Nina76. Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #76 Skrevet 17. mars 2008 Oi da! Her blir det flere barn ja. Fire eller fem til, så lenge dere ikke aktivt forsøker å unngå det. Dere kan få en hel barnehage om dere vil. :-)
Nina76. Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #77 Skrevet 17. mars 2008 Ikke en jobb du vil bli fornøyd med før om et år eller to?
Nina76. Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #78 Skrevet 17. mars 2008 Uff. Liker ikke å si slikt, men jeg ser tunge tider. Det trenger ikke bety brudd, men dersom dere skal holde sammen så krever det iherdig jobbing i en periode. Dere vil gå gjennom en hard hverdag en stund, men overlever dere det så vil dere komme styrket ut av det. Og jeg kan helt fint ta feil. Det går nok bra.
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #79 Skrevet 17. mars 2008 regner med den var til meg tusen takk, vi planlegger ingen graviditet med det første, neste år er mer enn tidlig nok ser du forresten noe bryllup på oss?? og har idag sendt en søknad på lån i en annen bank, håper på at det går igjennom )))) igjen tusen takk for svar
Nina76. Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #80 Skrevet 17. mars 2008 Hmm. Jeg tror dere vil få barn sammen ja, men er ikke så sikkrt på at det kommer til å skje av seg selv. Noe er rart her, men det aner jeg ikke hva er og hvor mye betydning det skal få? Har du mye tannproblemer?
Bruble Skrevet 17. mars 2008 #81 Skrevet 17. mars 2008 Om jeg rakk innenfor de 25.... Jeg er født 12.11.84 Han er født 18.12.81 Datter født 23.06.05 Sønn født 04.07.07 Jeg lurer på Økonomien, huskjøp og flere barn.
velsignet med to Skrevet 17. mars 2008 #82 Skrevet 17. mars 2008 Oi, hehe! Har riktignok sagt at jeg ønsker meg mange barn etter at vi fikk førstemann nå, men 5-6 barn ja, haha kan bli morsomt
Elle melle deg fortelle Skrevet 17. mars 2008 #83 Skrevet 17. mars 2008 Men du svarte under min tråd og ikke under HI sin..
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 17. mars 2008 #84 Skrevet 17. mars 2008 Hei, ja har hatt en del problemer med tennene:s
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 17. mars 2008 #85 Skrevet 17. mars 2008 Ah... ok, har trykket "svar på innlegg" på feil sted, da=) jaja, har ihvertfall ikke sniki i køen med vilje=)
Elle melle deg fortelle Skrevet 17. mars 2008 #86 Skrevet 17. mars 2008 Regnet egentlig heller ikke med det da men. Hehe.
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 17. mars 2008 #87 Skrevet 17. mars 2008 Og, faar jeg en bra jobb etterhvert??
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #89 Skrevet 17. mars 2008 Jeg er født 120177 Samboeren min er født 070262 vi har ei datter på 2 år og 4 mnd sammen.Fra før har jeg en sønn som blir 11 i april og ei datter som blir 9 i mai. Kan du se om vi får flere barn sammen? Evn. når? Kjønn? Kommer vi til å bli gift snart? Og når vil d skje? Og kan du se på økonomi/penger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå