Gå til innhold

eks kjærester!!

kjapttrygtogbilliigKIWIKIWI

Anbefalte innlegg

Skrevet

tusen takk heldigemamma

æsj nå føler jeg meg skikkelig dårlig

ja jeg veit jeg burde ha vist for lenge siden hvordan jeg føler dette

men har aldri følt det SÅ ille liksom

jeg har tenkt som så at om han føler for å pilse med henen skal ikke jeg stoppe han selv om det stikker i meg

men nå, sidne jeg ammer og er litt hormonell og føler meg ikke veldig fresh så føles det veldig veldig kjipt

ho har typisk ikke barn, er pen og kuul og går på kunsthøyskole og har masse interessant å snakke om som ikke omhandler bleier eller atopisk eksem eller sviskemos og ho lukter definitivt ikke gulp

nå skal jeg snart legge meg så får jeg bare glede meg itl han kommer hjem og tenke at det er vi to som hører sammen selv om det ikke føles sånn nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Idun med eplene, jeg prøvde ikke være ekkel med det siste om gulp etc altså, men det er jo fakta.

Men, så kommer han hjem, ser på deg og barna å kjenner han er heldig som dere som betyr så mye for han :)

Sov godt !

Skrevet

hahahha nå fikk jeg melding fra samboeren min om hun kan sove på sofaen da broren hennes skal ha nachspiel på hytta demmes i kveld

dette blir bare for sært og ekkelt

Skrevet

Tja, da vet du iallefall hvor du har henne....

Skrevet

jeg står mellom disse meldingene:

"jeg tar sofaen, så kan dere ta senga"

eller

" ok. legger frem sengtøy, god natt"

eller noe liknende ordinært

Skrevet

Jeg skal til syden med en x snart!

Meen, da skal familiene våre også være med da.

Kjenner jeg gleder meg :)

Så nei, jeg synest ikke det er rart at de treffes.....

Ikke sann i utg.punktet.

Skrevet

du får si nei til det...herregud e han dust?

i hadde aldri ville hatt eksen min her,å ville aldri vært ute med han alene...jøsses

Skrevet

nei no kjenne i at i blir litt irritert på deg idun...si nei vel....

Skrevet

dårlig gjort av han å dra når han vet at du ikke kan bli med da...

Skjønner godt at du ikke liker at han drar ut med eksen,

skjønner ikke poenget med det..

Hadde det vært bare ei venninne så hadde det jo vært noe annet.

Hadde aldri akseptert det jeg iallefall.

Skrevet

Den første viser hva du synes i hvertfall... Det blir for dumt om hun skal OVERNATTE i tilllegg! Jezzes, denne mannen hadde ikke vart lenge om det var meg.... Sorry om jeg skaper angst her men jeg er 90% sikker på at noe som ikke er positivt for familielivet ditt er på gang. Det er ikke normalt å date eksene sine når man har "ny" dame og hvertfall ikke å ha de på overnattingsbesøk.

Skrevet

vetta faen jeg

vil ikke være kjip mot dem, da snakker dem kanskje drit om meg mens de er ute og koser seg

og vil ikke våkne i morra heller og føle meg ekkel og trøtt og med en pupp hengende utenfor med ungen sugd fast og hun liggende på sofaen

skjønner ikke at hu vil det heller blir bare sååååååå rart

men føles vel ikke så rart etter 5 pils

Skrevet

ho var aldri helt ferdig med han...ho e ute etter å få kloa i han skjønne du....han v¨åkne,går på stua å hun forfører han...så enkelt å greit

Skrevet

What?? Du bryr deg faktisk om at de kanskje kaller deg kjip fordi du ikek vil at eksen hans skal sove i huset deres? Nei, jente skaff deg selvtillit! Du kan ikke la ham bruke deg som en dørmatte. De må jo være tette i nøtta begge to som tror at det er heeeelt ok..

Skrevet

Sorry, Idun...Men han mannen din kan jo umulig ha antenner?

Skrevet

Hva ble det til,skulle hun overnatte?

Skrevet

Stakkars stakkars jente!!

Oppfører seg sånn mot kjæresten sin, og så kommer du og gnir det inn med sånne idiotiske innlegg som dette HeldigeMamma, syns du det var nødvendig?

Og skriver lengre nede at det ikke var meningen å være ekkel, men det er sant??

Du sitter jo regelrett og sier at man ikke er attraktiv som mamma, og mannfolk trenger andre kjerringer (ekser) å se på for å glemme hjemmelivet. Er det noe i veien med deg eller?

Kjenner jeg blir vanvittig provosert av innlegget ditt. Det er jammen godt at alle mannfolk og familiefedre ikke tenker sånn som du gjør. Fy faen..

Skrevet

Si til ham at øldrikking med kvinnfolk skal være med deg!

Og kvinnfolk i huset på nettene skal være deg!

Du må ikke la de styre deg slik..Sett foten ned!

Du fortjener mye bedre enn å sitte hjemme alene mens mannen din er ute å drikker med eksen hans!!!

Hadde han likt hvis det var omvendt??

Lykke til!!

Klem =)

Skrevet

Det har ingenting med sjalusi å gjøre at du reagerer på akkurat det der.

Det er unormalt å gå ut med en eks for en øl.

Enkelt og greit.

Skrevet

OG ENDA MERE UNORMALT Å BE HENNE MED SEG HJEM FOR Å SOVE PÅ SOFAEN!

jadda. Vet jeg brukte caps.

Skrevet

Herregud, om han samboeren din er dum, eller bare later han som ? Jeg hadde klikka i vinkel om samboeren min skulle ut med en ex. En ex har man sannsynligvis hatt følelser for før, og da vet man aldri om disse følelsene kan komme tilbake. Nei, jente... Stå på krava og få han til å skjønne at slikt gjør man bare ikke.

Skrevet

Det minner meg om min eks. Bare at det var omvendt. Han fikk seg en ny dame men allikevel skulle han være "bestevenn" med meg.

Han spurte engang når jeg var i hjembygda om ikke jeg kunne komme på besøk til dem, og jeg kunne overnatte hos dem når jeg ville. Da sa jeg bestemt nei og sa at det er ikke naturlig for meg og besøke han og den nye dama, ihvertfall ikke sove over der. Det ble slutt mellom dem og i ettertid når jeg var gravid med min nåværende type, kom eks til meg og sa at jeg var hans store kjærlighet osv. Han hadde ikke glemt meg osv..

Mener bare at jeg synes det er veldig unaturlig at man skal være venner med sin eks når man har fått seg ny dame/type. Og ihvertfall når du sier hun aldri ble ferdig med han.Og beklager jeg tror det er en ikke helt avsluttet kapittel. Han har nok ikke gjort noe dumt er ikke det jeg mener, men bare det at dem må ta en øl med hverandre for kanskje og mimre om gamle dager, er dumt i seg selv. Det er unaturlig at man vil være med sin eks.

. Jeg hadde sagt til han at jeg ikke tolererer det. Verken øldrikkinga og overnattingsbesøk. Og hvis dem prater "drit" om deg fordi du ikke vil ha henne liggende på sofaen så eier ingen av dem antenner, eller så synes jeg han direkte tråkker på deg og dine følelser.

Vær alltid trofast mot dine egne følelser!

Skrevet

kossn gikk det idun????

Skrevet

ikke så værst innlegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...