Pysa Skrevet 20. mars 2008 #51 Skrevet 20. mars 2008 Jeg håper for din skyld at du ikke lager frokost til dem akkurat nå.
petite fleur Skrevet 20. mars 2008 #52 Skrevet 20. mars 2008 Må bare si at jeg er sjokka over samboeren din...Virker ikke som dere har kommunikasjonen helt i orden siden han i det hele tatt spør deg om eksen kan få overnatte. Jeg hadde blitt rasende, var jeg deg. Jeg hadde utviklet superkrefter, bært sofaen ut på trappa og sagt at "selvsagt kan hun sove på sofaen!" Hun eksen virker forsåvidt ikke så lur hun heller...Hva får henne til å tro at det er greit for deg at hun sover over? (Jo, samboeren din)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 20. mars 2008 #53 Skrevet 20. mars 2008 Klart hun lager frokost til de nå, mens 1 baby henger i puppen og de 2 andre maser på mor på guvlet. Mens mannen sitter å beinflørter med x'n under kjøkkenbordet.X'n som ikke lukter gulp og har fått på seg sminken, rettet ut håret og hatt på seg parfyme. Fnis. Jeg synes dere tar i litt dere som aldri ville tatt en øl eller kaffe med x'n. Det går jo ann å være helt ferdig med en x da.
*Mi tesorito* Skrevet 20. mars 2008 #54 Skrevet 20. mars 2008 Hvordan gikk det idun? Fått banka litt vett opp i hodet på denna karen?
Kirsebæra Skrevet 20. mars 2008 #56 Skrevet 20. mars 2008 Jeg hadde ihvertfall sagt ja til at hun kunne ha overnattet.... å så hadde jeg lagt frem sengetly og madrass,...på trappa....ute... i 7 minus...hadde ikke hefta meg=) da hadde han skjønt da! eller bært sofaen ut!! håper det ornda seg mellom dere! og at han ikke drog med seg x'en hjem!
Gjest Skrevet 20. mars 2008 #57 Skrevet 20. mars 2008 Mange jenter er faktisk ikke attraktive når de har blitt mødre monajenten, de bryr seg lite om seg selv, og "glemmer" mannen. Selv er jeg alenemor, pen og pyntet sådan, og tar ofte en øl med en eller annen eks. Ligger med dem også jeg da.... Liker best opptatte menn, de er så oppmerksomme , og det hele er så uforpliktende;) Og barnet mitt er forresten en eks sin, som vi lagde en gang jeg var hjemme i hjembygda å tok en øl med han... mens ungene og kona var hjemme... Jaja, fint du bruker energi på å irritere deg over innlegg på denne siden...
Meg + 2 prinsesser Skrevet 20. mars 2008 #58 Skrevet 20. mars 2008 Er det her et særiøst innlegg? Finnes det virkelig SÅ dumme mannfolk der ute i verden?
Lykke X 4 Skrevet 20. mars 2008 #59 Skrevet 20. mars 2008 Fysj for et kvinnemenneske den eksen hans er! Hadde ikke godtatt det. dessverre Skjønner godt at du blir sint!
Scorpiogi Skrevet 20. mars 2008 #60 Skrevet 20. mars 2008 spurte mannen min hva han hadde tenkt om dette. "Accident waiting to happen" sa han til det...
Loyloy Skrevet 20. mars 2008 #61 Skrevet 20. mars 2008 Det er det i min verden ja... Jeg har selv flere eks er som jeg er venn med, og reagerer heller ikke på om T skulle ønske å ta noen øllerer med en av sine. Hvorfor skulle jeg reagere på det? Jeg er gift med ham, og stoler på ham, og hadde jeg ike gjort det, så hadde jeg heller ikke ønsket å forbli gift med ham. Og sel hadde jeg blitt urfurten hvis jeg ikke skulle få være venner med vennene mine bare fordi det tilfeædigvis var en eks. At man kan bli sjalu over flirt og uønsket oppmerksomhet er da slett ikke det samme, Jeg har et par ganger blitt dritsur over damer som ikke respekterer at han er gift, og likeens har jeg klare grenser selv når det gjelder det motsatte kjønn. Hvorfor er det så farlig at han tar noen øl med en eks? Har han vært utro før kanskje?
mizza84 Skrevet 20. mars 2008 #62 Skrevet 20. mars 2008 Det hadde jeg rett og slett ikke taklet jeg!! Selvom jeg og min eks er venner den dag i dag, så respekterer jeg samboeren min såpass, at jeg ligger langt unna det og drikke alkohol med han.. Og jeg hadde ikke taklet om han gjorde det heller.. Er ikke en sånn sykelig sjalu kjerring altså, men jeg mener ekser er ekser..
Monajenten Skrevet 20. mars 2008 #63 Skrevet 20. mars 2008 Jaja, da er jo du regelrett en drittkjerring som legger deg etter opptatte menn, forhøyer deg selv og slenger dritt om andre mødre. Du ble plutselig veldig useriøs for min del.
sannamin* Skrevet 20. mars 2008 #64 Skrevet 20. mars 2008 Dette hadde jeg aldri godtatt. men det er no meg.. Og at han tør å sende melding om x`n får ligge over på sofaen?? Jeg hadde blitt så forbanna. Men dette hadde aldri kommet til å skjedd meg. Du må nok få mer selvtillitt? eller si hva du virkelig føler her. Hun må være voksen nok til å skjønne at hun må bli ferdig med han og i RESPEKT til deg! så gjør en bare ikke sånt.. Håper du får ordnet opp i dette og setter deg i respekt.
TA 1980 Skrevet 20. mars 2008 #65 Skrevet 20. mars 2008 Det samme sa mannen min,( som Scorpiogi sin) da jeg nevnte det for han...
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 20. mars 2008 #67 Skrevet 20. mars 2008 Jeg har faktisk gjort det mannen hennes har gjort (dro ut med en eks mens jeg var sammen med barnefar, og så viste det seg at han måtte overnatte hos oss), men det var en faktor som var anderledes, og det var at jeg forsikra meg at det var greit for barnefar. Merka jo at han var litt sjalu, så vi hadde med ei jente til, og hadde telefonkontakt hele kvelden. Hjalp jo at han også var ute med venner, og ikke fastlås hjemme med barn. Kan forresten ikke skjønne at hun får noe mer søvn av å overnatte hos dere, for hun må vel opp når barna skal opp. Med nachspiel på hytta så greier hun kanskje ikke legge seg tidlig, men får i alle fall sovet langt fram på dag.
Gjest Skrevet 20. mars 2008 #68 Skrevet 20. mars 2008 hehe, du får trekke ut det trur er sant og ikke sant av det jeg skrev. Poenget mitt var : hva er vitsen med å irritere seg og å bruke så mye energi på hva folk skriver...halvparten av hva som står her inne er sikkert bare oppdiktet... Lett å underholdes hvertfall.. HA en riktig fin kveld.
Odd Molly Skrevet 20. mars 2008 #69 Skrevet 20. mars 2008 Jeg har kontakt med alle mine x er, det vil si 2 stk. Meg og samboeren min har hatt begge to på overnattingsbesøk (ikke samtidig da) og er vi i samme by går jeg så klart ut å tar en øl med de. Om samboeren har lyst og vi får barnevakt blir han med. Mulig det er meg det er noe galt med, selv om følelsene er borte er de begge to gode venner jeg synes det er hyggelig å se igjen! Til HI, ja han er ute med xen, men han er sammen med deg, du er mor til barna hans, OM denne jenta skulle ha følelser for mannen din er det jo deg hun er sjalu på. Det å se deg med deres felles barn vil sikkert gjøre henne bedrøvet. OM hun ikke har følelser for han, har hun sikkert litt lyst til å møte den personen som betyr mest for han, altså deg. Synes du skulle fortelle mannen din at du ikke likte forslaget om å ha henne på overnatting. Jeg tror du gjør lurt i å ikke nekte han å møte henne, neste gang kan du jo bli med. Ser at mange her reagerer sterkt på det å ga ut å ta en øl med x. Hadde min samboer blitt sur fordi jeg en gang i året traff men x ville jeg trodd det hadde rablet for han. Jeg vet jo at han ikke har noe å frykte, jeg er sammen med samboeren min fordi jeg er glad i han, men jeg velger selv hvem jeg vil være venner med. Håper alt gikk bra!
mei&mi + marcus :) Skrevet 20. mars 2008 #73 Skrevet 20. mars 2008 Ja?? Hva skjedde??? Vi venter i spenning!!
jet trip Skrevet 21. mars 2008 #75 Skrevet 21. mars 2008 det med øl med exen hadde nå vel godt ann men hva tenker ho ex som engang kan foreslo om overnatting....jøss...og at mann ikke si nei uten å engang nevne saken til sambo....fatter ikke jeg... men hvordan gikk dette tro...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå