Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes du er ansvarsløs... eller er dette et tulleinnlegg????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det var ansvarsløst.

Og jeg håper du ikke gjør det igjen. For din egen del bør du ikke nevne det for din datter når hun blir eldre.

Mor til veninna mi gjorde det da ho var spebarn. Det har ho aldri tilgitt. Og bestemora får aldri sitte barnevakt.

Skrevet

JA, du er ansvarsløs! Ikke noe mer å si om det...

Skrevet

det hadde jeg ALDRI gjort!!!!! jeg går ikke til butikken engang og den er rett over gata fra der vi bor! lar henne ikke sitte i bilen engang uansett om hun er våken eller ikke.Det synes jeg var veldig uansvarlig gjort,tenk om det hadde begynt å brenne eller noe? en vet aldri hva som kan skje!

Skrevet

Du har et barn på 4 mnd og er med spire?

Ikke helt uvanlig, men dette er nok kun en tulle profil.

Skrevet

Det er helt utrolig at folk kan forsvare sånt, fleip eller ei...siden det er et "døgnflue" nick så er dette nok fleip, HÅPER jeg i hvertfall. Men desverre vet jeg om folk som er såpass ansvarsløse og verre. Rett og slett "Mat for BV" etter min mening...

Skrevet

er det mulig..... Djeeeezes.... ALDRI hadde jeg tenkt tanken en gang!

Skrevet

Jeg har enda ikke lest noen som sier at dette er greit. Kan dere som påstår det vise meg det?

Skrevet

hehe, sånn er min mor også. har lært meg å si det er min unge og at det er jeg som bestemmer. eller det aller beste er å ikke fortelle henne noen ting som man vet man får "dumme" svar på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...