Gå til innhold

Kysser du barnet ditt på munnen? (små barn)

Anbefalte innlegg

Skrevet

men lærer du barna dine at det er feil at damer kysser på munnen også? incest er jo helt usakelig, men det var jo ike helt det du sa.. jeg synes bare det gir kanskje endel fordommer å lære barnet at vis to damer nusser er det unormalt..

Men uansett jeg nusser mitt barn på munnen fordi hun er så god å hun vil ha "muss av mamma" å det er fordi jeg elsker hun, men ikke noe seksuelt da.. men for å si det sånn når jeg nusser kjærsten min på munn så er det for å si "jeg er glad i deg" å ikke nødvendigvis for å bli kåt det heller..

Synes det er sunt at barn lærer kjærlighet jeg, at de får klemmer koser og nusser=) Man har behov fr det gjennom hele livet.. først gjennom foreldre,så begynner man å få bestevenninner å klemmer de, så er det kjærster igjen.. man nusser jo selvfølgelig ikke ett stort barn på munnen.. men ett kyss har da ingenting med sex eller ekkelt å gjøre synes nå jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutter aldri å forundre meg over enkelte av damene her inne, jeg!!! :-) Ekkelt å nusse det kjæreste en har på munnen??? Incest?? Er det mulig!!!????????

Kan ikke i mine villeste fantasier se noe som helst ekkelt med at små barn nusser foreldrene sine på munnen. Det er bare kos. Det er jo ikke klining en snakker om!!!!

Og JAAA!! vi nusser her i huset. Både mammen og pappen...

Skrevet

Mine to på 3 og 5 år nusser som bare det. Det er jo snakk om et lite øyeblikk med munnen igjen og et lite touch på leppene. Mine har nusset på besteforeldre og oldeforeldre. Da min bestefar lå for døden og min mor var der med min eldste som da var 3,5 år fikk min bestefar nuss og kos av han. Syntes det var veldig rørende, de var der på en tirsdag og på vei ut døren kom han på at oldefar måtte jo få kos og nuss før han gikk. Oldefar fikk kos og en liten nuss og smilte da de dro. Det var siste besøket han hadde før han gikk bort natt til torsdag. Ser ikke noe galt i det. Vi voksene kontrolerer jo mengden og ikke minst lengden av nusset. Han får derimot ikke lov å nusse på lillesøster. Kun i panna. Mulig jeg er rar da. :o) Er ikke en person som gir venner klemmer i hytt og pine, men synes det er greit at ungene gir nuss til de som står dem nærmest.

Skrevet

Nei det har jeg aldri gjort. Susser de masse men ikke på munnen, synest det er litt upassende men å snakke om incest er jo ganske drøyt da.

Skrevet

Jaaa vi nusser :) Hvem klarer å motstå en liten snupp som står med trutmunn klar i andre enden av rommet. Bare jeg, bestemor og bestefar som får på munnen (har ikke kontakt med bf og er veldig nær sine besteforeldre), andre får på kinnet. Det hender hun lager skikkelig trutmunn til andre også, men det går vel over etter hvert som hun ikke får særlig respons.

Det med munnbakterier, vil det si at de finnes på leppene også, vi utveksler jo ikke akkurat spytt...?

Skrevet

Du skal være ganske god om du sammeligner dette med incest!

Da driver iallefal jeg med incest! Herlighet...

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg? Hvorfor nusse barnet på munnen? Har aldri skjønt det! Hverken før eller etter jeg fikk barn. Vi klemmer og koser masse:) Men nusser ikke på munnen. Jeg synes også det er forbeholdt kjæreste. Men andre får da gjøre som de syns:)

Skrevet

Jeg gjorde det da han var nyfødt, men av en eller annen grunn bare sluttet jeg ubevisst med det etterhvert så jeg gjør det ikke lenger;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...