Gå til innhold

eks kjærester!!


kjapttrygtogbilliigKIWIKIWI

Anbefalte innlegg

Skrevet

åhhhhh

 

mannen min har en eks kjæreste som aLLTId når hun er på ferie her vi kommer fra skal treffe han og ta en øl ååååhh

og jeg kommer meg ikke så langt jeg har små barn og en liten jeg ammer og nå er han ute med hun som er på påskeferie her og drikker øl og kjenner at jeg klikker snart!! åhhh drittpåskeferie!!!

 

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det er veldig rart at mannen din drar ut og drikker med eksen når du helt tydelig ikke syns noe om det..

Skrevet

hadde sagt du ikke likte dette ...

hadde han respektert deg så hadde han ikke gjort det

Skrevet

Neste gang blir du med:)

 

Er det fordi det er en eks eller fordi du helst ville hatt han hjemme? Føler meg vel litt skyldig siden jeg var ute med min eks i går.

Skrevet

signerer monajenten her..

 

er han helt RAR???!!!!

Skrevet

Har du sagt til ham at du ikke liker det da? Menn er jo ikke akkurat kjent for å være tankelesere...;-)

Skrevet

han avtalte dette med henne i går og sa det til meg i dag:(

 

så vil liksom ikke at han skal stresse med å avlyse da føler jeg meg hvertfall dum

 

uff

 

er ikke fordi jeg ville hatt han hjemme er fordi det er en eks og jeg er driiiitsjalu kjenner jeg

 

ånei ånei

jeg tenker: hva er egentlig poenget med å drikke øl med ekser????

 

 

Skrevet

For min del ville det vært veldig logisk å spørre partneren sin om hva h*n syns. En eks er jo en eks, og det har mest sannsynlig vært følelser inni bildet. Selv om menn ikke er tankelesere, burde de vel klare å tenke lenger enn nesetippen sin?

 

Skrevet

Det lurer jeg også på i grunnen, sjalu eller ikke.

Er det liksom greit å stikke ut med eksen å drikke?

Skrevet

Da sier du det til ham i morgen; at du ikke ønsker at han går ut med ekser uten deg. Så slipper han å avlyse noe, men heller takke nei neste gang

Skrevet

Jeg skjønner godt at du ikke liker det, men hadde du reagert om det ikke var en x?

Altså, det er en grunn til at de er xer, og det er jo positivt at han forteller deg at han skal ut med xen sin?

 

Selv om de er xer kan de jo være vel så gode venner som ikke xer?

Og hvis du ikke har noen grunn til å ikke stole på han så burde det jo ikke gjøre noe?

 

 

 

Skrevet

Er dette en gammel eks fra loooong time ago, ser jeg ikke det store problemet. Men liker du det ikke, burde han absolutt ta hensyn til det.

 

Skrevet

Syns det kommer litt an på hvor seriøst forholdet var og hvor lenge siden det er (hvor unge de var)

Nå har vi vært sammen i 9 år, og det hadde ikke plaget meg hvis han ville treffe en romanse fra russetiden i 1993 for eksempel.

Skrevet

det er ikke noe som ville falt meg inn å gjøre med mine ekser hvertfall

 

de er ikke gode venner fortsatt - de treffes bare på disse øl drikke dagene sine i feriene

 

men denne gangen føles det ekstra kjipt for jeg føler meg så låst - siden jeg er alene med 3 barn

 

dessuten svarer han ikke på meldingen mine så de har det nok veldig morro...

 

ikke misforstå jeg unner han virkelig å gå ut å drikke øl- er bare det at når det bare er han og eksen --- skjønner ikke poenget med å holde på denne tradisjonen jeg.. de har vel ingen grunn til å opprettholde "en god tone"

Skrevet

Ja, det er greit å stikke ut med en x å drikke. Hvorfor ikke? Jeg har både bonus-venner og x'er jeg drikker sammen med. Noen ganger med kjæresten, andre ganger uten kjæresten.Uansett så synes jeg jo han kunne tatt deg med så kunne dere skaffet barnevakt. Eller hun kunne kommet hjem til dere en tur om du ikke føler deg helt trygg på henne. Skjønner at du blir sjalu. :D

 

 

Skrevet

det er snakk om ei han var samboer med i 2 år, sammen med i 3 år og som det blei slutt med i 2002, like før han traff meg. hun var aldri helt feridg med han, så han har vel litt dårlig samvittighet da....

 

Skrevet

bonus venner??

Skrevet

Hadde aldri syns det var greit.

Skrevet

Å! Ok, DA hadde jeg blitt ganske pissed! Men hvorfor ikke si til han at du er ukomfortabel med det? Han burde forstå det? Rekner med at han ikke hadde likt om du hadde gått ut sammen med en av dine x'er.

Skrevet

altså venner jeg har hatt sex med da, som jeg nå ikke har sex med lenger.. hehe..

 

 

Skrevet

Du må jo passe på at han har forstått reglene dine da, så unngår du slike ting! Ta kontroll over mannen din!

Skrevet

Han møter henne jo ikke fordi han har dårlig samvittighet for noe som skjedde i 2002.. Han tar en øl med henne fordi han vil ta en øl med henne, snakke om noe annet enn ungeskrik, innkjøp, husarbeid og regninger.....

Også lukter hun sikkert noe annet enn gulp, har nynappede øyebryn og er pent sminket, glemte ikke å ta på deo i det hun løp ut døra, har sikkert gredd håret sitt, ikke bare satt det opp i en strikk. Har pene klær på, ikke joggebukse....

 

 

 

Skrevet

Kan med hånden på hjertet si at jeg hadde klikka i vinkel om min samboer hadde gjort det.

Såpass respekt bør man ha.

 

Og det faller for meg ganske naturlig at jeg heller ikke gjør det.

 

Imorgen kommer eksen hit, men det er fordi han er pappan til Daniel, så det er noe helt annet igjen.

Nå er det 8mnd siden sist Daniel og pappan møttes...

Samboeren skal ikke være her, men det er fordi han skal kjøre søsteren sin på påskeferie.

Men, dette er en annen sak uansett.

 

Jeg hadde aldri villet gått ut og drukket øl me pappan til Daniel, uansett hvor mye venner vi var. Da skulle det iallefall vært MED samboeren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...