Gå til innhold

Neiii! Nå griner jeg!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke svar regnet du med å få?

noe ala:

* Fy faen for en drittsekk av en gubbe, han hadde jeg kastet ut!!

eller:

* Det går sikkert helt bra, ta det med ro og se det an!

Hvordan kan de som svarte deg på en "ikke forventet"- måte vite at barnet ditt akkurat har begynt med NAN 2, at barnet ditt får vondt i magen av det meste og nettopp kommet over en kraftig forstoppelse??

Når vi havner i situasjoner som mannen er "skyld" i må vi huske på at neste gang kan det være vi kvinner som har "skylden"....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har faktsik vær så syk at han ble innlagt, så takk til deg! Jeg trengte noen som sa"dette går bra" ikke noen som lo og mente jeg var idiotisk! Ha deg på krangle

Skrevet

Det var da voldsomt til ufortjent dritt og spydigheter HI skulle få da !!!

HI, du har allerede fått svar på det du lurte på, så jeg skriver ikke mer om det. Når det er sagt er det nok det allers beste for deg - mini og barnefar at man forholder seg rolig dersom det skjer litt kritiske saker. Akkurat dette vil jeg ikke stille i samme kategori som kritisk - men dersom noe skulle ha skjedd - er det oft veldig viktig at dere klarer å forholde dere rolige. Det er nok også grunnen til at du har mottat slike "sløkke" tilbakemeldinger her.. for du vet - her inne er det EKSTREMT viktig med "ortografi" (rettskrivning om du vil.....) og ingen overdrevnde reaksjoner utenom det "vanlige"..

Skrevet

Ta det nå med ro da.. Jenta er bekymret. Er det noe vits i å få henne enda mer oppspillt?..

Skrevet

far til småen gjorde det samme. ha han morsmelk (ikke mme) som hadde stått ute på bordet i over 1 time. (i tilegg hadde den vært i kjøleskapet siden kvelden før) morsmelk blir det lettere bakterer i og resultatet var at småen gråt helle natta. men det gikk over. (det som irriterete meg mest var at det var jeg som sto der med han hele natt og forsto ikke hva som var galt)

Skrevet

Da får du skrive det da - så folk veit hva de svarer på! Du kommer jo med masse info nedover i tråden som folk ikke har forutsetning for å vite om når de svarer,

Skrevet

Poenget var ikke at det var han som gjorde det! Men at han FIKK DET I SEG! at det var han som gjorde det var noe jeg slengte ut i frustrasjon! Men jeg ville ihvertfall aldri tatt ei flaske melk ut av en bag og brukt den uten å forhøre meg! Når begge er klar over at vi kun bruker helt fersk melk til gutten vår!

Desuten skulle han hente oss i byen i dag! etter å ha venta på han i noen timer så kom han kjørende å uten barnestolen! mente jeg kunne ha han på fanget! Så det ble litt mye i dag

Skrevet

Trenger jeg å komme med hele livshistorien hannes for å gå et svar på om dette er farlig! Jeg ville ha ærlige svar! ikke spydigheter om hvor dum jeg var!!

Skrevet

visst han ikke blir dårlig i magen, så har han iallefall ikke tatt skade av det.

I værste fall kan han få litt diare og litt magesmerter..men det alt!! Men jeg regner med det gikk helt greit..

Fort gjort for en pappa å misforstå også..så ikke straff han for hardt da :)

Skrevet

bare en liten kommentar til mortilgunnar: mener bestemt at akkurat når det gjelder morsmelk, så har den faktisk holdbarhet i flere timer i romtemperatur. Tror jeg leste det på sykehuset da jeg fødte, og husker jeg ble litt overrasket fordi - ja, nettopp det var en overraskende opplysning.

Skrevet

Stakkars mann*? hvorfor er det synd på han! han har da på ingen måte fått straff! bortsett fra at jeg ble redd! hjelpes folk! snakker om at jeg må roe meg ned! Har virkelig fortsått hvordan dib egentlig er! trodde det var en plass der man kunna prate og dele erfaringer! ikke barneskole med spydigheter og mobbing!

Skrevet

ang det med å ikke straffe han for hardt var vel mere litt på fleip da, kjære deg :)

Skrevet

hm... underlig. småen hylte ihvertfall hele natta og far sa selv at han hadde gitt han den etter at den hadde sått ute litt over en time. han på fvk reagerte også på det.. hm (far sa det fordi han ikke ante at han hadde gjort noe galt. så han gjorde det jo ikke med vilje)

hm.. jaja.. hva vet vel jeg.

Skrevet

Var ikke ditt svar eg siktet til! men hun som sa stakkars mann

Skrevet

Ja stakkars mann...du skjeller han ut på nettet og kaller han dum bare fordi han tok feil flaske? Ikke rart det blir krig i verden.

Skrevet

Hmm..etter reaksjonen å dømme syns jeg mer synd på mannen en på gutten.

Skrevet

åja :) da så :)

SÅ bare sånn ut ..

Ja du fikk mye unødvenig dritt..men sånn er jo DIB desverre..

Skrevet

Ta det nå litt med ro da...

Du fikk ærlige svar utfra det du skrev i hovedinnlegget ditt!

Hadde du sagt noe om hvorfor du ble så redd, er jeg sikker på du hadde fått andre svar!

Slapp av =)

Skrevet

Ja huff ikke rart det blir krig! må nesten le av deg

Skrevet

Jeg skrev i full fart fordi jeg var redd.

Skrevet

Er ferdig med denne tråden jeg nå! så ikke stress med å skrive svar! Dere som synes synd på manne min er vel helt perfekte og sier eller gjør aldri noe dumt! behandler han sikkert som en juvel hele tiden;)

Skrevet

hei..

har du merket noe på babyen enda eller?? vil bare si at dette går nok veldig bra skal du se. er som flere skriver over her at det i verste fall blir litt mage vondt..har selv gjort den tabben og tatt feil flaske i baggen. hadde en nyblanda og en "gammel".. det gikk veldig bra og snuppen reagerte ikke i det hele tatt. skjønner veldig godt at du blei litt engstelig.. her klarte gubben og varme opp igjen en skål med grøt som snuppen ikke hadde spist opp alt av etter flere timer.. teit av meg å ikke skylle den med en gang da men:):) lykke til i alle fall og håper du slipper noen reaksjoner på babyen

Skrevet

Hei og tusen takk! Han ligger og hikster litt, men tror han drømmer! Sitter å koser litt med sambo her! Har det ikke helt bra med seg selv som tok den flasken! Ikke lett å være nybakte foreldre=) Så bra at hun ikke reagerte=)

Skrevet

sikkert ingen skade skjedd :) Og han er heller sikkert ikke den første eller siste som gjør noe sånt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...