Gå til innhold

Daaaarlings!

TrustNoOne (but Me)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Humrer godt når de dukker opp på skjermen en sjelden gang i blant, men det er lenge siden nå, når jeg tenker meg om. Jeg hadde forresten tenkt å sende deg Melkehjerter, men så så jeg at noen andre kom meg i forkjøpet her om dagen. :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, Sonja - det er en glede å være en glede! *eller noe i den dur* Jeg har gått helt i barndommen, ler så jeg griner av alt som har med tiss,bæsj og promp å gjøre. Gubben er litt fortvilet innimellom, for jeg ler så tårene spruter og jeg ikke klarer å få frem et ord....og han skjønner overhodet ikke hva alt oppstyret dreier seg om! Og tarmgass vettu, det går aldri av moten. Jesus feis sikkert også! ;)

Skrevet

Sorry, BB-darling.. *smiler skyldig i gassmasken min*

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

BB,

Er jeg Fartorama-dama-håper-på-Obama? Jeg håpte at du ikke fikk med deg de ekle Kimchi-innleggene mine, men burde ha visst bedre. *Blush*

TarmGassa,

Jeg ler så veldig av innleggene dine som omhandler gass,- litt på samme måte som jeg lo ukontrollert av 'Dum-Dummere'-filmen; høyst motvillig og pinlig høyt.

Sonja S, eller hva du kaller deg nå,

Det er jeg som for en tid tilbake kalte meg Din Hemmelige Beundrerinne. Jeg synes bare du virker som en søt person. Stemmer det? He he.

Skrevet

Pokker og. Det står på Min Side at jeg er i uke 19, og nå bør virkelig kjenne at mini beveger seg...eeeh, nope? Har vært et og annet "dult" kanskje, men igjen - det kan jo være den berømte tarmgassen...! Og jeg som har sitti og ledd av alle disse paniske damene på 2. tri som spør dag ut og dag inn om noe er gærnt..*grøss* Her må det sterkere lut til. *finner frem isboksen og en stor skje*

Skrevet

Nicket kan forsåvidt utvides til å gjelde deg også, den chilikålen du snakket om fikk det til å rumle i magen min av fantomluft. Det har muligens sammenheng med at jeg har laget noe lignende her hos meg en del ganger, noe som ga seg svært indiskrete utslag, og dette gjorde at jeg heretter kun spiser det når stakkars I. er den eneste som står i fare for å bli utsatt for følgene. Jeg hadde ingen boller i ovnen på det tidspunktet, men jeg tviler på at det er noen formildende omstendighet.

Skrevet

Sååå koselig med hemmelig beundrerinne da :-) Tusen takk. Vet ikke akkurat om jeg vil kalle meg en søt person, men det er jo koselig hvis andre ser på meg som det. Kan nok være en bitch til tider, men er nok kanskje litt feig her inne på bim.

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

En venninne av meg spiser is med en skje i hver hånd. Effektivt, om ikke annet!

Så bra at du ikke trenger å engste deg for hvordan jobben skal klare seg uten deg lenger. Les Promps hadde sikkert også vært et godt grunnlag for sykemelding, men du har jo nok av andre gode grunner, så vidt jeg har forstått.

Når det gjelder bevegelsene i maven din så kan kanskje en av de andre i denne tråden hjelpe deg. Har Sonja barn, mon tro?

Skrevet

Oooh chilikål...den er nådeløs ass. River skikkelig i tarmene før utblåsning også! Men renser pent opp, det er jo absolutt en fordel. Viktig med ren og pen tarm :)

Skrevet

Lurer egentlig på hvordan en pen tarm ser ut? *undre*

Skrevet

Har bekymret meg mye for jobben og hvordan det skulle gå med de ansatte og den ekstra arbeidsbyrden når jeg er vekke, men nå kan jeg senke skuldrene og konsentrere meg om mini :) Alt er sikkert i orden, blir egentlig litt irritert på disse veilednings-greiene på Min Side, gjør bare folk unødvendig bekymret. Er sikkert bare polstringa mi som er i veien - og tarmgassen underholder meg såpass mye at stakkars mini ikke får gjort seg gjeldende! *ss*

Skrevet

Jeg har sett både pen og ikke pen tarm, men synes det er litt småekkelt begge deler. Ikke at jeg studerer mine egne tarmer altså, har sett tarmer i forbindelse med jobb og skole...

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

BB,

Stakkar lille I! Bare vent til det kommer setninger! Jeg tipper jeg vet hva som vil blir de første ordene. Ugh!

Sonja S.,

Bra du klarer å motta beundring på avstand! Jeg er også litt feig på BIM, men jeg merker at svangerskapshormonene har begynt å regulere akkurat det ganske effektivt. He he. Det er deilig å være irrasjonelt møkkasur innimellom.

Skrevet

Har hørt at pølser var kledd med tarm før....*usj og æsj* Men det var nok en pen versjon av tarmen - den vi besitter kan jeg aldri tenke meg er noe foto-objekt....! "Se her er bildet av tarmen min etter vi var på kinarestaurant, ganske artig" eller "Vil du se resultatene av en dårlig salat jeg inntok når jeg var i syden?" Tror vi holder oss til den gode, gamle vise-bilder-av-barna-og-andre-søte-ting :)

Skrevet

Hahaha, ler så jeg griner nå. Syns jeg ser de tarmbildene dine Zoulfire...

Skrevet

Ikke sant? Sånne fine "portretter" på rekke og rad i stua - gjerne på sånn lerret fra FotoKnudsen :) Aaah, så mange historier jeg kunne fortalt..! *ler*

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Jeg ler meg ihjel av de forskjellige nickene dine, ZoulFARTER! 'Fire in the Hole' er den foreløpige favoritten! Jeg måtte rope det høyt for meg selv, og lo godt og lenge.

Men over til noe annet; hva skjer egentlig med kranglesida? En Krangleside i Forfall? Kanskje vi burde begynne å kun svare på innlegg underskrevet med nick, eller noe sånt? Jeg skriver ofte anonymt selv jeg, altså, så jeg hever meg slett ikke over denslags, men jeg er villig til å ofre noe for å få litt orden her inne. Er det bare jeg som reagerer, eller har det faktisk gradvis gått nedover i den siste uka?

Skrevet

Det jeg har fått med meg i det siste, har vært tragiske greier gitt....er med på kampanjen om å kun svare på innlegg underskrevet med nick. Av og til virker det som om EN anonym lager en hel krangel helt på egenhånd. Sikkert kjekt for den det gjelder, men blir litt trått for resten her. Og hva i all verden er det som skjer med metalpunkin, lilly og trulta? Noen påstår at de er en og samme person? *oppgitt*

Skrevet

Filler'n, der glemte jeg meg og svarte en anonym....Korttidshukommelse er en fin båt!

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Jeg tror Metalpunkin er en slags reversert Darth Vader; hun gikk over fra den onde siden til den gode. Hun bare misforsto konseptet på kranglesida litt, visstnok. De andre har jeg ikke psykoanalysert ennå, så det er for tidlig å si. Jeg vil derimot tippe at en av de to nick'ene tilhører den nylig avgåtte JAPP. Hva synes du om den teorien? KA-POW!

Skrevet

SMACK! Tror du er inne på noe der....Og Japp har gitt seg? Fikk egentlig aldri helt taket på henne, men var heller ikke særlig involvert i kranglene hun var oppi. Metalpunkin var en liten gåte, kom fort, landet med et brak og forsvant ut i det stille....Er sikkert litt skjør i sinnet siden jeg datt litt ut av uttrykk som f....eslikkere osv, ble litt for sterk kost for min sarte sjel he he :)

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Ja, det var Zaftige Zaker Metalpunkin lirte av seg. He he. Bittelitt mye, kanskje? Jeg oppdaget nettopp at Trulte blånekter på at hun er Metalpunkin eller Lilly. Kanskje det funker sånn som med folk som tror på voodoo; hvis de blir spurt direkte så er de nødt til innrømme hva religionen deres er. Jeg så i hvertfall det i en film engang.

Skal vi prøve en boikott mot anonyme, eller tenker du, som meg, at det blir vil bli veldig vanskelig?

Skrevet

Så innlegget hennes jeg også. Men det er pussig hvor mange likheter det er mellom dem....men kanskje det er et fellestrekk for alle som bobler HELT over av hormoner? *ss*

Du har helt rett i at det blir vanskelig å totalt overse alle anonyme, er jo en del som skriver helt ok innlegg anonymt fordi de ikke vil hetses eller bli gjenkjent av folk fra andre forum eller bekjente. Blir en vanskelig balansegang - vi kan jo bare velge å overse de som er regelrett ufine - det er jo en hel haug! :) De er som regel bare ute etter oppmerksomhet, hvis de ikke får det, forsvinner problemet av seg selv? *tenker lille jeg naivt*

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Tankegangen er bra, den, men jeg tror dessverre ikke at vi to alene vil kunne ha noen spesielt sviende effekt. Det ble en kort boikott, gitt.

Snakkes mer en annen gang! Nå skal jeg ta en bad.

Later,

Skrevet

Have a nice bath, daaaahling :) Lag noen bobler for meg også! *fnis* Vi får prøve å rekruttere flere til boikotten vår i morgen!

See yaaaaaah *vinker grasiøst farvel*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...