Gå til innhold

Daaaarlings!

TrustNoOne (but Me)

Anbefalte innlegg

Skrevet

næmmen haaaallooooooooooo:) Er du her assa??:)

fire in the hoooooooooooole..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uansett hvem som sier dette, regner jeg med du ropte på je og megselv, Zoulfire. Jeg er i hvert fall ganske darling.

Skrevet

Alle darlings er velkommen her vettu ;) *fikler på min nye mobiltelefon og er litt usikker på om jeg har nok hjernekapasitet til å være på BiM samtidig som jeg trykker i vei på det nye vidunderet*

Skrevet

Hva heter denne vidunderlige nyervervelsen da?

Skrevet

Sony Ericsson W580i - ikke så mye gadgets på den, men syns det er gøy å trykke likavæl - skal ikke mye til for å glede en enkel sjel ;) *trykke trykke taste trykke trykke*

Skrevet

Puh, var redd du skulle si Nokia jeg nå. Det er noe skikkelig RÆL! (uttales med tjukk L)

Har en to år gammel z520i jeg, den er jeg så glad i selv om det ikke er noen funksjoner nesten :D

Skrevet

Å nei du, ikke noe mer Nokia her....mine tre siste telefoner har vært Nokia, og nå gir jeg opp - for godt!! Makan til dritt, altså....har bare vært problemer og krangling med reparatører og en endeløs rekke med feil. Så nå tenkte jeg at jeg skulle prøve Sony og se om det er mer tess - time will show :) Å herregud så gøy det er å dille med denne lille dippedutten da - er dingsefrik til vanlig, men dette er på grensen til latterlig..! *ler av min enkle sjel som lar seg så lett underholde av noe som blinker*

Skrevet

Hoho du skulle kommet hit en tur, hadde klikket helt med sønnen min du. Han er veldig opphengt i mobiltelefon og det flotte lyset som kommer når han trykker på den :D

Skrevet

Jeg får litt Cruella DeVil følelse av den darlingen jeg da....

Veldig disney skurk =0)

Trur nok det skjer et eller annet her inne ja,det har vært ekstremt enskjørt her nå....

Koselig å se at dere holder koken og humoren oppe da ;0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...