Gjest vierge&musovic Skrevet 7. mars 2008 #26 Skrevet 7. mars 2008 Om det er forandret har det i såfall vært "Forandret en gang før" men setningen er helt feil. helt sant og oppsjekket.
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #27 Skrevet 7. mars 2008 Men du som pirker: det er vel strengt tatt ingen ting som heter Oslodialekt.
Gjest vierge&musovic Skrevet 7. mars 2008 #28 Skrevet 7. mars 2008 Østlandsdialekt? Jeg snakker Oslo vest-dialekt. Men det er kanskje mer sosiolekt. Han prøver jo å prate som om han er fra Oslo-området.
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #29 Skrevet 7. mars 2008 Du kan forandre noen ting fra før jo. Før er noe som har vært , ikke sant. Og han skriver at det forandrer ikke noe av det som har vært. Skjønner?
cherry coke Skrevet 7. mars 2008 #31 Skrevet 7. mars 2008 Nå ligger musikken til Gaute Ormåsen i en litt annen gate enn det jeg liker..MEN han gjør noe riktig da. Fyren har jo fått kjempekritikker for musikken av musikk anmelderene. Har ikke hørt noe særlig på musikken hans, og den setningen var litt rar, ja. Men pirk pirk....
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #32 Skrevet 7. mars 2008 Den er jeg litt mer med på. Nå snakker de gjerne litt pussig der oppe, da.
Gjest vierge&musovic Skrevet 7. mars 2008 #33 Skrevet 7. mars 2008 Vet, har en venninne som er derifra. Hehe. Høres veldig morsomt ut i alle fall, men iblandet med den hippe dialekten han prøver å snakke blir det bare fantastisk. Ler godt når han får de rare e'ene
Gjest vierge&musovic Skrevet 7. mars 2008 #34 Skrevet 7. mars 2008 Nei, det går fortsatt ikke. Da har det aldri vært forandret. Man kan ikke si "Det forandrer jo ingenting fra før" Men han kan si "så mye er ikke forandret fra før"
Odine! Skrevet 7. mars 2008 #35 Skrevet 7. mars 2008 Kanskje noen andre skulle skrive tekster for ham?
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #36 Skrevet 7. mars 2008 Ok, jeg syns det går jeg... Men det er en litt tungvint måte å skrive det på, og han har nok gjort det for å få det til å rime (selv om det ikke gjør sangen noe bedre)
Gjest vierge&musovic Skrevet 7. mars 2008 #37 Skrevet 7. mars 2008 Sånn helt ærlig forventer jeg ikke stort mer fra Hotell Cæsar. Hehe. Husker jo Maybe Baby. Men det er ufattelig dårlig. Og jeg blir litt satt ut når jeg hører folk går rundt og traller noe så grammatisk feil som om det var det mest naturlige i hele verden
Gjest vierge&musovic Skrevet 7. mars 2008 #38 Skrevet 7. mars 2008 Jaja, det skjønner jeg jo! Men det irriterer meg at det gir egentlig null mening om man snakke :-p Skjønner jo at det måtte rime men jeg blir allikevel GAL av at folk syns det er helt greit å snakke sånn :-P
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #39 Skrevet 7. mars 2008 Samboeren min er der oppe fra han også. Hehe.. Er så søt han også atte.
jackie Skrevet 7. mars 2008 #40 Skrevet 7. mars 2008 nå skal dere høre her....jeg bor 15 min unna brumunddal og vet at men den dialekta han har så er det ikke bare bare å prate "oslo"dialekt....han klarer ikke å snakke helt rent.du hører at det er itte og je innimellom der.....Men han har blitt en liten diva så da prøver han alt han kan....Men en ting jeg lurer på er når han sier at han vil synge på sin egen dialekt for det er han,hvorfor kan han ikke da snakke på sialekten sin når han promoterer sin egen musikk i hc??????????????+
Gjest vierge&musovic Skrevet 7. mars 2008 #41 Skrevet 7. mars 2008 Jeg skjønner ikke hvorfor han prøver å gjøre om dialekten sin. Det er helt tullete, skal love deg at fjortisene hadde elsket han enda høyere om han hadde full dialekt. "åååååh så snakker han såååååå søtt!! digger han lzm!!!"
ann-k 82 Skrevet 7. mars 2008 #42 Skrevet 7. mars 2008 Søt?? Neppe! Og dårlig skuespiller!!! Bodd i Brumunddal mange år jeg,gikk på skole med ham,ikke søt nei Men det er bare min mening da Sorry,måtte bare si det,hehe..
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #43 Skrevet 7. mars 2008 pokker, nå fikk jeg to dårlige sanger på hjernen!! Maybe Baby og "sjærlighet" er mer enn forelskelse. AAAAaaarrrgghh!!!!
alvis Skrevet 7. mars 2008 #44 Skrevet 7. mars 2008 Ha, ha...jeg forsto ikke noe av det dere skrev men nå skjønner jeg at jeg har tenkt på han andre Gaute. Han i Farmen. Nå forstår jeg hva dere snakker om. Kan tenke meg at han er populær blandt småpikene, ja.
mammatil2 nydelige jenter <3 Skrevet 7. mars 2008 #45 Skrevet 7. mars 2008 he he he, ikke si sånn!! Nå kommer jeg til å dø av latterkrampe neste gang jeg hører den sangen. For øvrig da, så er det mange som får slike nykker som dere prater om over her.. Vært borti spesiell en person på nach. Fillern at jeg ikke kan legge det ut her:(
dritgrei hei hei! Skrevet 7. mars 2008 #47 Skrevet 7. mars 2008 jeg syns han er søt, men den setningen lager krøll i hodet mitt hver gang jeg hører den...
lille_gull Skrevet 7. mars 2008 #48 Skrevet 7. mars 2008 Har hengt meg litt opp i dette jeg også.. Er en annen ting som skurrer litt hos meg, men det er i en heeeelt annen sang.. "Dyrene i Afrika" eller hva den heter.. Et av versa starter slik "Og dronninga og kongen, det er løven og løvinna..".. Burde det ikke stått "Og dronninga og kongen, det er løvinna og løven".. ? Vet jo at det ikke rimer videre i sangen da, men likevel..
Gjest vierge&musovic Skrevet 7. mars 2008 #49 Skrevet 7. mars 2008 haha! helt enig lillegukl med prins! det har jeg også reagert på! er så glad det finnes folk som er like sykelig opphengt i sånn som jeg er :-D
lille_gull Skrevet 7. mars 2008 #50 Skrevet 7. mars 2008 Godt vi ikke er alene Er nok en liten pirk når det gjelder sånne ting..! Og har en samboer som er akkurat lik!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå