Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror dere får tre barn totalt. To jenter og en gutt, hvorav gutten er yngst. Dere har et barn fra før av? Ganske lite? Mindre enn et år tipper jeg? Jeg tror to av ungene deres kommer ganske tett. Minst et av dem ikke planlagt, men veldig ønsket. Endten kommer nr en og to tett, eller så kommer to og tre tett. Jeg tipper det er nr to og tre, og at tredjemann da ikke er planlagt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir jeg sammen med jeg styrer med nå?

080772 jeg

hn 31.01-68

Skrevet

Vil bli spådd i kjærlighet ;)

f.datoen min er 16.09.83

han jeg liker er født 15.10.73

Lurer vel litt på om det er noe håp for at vi blir sammen, eller om vi bare møtes sånn uten forpliktelser :)

Kjærlighetshistorikk..hm... vært singel i ett år etter det ble slutt med barnefar...der tok kjærligheten slutt..

Skrevet

jeg vil:o)

Er jeg gravid nå? Har ikke fått mensen, men neg test. Flere som spår at jeg er det.... Eventuelt når ser du det klaffer?

Jeg 041082

Han 201277

Hadde vært deilig med et svar før jeg stikker på påskeferie;o)

Takktakk

Skrevet

Hei! :)

Lurer på om du ser flere barn på oss, evt. når? Jeg er født 120787, han 131183.

Skrevet

Jeg tror du bærer en liten frøken som har det litt travelt. En drøy uke, kanskje to før terminen. Kanskje stemmer ikke UL-termin og menstermin helt med hverandre? Fødselen går kjapt og greit, og det går bra med både deg og barnet.

Skrevet

Jippi, alltid ønsket meg tre barn, værre med sambo så;-) Ja vi har ett på 7,5 mnd:-) Så du noe om jobb??

Takk takk:-)

Skrevet

Fikk forresten en gutt, vår første, 10. oktober 2007.

Skrevet

Og gjerne hvor mange barn tilsammen, og hvilke kjønn og kanskje sånn ca når;o)

tusen takk!

Skrevet

Du er kanskje ikke helt enig med deg selv anngående hva du ønsker av utdannelse? Er du helt sikker på at du har satset på riktig retning?

Du vil etterhvert få deg en utdannelse og en jobb som du trives godt med, men kanskje blir det noen vidreutdanning eller endring av retning?

Tenk nøye i gjennom valgene dine fremover og vær sikker på at du er enig med deg selv om hva du vil. Det ender godt. :-)

Skrevet

Har en gutt født 230597 fra før...

Skrevet

230507 skulle det stå;o) hihi

Skrevet

Hvordan vil det gå med meg og barnefaren fremover?

Jeg: 021086

Han: 010285

Skrevet

Du vil etterhvert få muligheten til å bytte jobb dersom du ønsker det. Du må da aktivt søke andre jobber, men har god nok tyngde til å finne noe nermere som vil gi tilsvarende økomomisk resultat men med større utviklingspotensiale enn hva du har i dag.

Dere vil få en jente til, men lukter jeg en liten attpåklatt?

Kanskje 4-6 år etter?

Skrevet

Hei..

Jeg og min samboer har prøvd å få baby i 2år nå. Kommer det noen gang til å skje? Evt når? Dette er vår første..

Jeg: 300487

Han: 220684

Skrevet

Vil gjerne vite hvordan kjærligheten vil gå:)

Min fødselsdato er 03.12.1985.

Kjærlighetshistorikk, mange veldig korte forhold, vært singel i to år nå.

Tusen takk om du får tid:)

Skrevet

Hmm. Sorry. Her får jeg frem bare rot, så jeg får ikke spådd deg noe serlig.. Jeg har veldig guttefølelse på deg. Tre gutter. Men det kan jo ikke stemme. I såfall blir det maaange unger på deg, siden du har to jenter fra før av så må det bli minst fem unger for å få til tre gutter. Men hvem vet. Hehe.

Skrevet

jeg lurer på hva som vil skje med økonomien fremover? og når får vi vårt siste barn i rekken?blir det gutt eller jente?

Jeg er født 30.06.84

sambo er født 24.01.84 :-)

takker på forhånd :-)

Gjest Rebel + soggy bottom baby
Skrevet

Var den til meg eller hun over? for det stemte utrolig bra på meg ihvertfall. nr 1 er 6 mnd og ikke planlagt, vi skal ha tre barn (vil ha, da) og håper på nr 2 og 3 tette=)

Skrevet

forresten vi har to gutter fra før på 2.5 år og 2 mnd

Skrevet

Lurer litt på kjærlighet eg. :-)

Eg: 011075

Han: 010870

Skrevet

Neeei... jeg kom for sent :-( Hvorfor kommer jeg ALLTID for seint? også som nummer 27 da... *grumpy*

Skrevet

Regnet med den var til meg jeg siden du snek i køen slik man ikke skulle. Jeg vil også ha to tette så akkurat det stemmer også her. Men du spurte jo om økonomi og jeg om barn. Så jeg tok den til meg med en gang jeg. Hehe.

Skrevet

Blir jeg snart gravid??

jeg 150686

sambo 190981

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...