Gå til innhold

DIB- POLITIET!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Å nei du! Moralens vokter er meg, men du kan få være assisterende. :-D

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da utnevner jeg meg selv som POLITISJEF!!

 

Haha, neida, nøyer meg til ungdoms politi, jeg er da ekstpert på alle oss mindreåringe:P

hehe

Skrevet

Dessuten, helt innlysende: Du er da aaaaalt for ung til å være noen moralens vokter!!!

 

Hilsen gamla sjøl... :-)

 

Skrevet

Assisterende moralens vokter. Det var ikkje ein særlig "fancy" tittel. Visedirektør?

Skrevet

Justisminister her:-)

Skrevet

Du har jo to titler! Det synes eg er urettferdig altså!

Skrevet

ååå!!

kan jeg ha uniform i fleece - med glidelåser i siden??

 

:):):):)

Skrevet

Barne- og likestillingsminister, den er vel ledig?

Skrevet

jada alle velger sin egen =)

 

men jeg står litt stille på min altså..

 

Skrevet

Som rettskrivningspoliti så har du det ganske travelt. Derfor kan eg finne meg i å vera assistenten din. Du har jo ikkje tid til å vokte over moralen samtidig, og da har eg den "egentlige" makta.

Skrevet

Det er jeg som er rettskrivingspoliti nå, etter flausen til Kakao.

Skrevet

Jeg har nok bare en tittel... Rettskrivingspolitistillingen dreit jeg meg ut i, og fikk sparken/sa opp sjøl omgående. :-)

 

Du kan gjerne utforme din egen tittel og stillingsbeskrivelse, bare du husker å rapportere til, og innhente tillatelser fra meg

Skrevet

Som øverstkommanderande så er det vel ditt hodet som ruller om eg skulle drite meg ut da?

 

Eg velger meg tittelen moralsk visedirektør

 

=)

Skrevet

Veeeeel.....

 

I tillegg til moralen, så bør jo du ta litt ansvar for nynorsken! Hvis du vil, så kan vi godt gjøre litt byttearbeid, jeg er faktisk ganske god på nynorsk grammatikk også, skjønner du! :-D

Skrevet

Kva ser du for deg? Eg er visedirektør når det kjem til moral, og du er min visedirektør når det kjem til nynorsk? Det er jo ikkje så mange som skriv nynorsk her inne, så jobben er relativt liten i forhold til den du mista. =)

Skrevet

Etter å ha meldt et par grumsete tråder med rasistiske tendenser til modde, er jeg vel fordomspoliti eller noe da, hi-hi.

Høres døllt ut.

Vil være en kulere politi....!

Skrevet

Hmm.. Hva er jeg da?

Hehe..

 

Skrevet

Synes den arbeidsfordelinga ser helt grei ut, jeg. :-)

 

Kanskje vi burde bli flere som skriver nynorsk?

 

Skrevet

Eg er ein nynorskforkjempar, og heilt klar for fleire innlegg på nynorsk. Desverre så er ikkje nynorsk så godt likt. Som visedirektør for nynorsk grammatikk så kan du stå fram som eit godt eksempel og skrive nynorsk ein gang i blandt. No er det ganske skummelt å vera nynorskpoliti då eg ikkje er så fantastisk god i grammatikk. *bit negler*

Skrevet

Bilsikring er vanvittig viktig, så jeg tar gjerne jobben som trafikkkonstabel. Eller hva pokker det heter.

Skrevet

Harry politiet---sammen med meg!Har ikke du flyttet til Kløfta? Jeg er født og oppvokst der!

Skrevet

Eg tek utfordringa! Eg kan skrive meir enn eit innlegg i ny og ne på nynorsk, eg. Så no kan du berre passe deg... :-) Eg har faktisk nynorsk som hovudmål, eg, så eg bør ha nokonlunde kontroll.

 

 

Skrevet

Jeg vil være ikke-bry-deg-politi for jeg er lidenskapelig opptatt av at folk her inne ikke bør svare på dumme/provoserende innlegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...