Gjest Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Jeg skjønner meg virkelig ikke på mennesker som ikke trener. Ja, jeg vet at det er forskjellige interesser osv. MEN trene er da deilig uansett?? Jeg har en bekjent som sier hun hater å trene - virkelig hater det. Jeg har ikke sjangs til å skjønne hvordan det er mulig!? Jeg skjønner fint at ikke alle er en treningsnarkoman f.eks, men alle burde da klare å trene minst 3 ganger i uken...? Alenemødre eller ei - ta med barnet i trille på joggetur - funker det... Skjønner ikke at enkelte kan la kroppen forfalle sånn og ikke få den treningen de trenger... (Ja, vet det fins tilfeller med folk som ikke kan trene pga. ditt og datt, men fins opplegg for akkurat de tilfeller og...) Rart det er dårlig helse blandt befolkningen? Neh.
Silja FullFres McQueen Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Du og dine tåpelige forsøk på å provosere... Tsk Tsk.
♥Snulder Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Gidder ikke akkurat nå:=) Var treningsnarkoman i maaange år. Plutselig gikk jeg dritt lei! Orker ikke tanken på å stå i kø på helsestudioet igjen....blææææ.... Nå er det trilleturer med vesla som gjelder! Når det er godt vær vel å merke;=)
sannamin* Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 jeg trener ikke på helsestudio-for klamt og dårlig luft for min smak:) men går turer hver dag! trilleturer. Deilig. Gå lange turer er medisin!
Tommage♀♂ Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Jeg skjønner meg virkelig ikke på mennesker som ikke dibber. Ja, jeg vet at det er forskjellige interesser osv. MEN dibbe er da deilig uansett?? Jeg har en bekjent som sier hun hater å dibbe - virkelig hater det. Jeg har ikke sjangs til å skjønne hvordan det er mulig!? Jeg skjønner fint at ikke alle er en dib-nrkomane f.eks, men alle burde da klare å dibbe minst 3 ganger pr. dag...? Alenemødre eller ei - ta med barnet på fangetog dib - funker det... Skjønner ikke at enkelte kan la hodet forfalle sånn og ikke få den dibbingen de trenger... (Ja, vet det fins tilfeller med folk som ikke kan dibbe pga. ditt og datt, men fins opplegg for akkurat de tilfeller og...) Rart det er dårlig intelligens blandt befolkningen? Neh.
Silja FullFres McQueen Skrevet 26. februar 2008 #8 Skrevet 26. februar 2008 Vel, hvis du virkelig mener det, så er du jo bare tett. Folk er forskjellige, har du ikke skjønt det enda?
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #9 Skrevet 26. februar 2008 Ja, er jo veldig uintelligent å innse at å trene er veldig viktig for helsen:)
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #11 Skrevet 26. februar 2008 Å trene er forjævlig kjedelig. Når musklene brenner er livet bare ubehagelig. Det er ekkelt når svetten renner. Men jeg trener likevel. Fordi jeg har lyst til å være sunn og frisk og i god form. Men jeg HATER det!
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 26. februar 2008 #14 Skrevet 26. februar 2008 Hater å trene!!! Får sikkert nok trening med to aktive små i hjemmet så jeg er ikke bekymret:-) Er ikke en aktiv hverdag nok da?
Tommage♀♂ Skrevet 26. februar 2008 #15 Skrevet 26. februar 2008 Men å dibbe er veldig bra for intelligensen! Hvor skulle vi ellers lært om bakovervendte seter, natusan-produkter osv;)
Pooosi Skrevet 26. februar 2008 #16 Skrevet 26. februar 2008 HELT ENIG MED DEG!!! jeg er treningsnarkoman og stolt av det!!!! finnes myyye verre ting å være avhengi av.......hehe fatter IKKE hvordan folk klarer å gjøre kroppen sin så vondt...
☆Anonymia☆ Skrevet 26. februar 2008 #17 Skrevet 26. februar 2008 HAHAHHAHAH tommage,den der var skikkelig bra =) ler høyt i stua her =)
cherry coke Skrevet 26. februar 2008 #18 Skrevet 26. februar 2008 Er ikke du røyker? Forstår ikke hvorfor du er så opptatt av god helse da? For å svare på innlegget ditt, så hater jeg å trene. MEN jeg er ofte ute og går (både på fjellet og i trimløyper).
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #19 Skrevet 26. februar 2008 er nyoperert. Du har en merkelig måte å formulere deg på om du ikke vil provosere, og du bør vel forstå at skriftlig kommunikasjon ikke er din største styrke siden du får så mange reaksjoner:) Er på langt vei enig i hva du sier, men tror mosjon eller aktivitet bør erstatte trening. Om alle går til jobben, driver med litt styre gjennom allsidig normal aktivitet og finner på noe med barna i helga er helsen sikret (selvsagt i kombinasjon med delevs sunne vaner ellers). Trening, i den formen du henviser til, er ikke nødvendig for en sunn livsstil.
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #20 Skrevet 26. februar 2008 Jo, jeg skjønner at vi alle er forskjellig - og jo, jeg skjønner at ikke alle er treningsnarkomaner. MEN, jeg skjønner ikke hvordan noen kan hate fysisk aktivitet. Det er trist - da kroppen er avhengig av det og det er essensielt for en god helse. At folk faktisk ikke TVINGER seg til det, nei, det kommer jeg aldri til å skjønne.
hårsår Skrevet 26. februar 2008 #21 Skrevet 26. februar 2008 Jeg er en av dem som HATER å trene- dvs treningstudioer skyr jeg som pesten. Men en tur ut kan jeg ta meg i blant med barnevogna. Var ganske flink til å gå turer da jenta mi var mindre, men nå blir det dårlig med det. Til mitt forsvar har jeg alltid hatt flott kropp. Jeg har ikke trent en dag i mitt liv utenom gym på skolen, og jeg er riktig fornøyd. Jeg er 33. For meg er trening et ork uten like. Jeg har en veldig aktiv jobb, og får lett 10.000 skritt til dagen. Så litt i form holder jeg meg. Synes ikke du skal rakke ned på dem som ikke er i treningstudioet 3 dager i uka. Det ville aldri falt meg inn å se ned på deg fordi du henger på slike steder. Vi er alle forskjellige.
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #22 Skrevet 26. februar 2008 Tja, skal ikke nekte for at jeg liker en debatt - krangel, you name it. Så måten jeg formulerer meg på, er ikke fornektelig provoserende.
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #23 Skrevet 26. februar 2008 Man trenger da ikke å trene for å være i god form vel? Å ha en aktiv livsstil er vel mye bedre for helsa enn å være nødt til å trene? (Bare det å kalle det "trening" blir feil i mine øyne). Jeg skulle mye heller hatt en aktiv livsstil enn å måtte trene. Jeg er student og dermed svært inaktiv. Derfor blir jeg nødt til å trene.
Pooosi Skrevet 26. februar 2008 #24 Skrevet 26. februar 2008 trening trenger jo ikke nødvendigvis være på helsestudio, dersom været er bra jogger jeg heller en fjell tur, d er like bra (om ikke bedre...). Sorry meg altså...men de som blir sure og provosert av denne tråden er de som innerst inne har dårlig samvittighet for at de ikke rører på seg tror no jeg!!!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. februar 2008 #25 Skrevet 26. februar 2008 hvorfor jeg ikke trener... hm.. fordi om jeg skal trene så må det blir her hjemme i stua og det byr meg i mot. (kunne ikke faldt meg inn og jogge, med gunnar i vogn. er du vill og gal?) uansett kan jeg godt trene, men under de forutsettninger at: 1 det er gøy 2 det går ikke på bekostning av gunnar eller lesetid 3 det er ikke her hjemme 4 småen skal slippe og bli passet på av vilt fremmede mennesker. men ellers ok for meg.. hihi. men jeg og småen gjør mange ting sammen som og dra på badland osv. blir jo ikke trening da. men men... jeg er fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå