Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Jeg gjør det ofte og syntes ikke det er ekkelt eller upassende i det heletatt. Kysser hele han jeg:-) Har fått inntrykk av at mange syntes det er ekkelt..? Hva syntes dere om dette?
It's all about me Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Jeg lar han kysse meg, men selv holder jeg med til hele resten av kroppen hans.
nickoline og supermann Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 kysser han på munnen og nesten alle steder det er mulig.
*ale* Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Helt klart:) MAsse.. Babysuss er deilig.. Men bare mine egne, og ingen andre skal å klisse borti der!!!!! Har faktisk en funksjon ift immunforsvaret til babyer også, det er visst et slags instinkt hos mødre å snuske på de:)...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Nei det gjør jeg ikke.. Synes ikke noe om det.
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 Ja det hender at jeg gjør. Men blir som regel når han sier det. Kyss på munn.
Piken på landet Skrevet 27. februar 2008 #8 Skrevet 27. februar 2008 Nei jeg gjør ikke det. Grunnen er at da er jeg redd hun vil kysse andre på munnen også, som f.eks. barnehagepersonell, andre barn osv. Tenker at det ikke er sikkert at det er så "greit" for andre å bli kysset på munnen, men også på smitte av herpes o.l. Passet en gutt når jeg gikk på ungdomsskolen som alltid skulle kysse på munnen. Syns ikke det var greit altså... Hadde jeg visst at det var kun oss hun kysset på munnen, så hadde det vært en ting, men nå har det bare blitt slik at kyssing skjer på kinnet. Reagerer ikke noe på om andre kysser barna sine på munnen, en får selv gjøre det en er komfortabel med :-)
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 27. februar 2008 #9 Skrevet 27. februar 2008 Her susser vi så ofte vi kan
lillegutt mars o7 Skrevet 27. februar 2008 #10 Skrevet 27. februar 2008 Vi nusse masse vi =) Når jeg spør Lillegut om jeg kan få nussen,så bøyer han seg frem å nusser meg på munnen =) Han er jo kjempesøt da =)
OsloMor Skrevet 27. februar 2008 #11 Skrevet 27. februar 2008 Å ja da, vi nusser så mye som mulig:-0!!!
Mersa og gutta <3 Skrevet 27. februar 2008 #12 Skrevet 27. februar 2008 Nei, passer seg ikke. Synes ikke man bør lære barna at det er ok heller
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #13 Skrevet 28. februar 2008 Hei Jeg synes at det er motbydelig at voksne personer kysser barn på munnen. Dersom foreldre kysser barna sine på munnen synes jeg faktisk at det grenser mot incest.... Jeg har en samboer med en datter på 9 år. Datteren kysser faren på munnen og jeg synes dette er rimelig ekkelt... Jeg ønsker ikke å dele kroppsvæsker hverken med barnet, xkona eller xkonas elskere eller nye menn...Barnet går jo hjem til moren og kysser mest sannsynligvis moren også og hvem vet hvor mange andre... Slik jeg ser det er kyss på munnen forbeholdt kjærester.... Ellers er kyss på munnen mellom 2 barn eller to voksne greit - men ikke mellom voksne og barn.... At en mor kysser sin datter på munnen minner om homofili og at en far kysser datteren på munnen.... beklager men jeg synes det er ekkelt Det er jo ikke for ingenting at "det første kysset" er en "greie" når barna/ungdommene opplever sin første uskyldige forelskelse... Jeg synes ikke voksne skal tråkke opp i det ved å kysse barna sine. Kyssing sprer smitte... Min søster kysset datteren på munnen da jenta var liten. Men dette førte jo til at datteren prøvde å kysse andre - barnehagetanter og bla meg på munnen,,,noe som ikke var like naturlig hverken for barnehagetanta eller meg. Tror at søsteren min følte dette ble feil også da datteren ville at jeg og min søster skulle kysse... Da måtte min søster forklare at damer ikke brukte å kysse hverandre på munnen. Min søster har flere barn og har siden ikke gjentatt eksperimentet...
☆Anonymia☆ Skrevet 28. februar 2008 #14 Skrevet 28. februar 2008 ja kysser han over alt i ansiktet jeg =)bare kos det.. men slutter jo når han blir eldre da..
Sjefsmegga Skrevet 28. februar 2008 #15 Skrevet 28. februar 2008 ja, på de små så..helt naturlig... :-)
Sjefsmegga Skrevet 28. februar 2008 #16 Skrevet 28. februar 2008 Æsj, du er motbydelig da..sammenligne sussing på munnen med incest, har du problemer eller?
snowstorm73 Skrevet 28. februar 2008 #17 Skrevet 28. februar 2008 Jeg susser og ser ikke noe galt med det. Gjorde det som barn selv - og faktisk fremdeles i ny og ne.
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #18 Skrevet 28. februar 2008 Jeg vet ikke - jeg har sikkert problemer Jeg vil bare si at jeg aldri har hatt lyst å kysse hverken min mor eller far på munnen.,,,Den eneste jeg vil kysse på munnen er kjæresten min...
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #19 Skrevet 28. februar 2008 En ting er når barna er små Men når ungen er 9 år... Er det fortsatt naturlig da?
snowstorm73 Skrevet 28. februar 2008 #20 Skrevet 28. februar 2008 Incest? Tror du er ikke helt god. Kroppskontakt er sunn, med den instillingen vil ditt barn oppleve det som noe man skammer seg for.
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #21 Skrevet 28. februar 2008 Jeg sa ikke at det var incest... men jeg synes ikke det er riktig... det kan så være når de er små - men jeg synes det blir uhygenisk -
Sjefsmegga Skrevet 28. februar 2008 #22 Skrevet 28. februar 2008 Tro meg, det stoper av seg selv når det blr større. Eldstemann blir 10år og det er mange år siden jeg slutta susse ham. Var da han var baby og liten...kansje til han var 3-4år..
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #24 Skrevet 28. februar 2008 datteren til samboeren min er 9 år og kysser fortsatt pappaen sin... Jeg liker det ikke - for jeg antar at hun går hjem og kysser mammaen også. Jeg synes det blir ekkelt..
*ale* Skrevet 28. februar 2008 #25 Skrevet 28. februar 2008 Som uglemor sier, bare når de er små da.. Går over av seg selv liksom. Ikke vits å gjøre noe ekkelt ut av det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå