stolt! hehehe

Skrevet

Gadd ikke lese alle innleggene her jeg, men skjønner ikke hvorfor dette skulle være et så stort problem? Kan ikke folk få lov til å skifte nick om de vil det? Må vel kunne være noe mer stimulerende vi kan krangle om her inne?

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Heisann! Nok en gang har Bouncy B. klart å lokke kjerringfolket vekk fra vaffeljernet et øyeblikk,- denne gang ved å veksle mellom to nick. Noe så intenst provoserende! Hun burde jo ha visst at det ville sende kjerringfolket helt ut av bane slik at de ikke vet hva som er opp og hva som er ned lenger! Og tenk å ta seg slike friheter i en så ung alder!

Stå på, Bouncy B.! Ingenting morer meg mer enn slike tråder hvor anonyme tydelig avslører følelsen av å være deg klart underlegen!

Skrevet

Signerer Ms. Bankhead på denne. Haha for en tråd.

Skrevet

Anonym, du er bare én til det motsatte er bevist, saa jeg henvender meg til deg, ikke dere.

Du sa at hun har et nick som betyr pisspreik (eller hva du kalte det). Hun heter ikke "what'a'load'a'bollocks!", men booooouncy mmmmhh bollocks, noe som plutselig ble noe helt annet, et pent bilde, nesten som et glansbilde.

Er det slik at hvis man kan kunsten aa snakke for seg, saa maa man likevel si "Dahh lizzom atte bare tosssskk azzz!!" saa man ikke virker smartere enn andre?

Skrevet

Høy kneggefaktor på det innlegget, T.! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...