Gå til innhold

DIB- POLITIET!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Du tror du er kvinne til å takle det? Jeg har stor tro på deg som heks, og stoler helt og fult på deg. Blir kanskje litt stille noen steder da.. Men stillhet er fint.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Munn med frekkefanterigloser fylt med **spell** og evner i fingrende som får myggen til å stivne av skrekk.

Så får jeg en åpen dør til å la evnene mine gå sin gang, så kan du stole på meg=)

Skrevet

Men ser det henger igjen nedover her...

 

*sukk*

Skrevet

Du kan begynne på diskusjonsforumene til vg, og dagbladet. Du ser selv hvem du bør trylle bort.

Skrevet

Svarte faen doppler....................ikke nok med at det er nok av folk her som burde fått et knips.....men nå blir jeg provosert på debatt på vg også.........................tørr ikke bevege meg inn på dagbladet ennå, har et par høner å plukke på en skoledebatt på vg først====?

Skrevet

Bente har T R E (!!) skjønne jenter =o)

 

 

3!!!

 

 

Skrevet

Takk Northernlights.... :o)

Skrevet

dagens boikott fra boikottpolitiet:

7-eleven fordi damen der presterte å gi meg en fææææl vårrull da jeg bestilte chicken bite. Og gjerne mannen foran meg i køen som kjøpte den siste. grrrr

Skrevet

Angelica kan nomineres til tittelen

Magelica fra Tryll.

Og kanskje man kan si at man har rett i enhver diskusjon siden man tross alt er politi? På tide med litt uro i rekkene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...