Gå til innhold

Gaute Ormåsen

Anbefalte innlegg

Gjest vierge&musovic
Skrevet

"At jeg elsker deg vet du at jeg gjør

Det forandrer jo ingenting fra før"

"forandringer jo ingenting fra før" ???!!! Er det bare jeg som ikke fatter den setningen? skulle tro folk brast ut i vill latter hver gang de hørte den setningen men fjortisene sitter jo som fjetret og snakker om hvor følsom han er.

Det er kanskje den sykeste formuleringen jeg noengang har sett. det BETYR jo ingenting. Det er ikke en setning engang!!

Djeeez...

Og det verste er at det er bare venninnen min som er enig i at det er en helt vill setning.

Videoannonse
Annonse
Gjest vierge&musovic
Skrevet

forandrer forrestne. ble litt revet med her

Skrevet

Det er jo helt på trynet, men det gjør ikke noe, for Gaute er så søøøøøt

Gjest vierge&musovic
Skrevet

"Han r så følsom! Du aner ikke! Kjenner ingen som r som han" hilsen lillesøster på 17 her om dagen

Skrevet

Han er en blaut marsipangris, *grøss*!

Skrevet

Hehehehehe.

Ikke sant. :D

Datteren min på 7 elsker videoen, særlig der hun jenta sitter og venter når han er hos legen med brukket arm.

Gjest vierge&musovic
Skrevet

Hahaha nei, hun kjenner han overhodet ikke!

Hun satt og snakka med en venninne som er 1 år yngre og de pratet om at "Hvis jeg bare kunne fått et minutt med han.. DA ville han sett at jeg også er noe for han" også tror deh an er superkjendis

"Det er jo ikke noe sjans for meg.. han er jo berømt og kan få hvem han vil"

men, det forandrer jo ingenting fra føøøøøøøøøøøøøøør

evt. Eva ta en kaffekopp med meg.. Eva vær litt grei.

Gjest vierge&musovic
Skrevet

Rett og slett sinnssykt

Skrevet

Hehehehe, han er en søt liten fjoms fra Brumunddal jo.

Skrevet

Å kalle noen for en ting og grøsse osv er veldig umodent spør du meg. Syns det er feigt å uttale seg om en person en ikke kjenner... jaja er bare min mening...

(ikke til hi som uttaler seg om sangen)

Gjest vierge&musovic
Skrevet

det har jeg også prøvd å si, men da får jeg bare stygge blikk med at jeg kan aldri forstå deres kjærlighet osv.

Gjest vierge&musovic
Skrevet

Er du enig da? Setnigen er helt syk. Det er ikke en setning

Skrevet

hehe jeg liker ikke sangene hans, men betyr det ikke noe så enkelt som at han har elsket henne hele tiden?

Da er jo ingenting forandret fra før! :)

Gjest vierge&musovic
Skrevet

Det går ikke å bortforklare den der altså. Det er ikke en setning i det hele tatt, helt feil bruk av nåtid datid og tid i det hele tatt. Haha. Mulig jeg er for pirkete, men den setnigen der får meg til å trekke på smilebåndet... nå løy jeg: le meg halvt i hjel

Skrevet

hva med det her da folkens?møtte gaute ormåsen ute på byen.Sto å pratet med en kompis av han så ser han på meg å sier:hei,vet du ikke hvem jeg er eller?

Så bare som en spørsmålstegn på han og spurte han om jeg burde det.....da ble han meget irritert og paff....haha

Skrevet

Hehe, så søte da. :)

Men han er jo nusselig, kan jo skjønne dem.

Og nå føler jeg meg litt som en gammel gris.

Skrevet

hahaahaaha jaaaaaaa setningen er jo helt på tryne,jeg å sambo sitter å ler av sangene hans =)

ahhahaha =)

"eva ta en kaffekopp med meeeeeeeg"

herregud..

blir flau jeg når han synger..

Skrevet

DIIIIIVA NYKKER!!!!!

*kvalm*

Skrevet

Tante Lilla har nok rett. Han elsker henne fortsatt, så alt er slik som før - ingenting er forandret dra før - det forandrer jo ingenting fra før.

Dersom du oversetter mange engelske tekster så blir det også veldig feil. Mange flate engelske tekster som vi ikke tenker over.

Gjest vierge&musovic
Skrevet

Hahahaha jackie! Har du lagt merke til da, at når han prater i HC så prøver han å snakke oslodialekt ... hahaha.. artig fyr.. absolutt.. hahahah

Skrevet

til d eg som ikke trodde på at han sa det på byen.......Det er helt sant!!!!!!!!!!!!!!!!!!har ikke noe grunn til å juge til deg!

Gjest vierge&musovic
Skrevet

Det går ikke an å forandre noenting fra før. Det går ikke. det er ikke en setning iogmed at sangen er norsk. Det er grammatisk feil hele veien. Setningen er satt sammen for å rime. Rett måte å synge/skrive den på er "Det forandrer jo ingenting". Fra før har ingenting i setningen å gjøre.

Skrevet

He-he, nå spurte ikke jeg deg heller.

Og det er akkurat like umodent å si han er søt som å si at han er en marsipangris man grøsser av;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...