Gå til innhold

Daaaarlings!

TrustNoOne (but Me)

Anbefalte innlegg

Skrevet

The Bouquet Residence - Lady of the house speaking! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det derfra altså? Mener det er en annen stemme enn denne Bucket-dama sin :P

Skrevet

Tror det er en sånn daaaarling-hilsen med i en eller annen Bond-film. For ikke å nevne Austin Powers-filmene..Grooovy baby, yeah!! *får flashback*

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Jeg antar at du av høflighetshensyn flyttet tjatringa vår over hit. Selv om ozonlageret har blitt tynnere over vestlandet etter at du ble smelt på tjukka, så betyr ikke det at du ikke er høflig, i hvertfall!

Her er noen sitater fra Talluah Bankhead, så forstår dere hvor kul hun var...ER:

“If I had to live my life again, I'd make the same mistakes, only sooner.”

“I'll come and make love to you at five o'clock. If I'm late start without me.”

“They used to photograph Shirley Temple through gauze. They should photograph me through linoleum.”

“(on seeing a former lover for the first time in years) I thought I told you to wait in the car.”

“My heart is as pure as the driven slush”

“Only good girls keep diaries. Bad girls don't have time.”

Skrevet

Blir sikkert behov for ekstra styrke på solkremen her på vestlandet til sommeren, er antakeligvis minimalt med ozonlag igjen....*uuups* Men det er tross alt bedre å slippe en fis enn å sprenge en tarm. :) Og yes darling, Tallulah rules! Utrolig bra sitater...og det stemmer det med dagbøker! Skjønner plutselig hvorfor jeg bare har et og annet innlegg... *mohahaha*

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

He he. Jeg antar at du også du holder deg langt unna åpne flammer for tida. Og små, lukkede rom. Kanskje du kan finne opp en gasstett dyne? Men da hadde vel kanskje bena dine ha visnet raskt bort..

Har du funnet noen nye hobbyer nå som du har endel tid for deg selv i heimen? Da jeg gikk i speideren lærte vi makrame. Babyen hadde sikkert satt pris på en hel garderobe i makrame! (Beklager, men har ikke den aksent-streken på laptop'en her.)

Skrevet

Hockey.

Det er ikke ho i Nanny du tenker på da? Ho hadde jo sånn nasal stemme.

Skrevet

No problemo - skjønner hva du mener - strek eller ikke strek :) Den nyeste hobbyen min er å holde meg under dynen med minst mulig lyd og lys på mens migrenen herjer fritt.....! Har virkelig tatt seg opp, så får ikke gjort så veldig mye. Har sortert litt papirer og ryddet i roteskuffen da...*føler meg superflink* Og noen korte turer med vofsene i skogen når ryggen tillater det :) Og fytterakkern som jeg syter!!! *ss*

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Jeg hadde også migrene på søndag, og forstår godt at du klager. Da jeg fortalte moren min at jeg hadde hatt det spurte hun om jeg hadde spist mye sjokolade, men det hadde jeg ikke. Kanskje melkeplettene..nei,- tanken er for grusom! Jeg håper uansett at du snart føler deg bedre.

Hei Sonja S.! :-) Går det bra?

Skrevet

Det må være fra serien "Absolutely Fabulous".

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Selvsagt! Patsy! Jeg elsker Bouncy Bollocks! I tillegg til Digre Mugger, selvsagt.

Skrevet

I dag har jeg endelig en noenlunde oppegående dag, så da MÅTTE jeg jo bare inn her og vise mitt blide åsyn ;) Har prøvd en del andre dager også, men klarte ikke å se på dataskjermen pga skallebanken....he he, det er ihvertfall lys i tunnelen: Skal på poliklinikken på KK på Haukeland på mandag, da skal jeg utredes for alt, så får vi se om hverdagen blir bedre :) Og på fredag er det ultralyd, så har masse kjekt å se frem til! Åssen går det med deg da? Mye migrene du også?

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Jeg burde ha forstått at det var deg, din lille grisejente! :-)

Skrevet

Me bollocks fancy you too, Ms Bankhead.

Skrevet

Digger nicket! ;)

Skrevet

Hei jenter. Med meg er det som det pleier. Dvs. sitter her og kjeder meg ;-)

Og flirer av dere da. Hvertfall da jeg leste om gassutslippene.... hehe (merkelig at man aldri blir for gammel for sånn humor)

Skrevet

Hey, this is fun!

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

BB,

Why, thank you, dahling!

Zoul,

Jeg hadde mye migrene da jeg var yngre, men det er flere år siden siste runde. Hvis jeg tar Naproxen tidlig så går det gradvis over, men nå som jeg er schmelt så går jo ikke det. Bra at du får hjelp snart. Migrene kan gjøre livet rimelig surt.

Skrevet

Apropos surt - den siste utblåsningen fra sørlige kant av anatomien reiv skikkelig....den biolaen har egentlig bare fått enda mer futt og fart i sakene...*går amok med luftfriskeren* Satser på at jeg får en grei løsning på hodepine-problemet, så løser det meste seg. Sjefen ringte i dag og sa at han hadde ansatt ei til å ta over mine oppgaver inntil videre, så da slipper jeg å ligge våken om natta og tenke på hvordan det går på jobben...så ting ser definitivt lysere ut! :)

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

BB,

Jeg så forresten at du tilbød Smånetta å være melkepletten hennes. Du burde vite hvor lett jeg bli sjalooo. :-/

Skrevet

Men kjære, du vet jo at du sitter med nøkkelen til the real deal Melkehjerte of my soul!

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Sukk! Jeg spiste Melkehjerter i jula, så jeg vet at det må være ektefølt!

Digger du også AbFab, asså?

Skrevet

Hehe, blir nesten litt forvirret av alle de nye nickene her. Tror nesten jeg må bytte selv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...