Pickle Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Hei! En dag denne uka skulle jeg hente eldstemann i barnehagen. Har 2 barn, gutt 3 år og ei jente på 4 mnd. Minstejenta sov da vi skulle dra, så jeg lot henne bare sove hjemme mens jeg dro kjapt for å hente hjem gutten min. Mannen min var på jobb ennå, og skulle jobbe sent den dagen. Det tok max en halvtime å gjøre dette, og minstejenta sov ennå da jeg kom hjem. Da jeg fortalte dette til min mor ble hun helt rabiat.... "Tenk å være så ansvarsløs..." etc, etc. "Tenk om det blir brann"... osv... Jeg synes hun er litt vel hysterisk... Er det noen andre som har gjort dette??
mayaya Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Ja, det er du. Tenk om hun hadde våknet, stakkar Tenk om det ble brann Tenk om du hadde krasjet, og ingen visste at hun lå der alene Seriøst, tenkte du noe som helst??
ejiec++ Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Det hadde jeg ALDRI gjort! Tenker som din mor - alt som KAN skje mens du er borte. Eller hva om ungen hadde våknet etter fem minutter???
LindaKristin1980 Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 Jeg hadde aldri i verden gjort det! Så synes du var ansvarsløs da ja.... Tenk om hun hadde våknet rett etter at du dro da, og ble liggende å skrike alene i en halvtime?
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 8. mars 2008 #7 Skrevet 8. mars 2008 jeg syns ikke moren din er hysterisk!! Mye som kan skje, og jeg hadde aldri!! gjort det!
Mille** Skrevet 8. mars 2008 #8 Skrevet 8. mars 2008 Hahaha.....for et tafatt forsøk på å prøve å provosere på en lørdagskveld. *ler*
meg & to små vampyrer Skrevet 8. mars 2008 #9 Skrevet 8. mars 2008 Ja, ganske ansvarsløs ting å gjøre. Syns jeg.
BettyBoob Skrevet 8. mars 2008 #10 Skrevet 8. mars 2008 ja, ansvarsløs i denne sammenhengen. en halv time borte? MYE kan skje på den tiden... en ting er en tur ut i søpla....
Huldretuss Skrevet 8. mars 2008 #11 Skrevet 8. mars 2008 Sjansen for brann er minimal. Det verste som kunne skje var at hun våknet og skrek. Jeg blir ikke veldig rystet, men tipper mange andre her blir det :-)
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 8. mars 2008 #12 Skrevet 8. mars 2008 nå håper jeg dette er bare tull.. jeg FATTER ikke hva som får folk til å gjøre sånnt.. tanken på at babyen kunne våknet, og ligget der og skreket seg blå i en halvtime er jo sjuk? HÆ? gjør folk sånne ting? jeg blir sjokka over folk som forlater unger i bilen 5 min jeg.. maks en halvtime? hva kan skje på en halvtime.. jeg får vondt inni meg.. unnskyld, men det var et ærlig svar.. håper dette var et tulleinnlegg..
Tiger of trøndelag Skrevet 8. mars 2008 #13 Skrevet 8. mars 2008 Hvis dette ikke er en spøk, og du sier dette bare for å provosere, så må jeg si at jeg synes det er utrolig ansvarsløst ja!! Hadde aldri falt meg inn å gjøre det! Blir sjokkert over hva folk kan finne på:-(
Tingelingelate med to tomater Skrevet 8. mars 2008 #14 Skrevet 8. mars 2008 Tuller du??? Det er MYE som kan skje på en halvtime, det er MYE som kan skje på bare noen få minutter. Jeg kan levere mini i barnehagen på 5-10 minutter, men ville ALDRI ha gått ifra jenta mi alene hjemme for det...Da hadde jeg heller tatt alle med meg eller så hadde jeg latt eldste være hjemme. Håper dette er et tulleinnlegg altså...
~Ingeborg~ Skrevet 8. mars 2008 #15 Skrevet 8. mars 2008 Det hadde jeg aldri aldri gjort!! Når jeg skal ut med søppla tar jeg til og med, med meg babysitteren, sånn at jeg kan springe inn viss hun begynner å gråte (litt ekstremt det, men heller det,enn å reise fra en datter på 4mnd)
smågodt prinsessa Skrevet 8. mars 2008 #16 Skrevet 8. mars 2008 Ja veldig ansvarsløs.. kunne jeg aldri gjort.. ærlig talt.
nickoline og supermann Skrevet 8. mars 2008 #17 Skrevet 8. mars 2008 det ville jeg ikke gjort. du hadde andre muligheter. men jeg har kjørt fra gutten min sist sommer midt på natten. ringte mamma først slik at hun kunne gå opp i løpet av 10 minutter hvis det skulle ta lenger tid. gutta våre var ute i båt på glomma midt på natten. de var fulle! de var 3, og fikk ikke tak i noen på telefon. sist veninna hadde snakket med mannen var de langt nede i øyeren i ei jolle. skulle helt opp til sørumsand. alle vet at det er strøm i glomma. de hadde gått tom for strøm og bensin. hadde kommet seg inntil i fetsund og fått tak i drosje derfra. - mange timer etter at veninna mi hadde snakket med mannen sin jeg var hysterisk og redd.... . fant de i godt behold forfrossne og på vei inn i ei drosje........
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #18 Skrevet 8. mars 2008 Ja,det var jæ....lig ansvarsløst!! Hva tenkte du med egentlig?!
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #19 Skrevet 8. mars 2008 Kommer det ikke an på hvor langt borte barnehagen ligger da? Mulig jeg hadde gjort det samme, men barnehagen vår er i nabolaget, så kunne strengt tatt hatt babycallen med...
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #20 Skrevet 8. mars 2008 Åååå, leste nå at det var en halvtime borte... Da er nok innlegget en spøk;-)
It's all about me Skrevet 8. mars 2008 #21 Skrevet 8. mars 2008 Det er seriøst ansvarsløst ja. Gidder ikke ramse opp alt som kunne skjedd, men fullstendig håresidene er det iallfall å reise fra en på 4mnd i en halv time.
Kjukka Skrevet 8. mars 2008 #22 Skrevet 8. mars 2008 Hjelpe meg... hva om noe hadde skjedd deg da? Du hadde krasja eller det hadde begynt å brenne hjemme hos dere? Må bruke litt vett, du lar ikke ett lite barn ligge hjemme alene. Gidder ikke skrive mer, for jeg kjenner jeg koker innvendig!
Sjefsmegga Skrevet 8. mars 2008 #25 Skrevet 8. mars 2008 Du tuller??? Ikke rart din mor ble rabiat...for å si det sånn...mildt sagt ansvarsløst.. Håper du ikke gjør slikt flere ganger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå