Gå til innhold

Hva har dere gjort??

Sito15 (fått to prinsesser):-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde ringt legen og forklart situasjon, hvordan hosten er, hvor lenge den hadde vart osv, og så får det være opp til legen om når og om dere skal ta dere en tur. Gi bakrunns info til den du snakker med, for "friske" bayer råler ofte mer en dem med litt mer i bagasjen.

Noe kaldt kan lindre halsen, feks kan du fryse sviskesaft, eller fruktmose og forsøke og gi henne litt. (pass på så hun ikke får store biter i halsen :P)

Finner mangen typer cp og ulike grader. Men det er jo kjempe posetivt at hun komuniserer og er sterk i nakken!

Dere kan jo melde dere inn i cp foreningen selv om dere ikke har diagnosen enda. Der får dere blant anett en god bok om cp, og annen info. Greit og lese litt om tingene synest jeg, så er man litt mer mentalt forberedt på det som venter. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går greit:-) Ja gjorde den søndagen, fikk komme dit ut på formiddagen. Da hadde hun 19 på den prøven. Vi fikk med oss hjem en astma medisin, som skulle hjelpe henne mot pusten. Den hjalp litt, og etter noen dager ble det bedre. Men nå er hosten tilbake.

Skrevet

Er du bekymret skal de ta deg alvorlig. Ring til legen om du kjenner at du synes det trengs. Man vet aldri med så små barn.

Ang vond hoste, så hjalp paracet her. Det var det hun fikk etter legebesøk. Men vi fikk også inhalasjonsmedisiner og da ble alt så mye bedre:-) Nei, i denne nye verden som mammaer må vi jammen bli tøffe og stå på krava på en annen måte enn da vi bare hadde oss selv å tenke på. Lykke til. Og husk de har ikke lov til å sende bort et sykt barn, du har helt rett..... det er ikke noe svar å få!!!

Skrevet

Ok. det 5 som er liksom normalen.. Så det hun har litt forhøyet da.. Kan være en bakteriell infeksjon.. Skal ikke synse men hadde nok tatt en ny CRP evt over helga eller i helga hvis ho ikke blir bedre.Tanke på hoste- bronkitt- verste fall pneumoni. Hostesaft? Uansett. krev å få hjelp, ikke vær redd for å virke masete!! Jeg ønsker dere lykke til i allefall!

Skrevet

Takk for tipse! Skal gjøre det!

Skal se hvordan hun blir utover dagen. Om hun blir å få feber osv. Hvordan var din unge når han var liten? Så dere noe til at det var en cp skade?

Skrevet

nok en gang prøver DIB damene å bevise at de er mer kompetente til å gi råd enn leger og spesialister!! Nei,vettu hva..

Hold henne hjemme du ;) hun har stygg hoste så kanskje ta med henne til legen? og ikke bry deg om disse folka.. sender en godbedring klem jeg:)

Skrevet

Takk:-)

Skrevet

Enkelte her inne burde skamme seg...

Man blir ikke verdensmester om man har 3 barn og søsken - herlighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...