Gjest Skrevet 3. mars 2008 #51 Skrevet 3. mars 2008 godt han ikke har reagert noe serlig da.. siden det er en stund siden nå er det ikke sikkert han reagerer noe mer heller. kos deg med samboeren du. stakar han har nok litt dårlig samvittighet:) dem er jo så søte dissa gutta våre som gjør det dem kan for å hjelpe oss også blir det bare feil.. he he
☆Lille my* Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #52 Skrevet 3. mars 2008 Ja det er sant=) Blir bare så sint med der samme! Hadde vel han blitt også om det var jeg som gjorde det;) Håper ikke han blir dårlig når han vokner da! nervøs enda kjenner jeg. smakte på melken, og har ikke serlig god smak i munnen må jeg innrømme! stakkars liten.
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #53 Skrevet 3. mars 2008 Jeg skjønner godt at du ble redd, men det går nok helt fint skal du se;-) Det kan skje den beste, men håper alt går fint med lille gutten din, det gjør det nok også helt sikkert, og alle kan overreagere i en stresset situasjon ;-))
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #54 Skrevet 3. mars 2008 kan nok være greit og forberede seg på litt mage vondt. og da heller bli lettet over at det gikk bra. men nå smaker jo ikke mme spess godt uansett da:) jækk har smakt selv og det er ikke godt. og den var nyblandet.. he he og dette dytter vi i unga våre?? he he
Zyan Skrevet 3. mars 2008 #55 Skrevet 3. mars 2008 hei har ikke orket lese alle svarene dine, men ville bare støtte deg jeg. Hadde reagert på akkurat samme måte, blitt sinna og fortvila over samboer som ikke klarer bruke huet.. også tenkt litt etterpå.. det er, ehm, flere slike episoder her også, men jeg forstår jo at slike ting ikke blir gjort med vilje..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå