Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Blir fort lei nickene dine du!!!! Eller er det noe annen grunn for at du skifter hele tiden???
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Hahahaha, NOK en Bærkorg-tråd!!! Tjo-hoiiii :-p
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Jepp,tror hun er veldig glad i oppmerksomheten;-)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 Hun synes vel at det er litt flaut å være så aktivt med i samtlige debatter her inne, at hun må operere med forskjellige nick, slik at vi skal få inntrykk av at hun har et liv utenom BIM.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #7 Skrevet 25. mars 2008 Hehe... Og ikke er hun gravid/prøvende heller, så hun skulle vel vært på dib istedenfor.. Lurer på på om hun har flere nicks enn de vi vet om?
Ikkelektuell Skrevet 25. mars 2008 #8 Skrevet 25. mars 2008 Du har tydeligvis ikke skjønt noe som helst, men jeg skal være elskverdig nok til å opplyse deg om at jeg faktisk ikke har gjort en dritt for å skjule nickskiftene mine, og at denne tråden derfor fremstår som like kørka som du er. Dette var et særdeles lite intelligent forsøk på å drite meg ut. Gå og lek i ei avfallskvern, nepa.
Ikkelektuell Skrevet 25. mars 2008 #9 Skrevet 25. mars 2008 "Lurer på på om hun har flere nicks enn de vi vet om?" Skjønner ikke hvorfor du sitter der og sier at jeg ikke er gravid eller prøvende, for du vet da ikke hvilke fora jeg holder til på. For alt du vet så kan jeg være "Mamzemamzen+zpire" som du koseprata med i stad.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #10 Skrevet 25. mars 2008 ikke snakk om å prøve å drite deg ut, det klarer du fint selv..
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #11 Skrevet 25. mars 2008 Hun er MASSE på dib også, haha. Hun har jo SÅÅÅ masse kunnskap å dele med andre ;-p
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #12 Skrevet 25. mars 2008 Hehehe, nå kommer snart mammatilprinsen for å klappe deg på skuldra igjen. And here we go again, brødhue.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #13 Skrevet 25. mars 2008 Store ord fra ei lita jente, det der, bouncy.. Skjønner bare ikke hvorfor du har så stort behov for å fremstå som så veldig intelligent og en "know-it-all" Du er jo fortsatt veldig ung, hvorfor ikke være litt ydmyk? Det verste med måten du debatterer på er at du sjelden svarer på selve hovedinnlegget. Som regel hiver du deg over ei i tråden og er spydig og arrogant ovenfor svaret hun har gitt.. Nei, jeg har ikke satt meg så veldig inn i alt du skriver, men det skal litt til for å unngå å legge merke til navnet ditt over alt.. Slutt og vær så hoven og arrogant, så kanskje det går an å diskutere med deg på en sivilisert måte.. Du har mer enn en gang avslørt IQ `n din; "gå å lek i ei avfallsfallskvern, nepa".. Virkelig voksent av deg.. haha
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #14 Skrevet 25. mars 2008 Ha,gjør ingenting for å skjule nickskiftene dine,det kunne du vel ikke gjort om du hadde villet!!!! Men du opplyser no ikke heller om det;-)
Ikkelektuell Skrevet 25. mars 2008 #15 Skrevet 25. mars 2008 Selvfølgelig kunne jeg skjult det hvis jeg ville. Jeg har opplyst om det så mye som det er mulig uten å faktisk si det rett ut. Ikke min feil at du er så dum at du ikke oppfatter det. Si meg, hadde du overhodet merka det om noen spytta deg i trynet?
Ikkelektuell Skrevet 25. mars 2008 #16 Skrevet 25. mars 2008 Dropp forkledninga, så kan vi snakke "sivilisert" og "ydmyk". Står glasshuset fortsatt, eller? PS Du bør ikke stole for mye på vedkommende som fortalte deg om hvordan IQ fungerer.
Ikkelektuell Skrevet 25. mars 2008 #17 Skrevet 25. mars 2008 Så poenget med å være på dib er å dele kunnskap med andre? Jøss, det tror jeg mange har gått glipp av. Kan du ikke stikke på dib-krangle og drive litt opplysning der også, er du grei?
Jodasåneidaså Skrevet 25. mars 2008 #18 Skrevet 25. mars 2008 Beste Bouncy, har du ennå ikke forstått at du er programforpliktet til å starte en ny tråd om alt du foretar deg, slik at anonym greier å henge med? Den er jo ikke så fremmelig av seg, dessverre.
Ikkelektuell Skrevet 25. mars 2008 #19 Skrevet 25. mars 2008 Jo, det begynner å synke inn nå. (At den er nærmest tilbakestående visste jeg selvsagt fra før).
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #20 Skrevet 25. mars 2008 det er ikke bare en anonym i denne tråden, bare for å opplyse om det..
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #21 Skrevet 25. mars 2008 hehehehehe... Du er bare patetisk, Bouncy.. Sier seg seg når du har et nick som betyr "drittpreik"... Tror ikke du skal uttale deg om min IQ, for den har vært testet, og ligger godt over gjennomsnittet.. Så uansett hvor mye du prøver å kritisere den, så vet jeg at du aldri kommer til å kunne måle deg med meg.. Så jeg sitter bare her og ler ned til deg.. Kvalmt ja, men sant.. Du kan si hva du vil, men du må jo ha oppført deg ganske teit, siden det er startet en egen tråd ang deg?
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 25. mars 2008 #22 Skrevet 25. mars 2008 Jeg må nesten humre litt. Når man er inne på et krangleforum må man vel klare å finne på bedre ting å klage på enn visse mennesker her inne. Hva så om man skifter nick? Hun tør i det minste å vise at hun er hun, imotsetning til visse anonyme her inne. All ære til Bærkorga fra min side. Det er ingen av dere som har klart å målbinde denne frøkna til nå, og det skjer nok ikke i min/deres tid heller. Er ingen som har fått meg til å le mer i krangleavdelingen her enn henne Tommel opp for både nickskifte og flere fantastiske "krangler" i fremtiden!
Bare™ Skrevet 25. mars 2008 #23 Skrevet 25. mars 2008 bærkorga er kul! Samme hva hun heter.. når jeg første gang diskuterte med henne, hadde hun et nick det oste respekt av. Reflekterte og litt kyniske svar. Men integritet- det hadde hun.- dengang som JEAB... Hva man bytter fra og til betyr vel ingenting? Har minst respekt for dere anonyme som tror dette bidrar til hets mot henne. Dere som holder på, er sikkert rævslikkere i andre tråder. Spar dere:( Jeg har også bytta nick, ikke fordi jeg føler jeg må av noen grunn, men fordi jeg har lyst. Og jeg bytter frem og tilbake, Og noen ganger så tror noen at de kjenner meg og kan dømme meg.... Like I care. lizzzzm...
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #24 Skrevet 25. mars 2008 Synes dama/jenta er ufysen jeg.Er ikke mange plasser jeg har sett at hun er hyggelig og svarer faktisk på det folk spør om.Neida bare sydigheter for det meste!
Bare™ Skrevet 25. mars 2008 #25 Skrevet 25. mars 2008 hun har blitt skarpere, ja.Og er blitt litt mer hissig på grøten. Men det er jammen meg mange andre her også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå