Gå til innhold

Hvorfor trener dere ikke...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, er du gæren! Skriker det ut til alle jeg møter på - at de ikke trener riktig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trener? Neeei, for lat og dvask:P

Skrevet

Ja du kan jo prøve å trene med bekkenløsning pluss rygg og leddproblemer..............

Tror muligens du hadde syntes det var mindre deilig da.

Foresten dette med joggetur, har du ikke hørt at jogging faktisk ikke er bra?

De fleste fysioterapauter sier jo så.

Gjest LindeOgWill
Skrevet

Jeg kan, men sønnen min er det desverre ingen joggepartner i enda.

Skrevet

Helt sinnsykt. Snart 3 år, og ikke joggepartner? Det er jo for dumt.

Skrevet

Jeg synes at å røyke er MYE verre enn ikke å trene.

Skrevet

Tja, delvis enig - men på samme tid ikke. Ingenting er noe å rettferdiggjøre.

Skrevet

hadde du hatt den ryggen jeg har,som av og til har problemer med å kunne komme meg ut av senga å dra på jobb..så hadde du fatisk ikke skrevet dette nnlegget.

Men hadde jeg vært frisk og hadde hatt en helse som hadde tålt trening,så hadde jeg gjort det.

Bare å gå en tur for meg,kan ødlegge flere dager fremover for meg.

Det er utrolig mange som ikke gidder å trene,men det er også utrolig mange som kunne ønske at de kunne trene,men at kroppen sier nei/stopp.

Så ha det i bakhode vær gang du trener.

alle er ikke så heldig som deg.

Skrevet

Det er mye her i verden som ikke kan rettferdiggjøres. Noen velger å trene - andre ikke. sånn er det, vi er alle forskjellige. Blir på samme måten med f.eks. røyking. Alle vet at det er helseskadelig å røyke (på samme måte som det ikke er bra for helsen å bare late seg), likevel er det mange som begynner.

Jeg er 100% enig med deg i at trening er bra for helsa, men det betyr ikke at vi skal se ned på de som ikke trener. Noen synes det er deilig, andre ikke.

På samme måte som at noen koser seg med en røyk, andre lar være.

Skrevet

Noen prioriterer tid med familie og unger, mens andre - som du - prioriterer seg selv og trening...

Provoserende? Like teit som ditt innlegg? Tja...

Skrevet

Alltid herlig at du vet veldig mye om meg, da! Det skal du ha! Sånn hvordan timeplanen min er, slik at du kan anta hvor mye tid jeg har med andre osv. Det er imponerende.

Provoserende? Nja, mer latterlig.

Skrevet

Ja, på akkurat samme måte som du vet alt om oss andre på ditt "sjarmerende" vis...

Jeg går mye turer, men kaller da ikke det trening?

Skrevet

Jeg er nok noe enig med siklerotte her, jeg. Etter debattene om ull, reima og sorel her inne, skulle man tro at det sitter haugevis av familier rundtomkring og bare venter på å komme seg ut. Og jeg har gjentatte ganger imponert andre ved å si at jeg tar ikke bilen to km. Realiteten er at foreldre med barn i vogn og småbarn ellers ikke er å se i friskuft i helgene. Her, i norges 6. største by har vi for moro skyld tellet alle vi har møtt med barnevogn da vi er ute på tur lørdag og søndag. Veldig sjelden vi kommer over 2 barnevogner på en to-tre timers tur i perfekt turterreng. Jeg tror også, som jeg har nevnt flere ganger at om tjue år har begrepet "feite førtiåringer" virkelig fått sin mening.

Skrevet

Jeg forstår ikke hvordan noen kan være så transynt som deg Siklerotte ;-) Ikke alt man skal forstå.

Noen røyker, noen drikker mye, noen hater trening, noen spiser nugatti, noen drikker kaffi, noen tar solarium flere ganger i uken......alle har sine ting som ikke er "sunne". Folk er forskjellige.

Skrevet

Jada, du er 18 år og røyker, skjønner at du er oppatt av at folk trener :P

Forøvrig skjønner jeg godt at folk ikke gidder å trene på klamme studioer, det er fitn mulig å holde seg i form ved å f.eks gå til jobb, ta en skitur/markatur/whatever i helgene.

Men det er godt å vite at du, nettopp DU, har fasiten på alt i livet! Gled deg til du blir eldre, du kommer til å se tilbake på disse årene og le deg ihjel.

Skrevet

He he, Carnivale. Enig med deg - som vanlig ;-)

Vi har vel alle vært 18 år og ekspert på alt...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg trener ikke fordiiiiiiiiii

ved nærmere ettertanke, så er vel det strengt talt IKKE ditt problem! ;o)

Skrevet

Ja, klart - jeg tror jeg vet alt om alle, derfor stiller jeg dem spørsmål og.

Turer er ikke akkurat trening, nei - men det er hvert fall en form for aktivitet mange ikke en gang bedriver.

Hvorfor du til stadighet har et behov for å bli personlig i slike debatter - og dra frem diverse er meg uforståelig, men ok.

Skrevet

Jeg vet ingenting om treningsstudioer - men jeg vet det fins mye fin natur man kan bevege seg i. Man må ikke dra på Elexia for å trene.

Det er sjeldent jeg møter mange andre med barn når jeg er ute - og jeg går også ofte tur, så at alle småbarnsfamilier går tur, tror jeg neppe er fakta.

Fasiten på alt i livet har jeg aldri påstått eller trodd jeg har - nå vinkler du det til noe jeg ikke har sagt.

Gjest Mylian er svimmel
Skrevet

Hehe.. Fikk ikke 100 svar denne gangen, men nesten ;-)

Skrevet

Ingen har daua av litt trening ;) det har ingen vondt av.. :)

Men hva hver enkelt individ gjør, dem om det.. jeg trener hvertfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...