Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Vår08
Skrevet

Skjønte ikke poenget med reportasjen jeg. Det er så fjernt fra mitt liv som hjemmearbeidende husmor som man kan komme :)

Men er ikke verden blitt slik da? Verden kretser om MegMegMeg, og dersom Jeg vil gå på ski, slappe av og la andre ta seg av unger og hus, så gjør jeg det. For alt handler om Mitt velbefinnende ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil råde dere til å lese artikkelen en gang til - personlig synes jeg det er ganske "hjernedødt" å lese bare det en vil lese.

Skrevet

Helt enig, men hva har denne damen da i Magasinet på kvinnedagen å gjøre? Som et eksempel på den moderne husmor?

Skrevet

He-he, jeg synes det er veldig "hjernedødt" å anta at noen ikke har lest hele artikkelen basert på at de er uenig med en...

Skrevet

Hvorfor skulle hun ikke vært der? Har ikke hun like stor "rett" som andre kvinner?

Skrevet

Antar ingenting, jeg - uttaler meg utifra hva de skriver.

Skrevet

1) For at å forkle en utbrenthet som et eksempel på å være husmor er helt rart, og 2) at hun er så antifeministisk som det pinnadø går an. Frognerfrue?

Skrevet

Jeg synes heller man kunne tatt en debatt omkring det å bli verdsatt som hjemmearbeidende og lignende ... og da med utgangspunkt i noen som faktisk offrer økonomisk frihet og lignende for å kunne arbeide i hjemmet. Det hadde vært noe det.

Skrevet

Og innse at livet er altfor kort til å haste igjennom det, uten å stoppe opp å gjøre noe man føler for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...