Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #26 Skrevet 25. mars 2008 Berkorga trenger å få seg et godt gammeldags nummer! En skikkelig runde i bingen. Men det spørs om det spetakkelet der noensinne kommer til å tenne noen med alt det rælet hun lirer fra seg her inne. Er muligens en og annen småsint Ottardame som kan bli litt småklam av det testosteronpreiket hennes.
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 25. mars 2008 #28 Skrevet 25. mars 2008 Til den anonyme som syntes Bærkorga er ufyselig.. du er vel inneforstått med at du er inne på et krangleforum nå, sant? Og dersom frøken-korg har fremstått ufyselig har hun virkelig gjort jobben sin her inne. Jeg har sansen for dama jeg. Hun kan virkelig det å prate for seg og det er ikke få ganger jeg har trukket på smilebånda av det hun har skrevet. Om det blir for "ufyselig" eller sårt for din del, burde du kanskje ta en tur over til strikke, hekle og syavdelingen istedet for
Ikkelektuell Skrevet 25. mars 2008 #29 Skrevet 25. mars 2008 11:39, du er ikke det minste kvalm. Faktisk får jeg sympati for deg, der du sitter og "ler ned til meg". Kneggers. Hva gjelder IQ'en din, så greier du helt fint å gjøre skam på den på egen hånd. Hvilket gjennomsnitt lå den over, sa du? Egen tråd er bare kos, det.
Ikkelektuell Skrevet 25. mars 2008 #30 Skrevet 25. mars 2008 det er ikke bare en anonym i denne tråden, bare for å opplyse om det.. Anonym Særlig. Motbevis det, da.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #31 Skrevet 25. mars 2008 Ikke i det hele tatt. Jeg er strålende fornøyd, og koser meg i bingen med akrobatiske krumspring flere ganger i døgnet. Men så er jeg ikke så rent lite sexy og da....Ikke hat meg fordet da, JAPPE jenta;)
Ikkelektuell Skrevet 25. mars 2008 #32 Skrevet 25. mars 2008 Dø, jeg sitter ikke på krangle for å få meg et nyp, asså.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #33 Skrevet 25. mars 2008 JA er fullstendig klar over at jeg er på krangleforum nå!Det er ikke bare her på krangle hun har vært slik...bare så det er sagt!!!Hadde kun vært her hadde jeg ikke giddet å utale meg engan!
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 25. mars 2008 #34 Skrevet 25. mars 2008 Jasså Bærkorg, erru ekkel på andre forumer altså? Buhu.
Ikkelektuell Skrevet 25. mars 2008 #35 Skrevet 25. mars 2008 Trude, NN ble kasta ut av syklubben, hun nektet nemlig å "kaste maska". Ba-bom-pom--------Prrrrrrft.
Ikkelektuell Skrevet 25. mars 2008 #36 Skrevet 25. mars 2008 Ifølge NN, så. Selv er jeg litt usikker på hvordan den definerer 'ekkel'...
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #37 Skrevet 25. mars 2008 Når jeg ser hvor gammle dere er...ja da må jeg bare le;-)Forklarer alt:-) Ha en fantastisk fin dag :-D
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 25. mars 2008 #38 Skrevet 25. mars 2008 Oi oi oi , kan jeg sense forhåndsdømminger? Har vi med en hovmodig eldre frøken å gjøre? Min favoritt. Er så godt å se eldre mennesker som gir seg grunnet aldersbaserte-argumenter. Eller, var det i det hele tatt noe argument her? Nja, får vel bare bøye seg i støvet. Frøken Bærkorg vant igjen.
Bare™ Skrevet 25. mars 2008 #39 Skrevet 25. mars 2008 det er jeg som skal ha pepper i aldersdebatter? Ja, hvor gamle er vi?? Hvor gamle tror du vi er, og hva sier profilen?? Og sist men ikke minst? Hva pokker har det med saken å gjøre? Du som startet tråden, og du som fortsetter anonymt er mulig voksen, men likevel sabla barnslig som hetser folk uten identitet selv.... god bedring (jeg hater da ingen for om jeg er uenig?? Går det an å lære seg å skille sak og person, eller??)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #40 Skrevet 25. mars 2008 Ja nå kan du lure fæælt :-D Kos deg med det..hehe
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 25. mars 2008 #41 Skrevet 25. mars 2008 Hva så om man er seksten, tredve eller femti - alle har ytringsfrihet. Og desverre for Anonym kunne en på 23 debattere bedre for seg enn henne. Da er det jo lett å hoppe litt ut av sømmene
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #42 Skrevet 25. mars 2008 Var ikke ment til deg,men du får ta det som du vil :-)
Bare™ Skrevet 25. mars 2008 #43 Skrevet 25. mars 2008 gamle sømmer rakner lett, må vedlikeholdes, TvillingTrude!! OG nye/ unge sømmer er ikke ferdige ennå... så.. herlighet for en nydelig forpult snødag!
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 25. mars 2008 #44 Skrevet 25. mars 2008 Hehe JAPP - signerer på den
Bare™ Skrevet 25. mars 2008 #45 Skrevet 25. mars 2008 det jeg irriterer meg langt mer over enn at Korga har bytta nick er den helvetes snøen som kasta seg over oss som om jeg skulle ha synda i et tidligere liv?? Jeg synder ikke, ikke ubevisst, hvertfall!! Nå ble nydelige Arendal full av snø- dagen etter at jeg hadde raket frem krokuser og luftet alle matter på terrassen. Raket hagen og kuttet grener. Dagen etter er det storm og 40 cm snø. På toppen av det hele går strømmen!! og dere irriterer dere over ei uskyldig korg med bær?? syndefloden var definitivt verre
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #46 Skrevet 25. mars 2008 Tør hun å vise hvem hun er? Har du sett profilen hennes, eller? Det står: jeg er kvinne født i 1984.. That`s it.. Mange forteller jo når de er født i nicket sitt. Hun er rimelig anonym selv bak sitt nick, for det er faktisk mange som er født i 1984 i dette land, vet du. Så det er vel ikke stor forskjell på henne og en anonym. Dette var et dårlig argument, Trude.. Har større tro på at hun faktisk har flere nick, et hvor hun kanskje er litt normal, og disse hvor hun slenger med leppa..
Ikkelektuell Skrevet 25. mars 2008 #47 Skrevet 25. mars 2008 Du har helt rett, selv en selvsagt ting som norske værforhold burde være en større kilde til irritasjon enn hva jeg er, men det sier kanskje litt om hva slags mentale og åndelige begrensninger de lever under.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #48 Skrevet 25. mars 2008 Og hvem er rævslikkeren her? du kunne ikke fått kjørt hue litt lenger opp i ræva på bouncy?
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 25. mars 2008 #49 Skrevet 25. mars 2008 Du får heller føle deg en smule beæret frøken Bouncy. At noen tar seg bryet med å starte en tråd hvor nesten femti innlegg har blitt skrevet - om deg alene!. Ja, du er kjendis og har fått deg mange fans, uansett hvor høyt eller lavt de scorer på intelligensfronten.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #50 Skrevet 25. mars 2008 Din mentale og åndelige verden består vel stort sett av å presse ut av deg kvasi intellektuelle betraktninger/vås på en nettside beregnet for gravide kvinner. Hvordan går det med glasshuset ditt i dag da, lille My?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå