Gå til innhold

Neiii! Nå griner jeg!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo ga nettopp lillemann en flaske nan som har stått siden kl 1400 i dag! er det mulig å bli dum!!! Jeg sa det lå ferdignan i baggen! da tok han en flaskeskvetten i stedet for kartongen! er dette farlig! jeg grine jeg!!! livredd! Det verste er at pjokken skrek skikkelig under måltidet! skjønte ikke hvorfor!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av, det går helt bra. Bakterier vokser fortere når melka står i romtemperatur, men den holder seg fint i ca 4 timer. Det skjer ikke noe verre antakeligvis enn at han kan bli litt løs i magen eller få litt mageondt.

Skrevet

Øh...tror neppe ungen dør av det altså.

Skrevet

Å herregud, snakk om å være korttenkt. Stakker lillegutt. Vet ikke hvor farlig det er men vil gjette at han kan få diare og matforgiftning i verste fall.

Regner med at gubben din fikk høre det ene og andre etterpå. Stakker lille, må jo ha smaket forferdlig=(

Skrevet

Det var kanskje ikke det smarteste mannen din har gjort MEN DET ER LOV Å FEILE!!!

Stakkars mann, tror dere virkelig at han gjorde det med vilje? HAN TOK FEIL!!!

Og det kan faktisk vi kvinner gjøre også (tro det eller ei)!

Det går nok bra skal du se:o)

Skrevet

Slapp av, det er lov å gjøre feil.

Dette går nok helt fint.

Skrevet

Jeg hadde bekymret meg langt mer for ortografien enn ungen.

Skrevet

Ro ned dramaqueen siden av deg selv 3 hakk nå kjære deg :) det går HELT fint.

Har du noengang hørt om noen som har dødd av å drikke et par timer gammel melk?

Skrevet

Tror nok lillemann overlever det, kjære deg...

Skrevet

Intresting.

Skrevet

Urk...

Skrevet

Hva faen gidder folk å komme med spydigheter for da! Jeg trengte faktisk noen til å ro meg ned! Mulig jeg overdriver men jeg kan ikke noe for min reaksjon når jeg smakte på melka og den var sur! og ungen gråt og gråt i tillegg! Han har nettopp begynt å tåle NAN2! får vondt i magen av det meste! nettopp kommet over en kraftig forstoppelse! så klart jeg blir redd for ungen min! Tusen takk for at det går an å komme inn hit med noe uten at folk slenger dritt!

Skrevet

Sleng deg i veggen

Skrevet

skjønner at du stresser, men hvis du prøver å tenke litt logisk midt i ståa - så ser du at dette går helt fint :)

det hendte flere ganger at mini fikk nan som ikke var nyblandet, ikke noe problem!

Skrevet

Slapp av, det går nok helt fint. Han kan få litt diarè og mageknip i værstefall... Sånt som kan skje dette der. Forstår at du blir engstelig, men jeg som er 3 barns mamma til 3 små som har spist og drukket litt av hvert oppigjennom tida vet at det går greit med sånne ting :-)

Skrevet

For ingen skriver feil når de er stressa! jesus!

Skrevet

Uffda, skjønner reaksjonen din, jeg - er ikke noe gøy å tro at en har gjort noe som kan "skade" ungen sin på noen som helst måte....er vel like "hysteriske" meg og deg, da;o) Jeg ble super-stressa da jeg trodde jeg hadde gitt Milla litt av et middagsglass som hadde stått åpnet i kjøleskapet i mer enn de "tillatte" dagene...fikk jo så dårlig samvittighet + at jeg ante jo ikke hvordan hun ville reagere. Håper han slipper noen kjipe reaksjoner og at alt viser seg å gå bra - klem fra meg

Skrevet

Ja, du trengte å roe deg ned. Hva vil du at folk skal si, da?

Og ja, du overdriver.

Og du KAN noe for reaksjonene dine.

Skjønner at man kan bli irritert, men det er altså slik at hvis du begynner å grine av dette, hvordan har du da tenkt til å reagere om ungen din en dag blir syk/skader seg - noe som på et eller annet tidspunkt i grunnen skjer med alle barn. Er det hensiktsmessig for deg/ungen/samboer at du begynner å grine av at ungen har fått melk som er litt sur?

Kan hende du tjener på å sette det i persdpektiv.

Men for all del....

Skrevet

Tusen takk til dere som er saklig og bryr dere! Han ble 6 måneder på søndag! er født fortidlig så henger litt etter.

Skrevet

Jeg skal ikke slenge dritt.

Jeg vil bare si at du sikkert ikke trenger å uroe deg for ungen din. Det er ikke farlig å drikke noen timer gammel melk, men det var sikkert ikke særlig godt...

Dessuten tror jeg ikke mannen din gjorde det med vilje, man har jo lov å feile. Det er det man lærer av. :-)

Skrevet

dET GÅR HELT SIKKERT FINT, DET ER lov å få litt "panikk" innimellom;))

Skrevet

Ta det med ro ! *s*

Det har nok gått helt fint skjønner du..

Du får følge med om han blir urolig, får magevondt eller blir løs i magen.

Og husk, at det er lov å feile..

Klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...