Gjest Skrevet 22. februar 2008 #26 Skrevet 22. februar 2008 Å nei du! Moralens vokter er meg, men du kan få være assisterende. :-D
Synne&TheTerminator Skrevet 22. februar 2008 #27 Skrevet 22. februar 2008 Da utnevner jeg meg selv som POLITISJEF!! Haha, neida, nøyer meg til ungdoms politi, jeg er da ekstpert på alle oss mindreåringe:P hehe
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #28 Skrevet 22. februar 2008 Dessuten, helt innlysende: Du er da aaaaalt for ung til å være noen moralens vokter!!! Hilsen gamla sjøl... :-)
hit og dit Skrevet 22. februar 2008 #29 Skrevet 22. februar 2008 Assisterende moralens vokter. Det var ikkje ein særlig "fancy" tittel. Visedirektør?
hit og dit Skrevet 22. februar 2008 #31 Skrevet 22. februar 2008 Du har jo to titler! Det synes eg er urettferdig altså!
lenej :o) Skrevet 22. februar 2008 #32 Skrevet 22. februar 2008 ååå!! kan jeg ha uniform i fleece - med glidelåser i siden?? :):)
mayaya Skrevet 22. februar 2008 #33 Skrevet 22. februar 2008 Barne- og likestillingsminister, den er vel ledig?
☆Anonymia☆ Skrevet 22. februar 2008 #34 Skrevet 22. februar 2008 jada alle velger sin egen =) men jeg står litt stille på min altså..
hit og dit Skrevet 22. februar 2008 #35 Skrevet 22. februar 2008 Som rettskrivningspoliti så har du det ganske travelt. Derfor kan eg finne meg i å vera assistenten din. Du har jo ikkje tid til å vokte over moralen samtidig, og da har eg den "egentlige" makta.
mayaya Skrevet 22. februar 2008 #36 Skrevet 22. februar 2008 Det er jeg som er rettskrivingspoliti nå, etter flausen til Kakao.
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #37 Skrevet 22. februar 2008 Jeg har nok bare en tittel... Rettskrivingspolitistillingen dreit jeg meg ut i, og fikk sparken/sa opp sjøl omgående. :-) Du kan gjerne utforme din egen tittel og stillingsbeskrivelse, bare du husker å rapportere til, og innhente tillatelser fra meg
hit og dit Skrevet 22. februar 2008 #38 Skrevet 22. februar 2008 Som øverstkommanderande så er det vel ditt hodet som ruller om eg skulle drite meg ut da? Eg velger meg tittelen moralsk visedirektør =)
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #39 Skrevet 22. februar 2008 Veeeeel..... I tillegg til moralen, så bør jo du ta litt ansvar for nynorsken! Hvis du vil, så kan vi godt gjøre litt byttearbeid, jeg er faktisk ganske god på nynorsk grammatikk også, skjønner du! :-D
hit og dit Skrevet 22. februar 2008 #40 Skrevet 22. februar 2008 Kva ser du for deg? Eg er visedirektør når det kjem til moral, og du er min visedirektør når det kjem til nynorsk? Det er jo ikkje så mange som skriv nynorsk her inne, så jobben er relativt liten i forhold til den du mista. =)
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #41 Skrevet 22. februar 2008 Etter å ha meldt et par grumsete tråder med rasistiske tendenser til modde, er jeg vel fordomspoliti eller noe da, hi-hi. Høres døllt ut. Vil være en kulere politi....!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 22. februar 2008 #42 Skrevet 22. februar 2008 Hmm.. Hva er jeg da? Hehe..
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #43 Skrevet 22. februar 2008 Synes den arbeidsfordelinga ser helt grei ut, jeg. :-) Kanskje vi burde bli flere som skriver nynorsk?
hit og dit Skrevet 22. februar 2008 #44 Skrevet 22. februar 2008 Eg er ein nynorskforkjempar, og heilt klar for fleire innlegg på nynorsk. Desverre så er ikkje nynorsk så godt likt. Som visedirektør for nynorsk grammatikk så kan du stå fram som eit godt eksempel og skrive nynorsk ein gang i blandt. No er det ganske skummelt å vera nynorskpoliti då eg ikkje er så fantastisk god i grammatikk. *bit negler*
Økologisk_knekkebrød Skrevet 22. februar 2008 #45 Skrevet 22. februar 2008 Bilsikring er vanvittig viktig, så jeg tar gjerne jobben som trafikkkonstabel. Eller hva pokker det heter.
jordbær mathilda Skrevet 22. februar 2008 #46 Skrevet 22. februar 2008 Harry politiet---sammen med meg!Har ikke du flyttet til Kløfta? Jeg er født og oppvokst der!
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #47 Skrevet 22. februar 2008 Eg tek utfordringa! Eg kan skrive meir enn eit innlegg i ny og ne på nynorsk, eg. Så no kan du berre passe deg... :-) Eg har faktisk nynorsk som hovudmål, eg, så eg bør ha nokonlunde kontroll.
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #48 Skrevet 22. februar 2008 Jeg vil være ikke-bry-deg-politi for jeg er lidenskapelig opptatt av at folk her inne ikke bør svare på dumme/provoserende innlegg.
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #49 Skrevet 22. februar 2008 Jeg melder meg herved som Kripos og PST i ett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå