Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Håper at du kan spå meg om du får tid:)

Jeg er født 110379, han 261175

Vi har to gutter på fem og ni år.

Lurer veldig på om vi får flere barn, eller om jeg bestemmer meg for å gå skole. Håper at du ser noe...

 

Tusen takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:)

prøver jeg å:))

 

hva vil framtida mi bringe? vil jeg og alle mine klare oss greit?

 

har møtt en fyr, har det noe framtid?

 

klem:)

Skrevet

haha nei jeg telte feil! jeg er nummer firogtyve *juhu*

Skrevet

er født 010775 da :)

Skrevet

Hvordan vil økonomien vår bli de neste 5 årene? Er født 170977 og samboer født 110774. Kommer vi til å bli gift? Har en gutt på 15 mnd og en som kommer i slutten av mai. Kan du se om vi får en gutt eller jente?

Skrevet

Jeg ønsker å vite om jeg kommer til å få meg jobb iløpet av dette året, om jeg blir gravid snart, om når vi kommer til å flytte til et hus (bor i en veldig liten leilighet nå) og om vi kommer til å være sammen resten av livet.

 

(Vi har vært sammen siden 15.oktober 2006 og forlovet oss 15.november samme året.

 

Vi har ei jente som ble født 26.oktober 2007.

 

Jeg: 29.11.84

Han: 04.01.75

Skrevet

Jeg spår på spåsiden nå, dersom noen er interessert :)

Skrevet

Jeg talte de som kun ligger under hovedinnlegget, og da kom jeg til 23 stk, så da håper jeg at jeg kan være nr. 24:-)

 

Lurer på om jeg kommer til å få flere barn, og om jeg blir gift, og evt. når.

Lurer også på om jeg får jobben på Stoff og Stil, eller evt. når jeg får meg jobb, og om jeg vil trives.

 

041184 :-)

Skrevet

Håpar på at eg blir 25 då :)

 

eg er fødd 26.02.86

sambo 12.09.79

har ei jente fødd 04.08.07

 

kor blir det med utdanninga mi?

økonomi for oss?

fleire barn?

gift? ;)

Gjest Lille jenta mi+spire!
Skrevet

Gutt eller Jente i magen min?:-)

20.09.83

Skrevet

HAAPER jeg ikke er for sen naa..... Kommer jeg noen gang til aa faa barn med min mann??

 

 

Jeg foedt 18 jan 1979

Mannen 9 Mar 1963

 

Haaper paa svar (aerlig svar hehe)

Skrevet

Når får vi barn nr 2?

 

Kan du se om det blir gutt/ jente? (ikke påbegynt enda, tror jeg;)

 

Meg: 09 07 1985

Pappa: 24 05 1986

Gutt: 22 03 2007 (1 år)

Skrevet

Tilleggspm:

 

blir vi gift (evnt når)?

Blir økonomien bedre?

Utdanning?

Skrevet

*dytter da*

Gjest Rebel + soggy bottom baby
Skrevet

Har vel ikke sneket i køen jeg=) svarte klokken 12:53 og du klokken 12:51 =) hehe... når jeg lå inn innlegget var det 7-8 stk som hadde svart på tråden=) bare så det er sagt altså! =P

Skrevet

Tror dere ender opp med tre barn, og jeg tror de kommer ganske tett.

Om dere blir boende er heltopp til dere. Ddn er veljestyrt. hehe. :-)

Skrevet

Dere vil få det helt greit økomimisk, og vil etterhvert kunne unne dere litt luksus i hverdagen. Både du og mannen vil trives i jobben, og få gode forhold til kollegaer. Flytting er veldig vanskelig å si noe på, siden det er helt opp til dere selv. Dere er herre over egen flytting. :-)

Skrevet

Jeg tror dere blir gravide, men desverre kan det ta litt tid. Jeg tipper et til to år. Mellom dær et sted. Lån får dere, men mulig det er i en annen bank enn den dere søker nå? Eventuelt annen størrelse på lånet en først tenkt? :-)

Skrevet

Du vil finne kjerlighet. En større kjerlighet enn du noen sinne har følt før, og det vil vare livet ut. MEN, det er ikke han du liker nå. :-(

Uansett vil du bli veldig lykkelig, og dere vil få et drømmeforhold som er livslagt.

Skrevet

Jeg tror desverre ikke du er gravid nå. MEN, det vil klaffe ganske snart. I løpet av de første 3-4 mnd. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...