hit og dit Skrevet 23. februar 2008 #76 Skrevet 23. februar 2008 Tar meg den frihet og korrigerer litt på min og kakao sin tittel: Overvåkningspoliti: Sjaman Ammepoliti: Prekæs + ? Ruspoliti: Anonym på Krangle etter overhøvling og overvåkning av HI! Ung(mor)kontakten = Siklerotte Juristpoliti: Pila (-->> el --<<) Rettighetspoliti: Sjiraffen (gratulerer med prinsen) Sivilpoliti: HKH Hundepatruljen: (S)tinkerbelle (Fjose)Posepolitiet: lene J Utlendingspoliti: Northernlights Ferberpoliti: KOzy K og Nikolai Home and away general: ☆Kine☆ Rettskrivingspoliti: mayaya Antihysteripoliti: mam <3 Sikkerhetspoliti: Ugla ;-) Justisminister: Attpåklatten :-)™ Nynorsk-politi og Moralsk visedirektør: Mammo&mallo Moralens vokter og nynorsk visedirektør: Kakao™ Ungdomspoliti: UngMamma=)&Lucen!=) Harrypolitiet: vålerenga12_&_Daniel, jordbær mathilda Trafikkonstabel: ~*-*~ Kripos og PST/DiB-Orakelet: tillab ™ venter liten Ikke-bry-deg-politi: -pusen- Dyrevernsenheten: Olga-Borghild Psykekonstabel: *ale* Superhelt: Super-Langbein Alenemor-/boikott-/tøybleiepoliti (håper du tar arbeidsoppgavene alvorlig!) : NupiSnowJog
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 23. februar 2008 #77 Skrevet 23. februar 2008 Jeg vil være Hemmelig Venn politi... hehe
http://sylysten.blogspot.com/ Skrevet 23. februar 2008 #78 Skrevet 23. februar 2008 Da vil jeg være et helt vanlig norsk politi. Sees kun en ytterst sjelden gang, og da bare hvis det er bagateller som kommer for en dag;o))))))))
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 23. februar 2008 #80 Skrevet 23. februar 2008 Jeg får vel være skadestedsleder jeg da?
Monajenten Skrevet 23. februar 2008 #81 Skrevet 23. februar 2008 Overvåkningspoliti: Sjaman Ammepoliti: Prekæs + ? Ruspoliti: Anonym på Krangle etter overhøvling og overvåkning av HI! Ung(mor)kontakten = Siklerotte Juristpoliti: Pila (-->> el --<<) Rettighetspoliti: Sjiraffen (gratulerer med prinsen) Sivilpoliti: HKH Hundepatruljen: (S)tinkerbelle (Fjose)Posepolitiet: lene J Utlendingspoliti: Northernlights Ferberpoliti: KOzy K og Nikolai Home and away general: ☆Kine☆ Rettskrivingspoliti: mayaya Antihysteripoliti: mam <3 Sikkerhetspoliti: Ugla ;-) Justisminister: Attpåklatten :-)™ Nynorsk-politi og Moralsk visedirektør: Mammo&mallo Moralens vokter og nynorsk visedirektør: Kakao™ Ungdomspoliti: UngMamma=)&Lucen!=) Harrypolitiet: vålerenga12_&_Daniel, jordbær mathilda Trafikkonstabel: ~*-*~ Kripos og PST/DiB-Orakelet: tillab ™ venter liten Ikke-bry-deg-politi: -pusen- Dyrevernsenheten: Olga-Borghild Psykekonstabel: *ale* HKH's eskortepoliti/superhelt: Super-Langbein Alenemor-/boikott-/tøybleiepoliti (håper du tar arbeidsoppgavene alvorlig!) : NupiSnowJog Musikk-/sømpoliti: Monajenten HemmeligVennPoliti: Bente,har 2 skjønne jenter!! Vanlig norsk/bagatellpoliti: Styredama Skadestedsleder: LisseUmmaNuddeAtteJamInLove Vi begynner å dekke det meste nå;-)
☆Anonymia☆ Skrevet 23. februar 2008 #82 Skrevet 23. februar 2008 men jeg står fortsatt fast på det med uniformen min altså..
Monajenten Skrevet 23. februar 2008 #83 Skrevet 23. februar 2008 Forresten - hvem tar jobben som organisasjonsminister? Siden jeg ble degradert til sekretær og sa fra meg stillingen, må noen ta over (både som minister og sekretær i grunnen! :-o)
silhah og emilie Skrevet 23. februar 2008 #84 Skrevet 23. februar 2008 *sukk* jeg også vil være politi:(
Northernlights Skrevet 23. februar 2008 #85 Skrevet 23. februar 2008 Utlendingspolitiet?? hehe,da får jeg lite å gjøre... Men takker for tilliten =o)
Grorüd.. Skrevet 23. februar 2008 #86 Skrevet 23. februar 2008 Tror nesten jeg må være Hotel Cæsar general eller minister eller noe jeg, da... *ikkeliteavhengighellerda*
Monajenten Skrevet 23. februar 2008 #88 Skrevet 23. februar 2008 Alle som ikke er med i DiB-Politiklanen:-p
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #90 Skrevet 23. februar 2008 Heisann - tror jeg ramla ut av lista, jeg....
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 23. februar 2008 #91 Skrevet 23. februar 2008 Monajenten!!! Mener du at en av jentene mine ikke er skjønn?? Ettersom du har skrevet 2 istede for 3??? hmpf... :op
Monajenten Skrevet 23. februar 2008 #92 Skrevet 23. februar 2008 Å nei!!!!!!!!!! :-o Har jeg skrevet feil???? Sorrysorrysorry! Du har jo så nydelige jenter, alle tre!! Med verdens vakreste hårfarge! :-) *bøyer meg i støvet og sier unnskyld til bente med TRE skjønne jenter*
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 23. februar 2008 #93 Skrevet 23. februar 2008 Thi hi... Du er tilgitt Monajenten... ;o)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 23. februar 2008 #96 Skrevet 23. februar 2008 Diktator: Doppler Vise-diktator: Sug lut Overvåkningspoliti: Sjaman Ammepoliti: Prekæs + ? Ruspoliti: Anonym på Krangle etter overhøvling og overvåkning av HI! Ung(mor)kontakten = Siklerotte Juristpoliti: Pila (-->> el --<<) Også juridisk rådgiver for diktatorparet. Rettighetspoliti: Sjiraffen (gratulerer med prinsen) Sivilpoliti: HKH Hundepatruljen: (S)tinkerbelle (Fjose)Posepolitiet: lene J Utlendingspoliti: Northernlights Ferberpoliti: KOzy K og Nikolai Home and away general: ☆Kine☆ Rettskrivingspoliti: mayaya Antihysteripoliti: mam <3 Sikkerhetspoliti: Ugla ;-) Justisminister: Attpåklatten :-)™ Nynorsk-politi og Moralsk visedirektør: Mammo&mallo Moralens vokter og nynorsk visedirektør: Kakao™ Ungdomspoliti: UngMamma=)&Lucen!=) Harrypolitiet: vålerenga12_&_Daniel, jordbær mathilda Trafikkonstabel: ~*-*~ Kripos og PST/DiB-Orakelet: tillab ™ venter liten Ikke-bry-deg-politi: -pusen- Dyrevernsenheten: Olga-Borghild Psykekonstabel: *ale* HKH's eskortepoliti/superhelt: Super-Langbein Alenemor-/boikott-/tøybleiepoliti (håper du tar arbeidsoppgavene alvorlig!) : NupiSnowJog Musikk-/sømpoliti: Monajenten HemmeligVennPoliti: Bente,har 2 skjønne jenter!! Vanlig norsk/bagatellpoliti: Styredama Skadestedsleder: LisseUmmaNuddeAtteJamInLove
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #97 Skrevet 23. februar 2008 Jeg liksom da doppler.......................hvor er jeg!!?????HÆÆÆÆÆ Jeg vil og skal være *heksa*
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 23. februar 2008 #98 Skrevet 23. februar 2008 Hmm. du kan være hus-heks? Trylle bort de jeg synes er for dumme for sitt eget vel?
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #99 Skrevet 23. februar 2008 DEN er heeeeeeeeeelt grei, kan ikke vente med å starte, vet at jeg har en stoooooooor jobb foran meg=)
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #100 Skrevet 23. februar 2008 Diktator: Doppler Vise-diktator: Sug lut Overvåkningspoliti: Sjaman Ammepoliti: Prekæs + ? Ruspoliti: Anonym på Krangle etter overhøvling og overvåkning av HI! Ung(mor)kontakten = Siklerotte Juristpoliti: Pila (-->> el --<<) Også juridisk rådgiver for diktatorparet. Rettighetspoliti: Sjiraffen (gratulerer med prinsen) Sivilpoliti: HKH Hundepatruljen: (S)tinkerbelle (Fjose)Posepolitiet: lene J Utlendingspoliti: Northernlights Ferberpoliti: KOzy K og Nikolai Home and away general: ☆Kine☆ Rettskrivingspoliti: mayaya Antihysteripoliti: mam <3 Sikkerhetspoliti: Ugla ;-) Justisminister: Attpåklatten :-)™ Nynorsk-politi og Moralsk visedirektør: Mammo&mallo Moralens vokter og nynorsk visedirektør: Kakao™ Ungdomspoliti: UngMamma=)&Lucen!=) Harrypolitiet: vålerenga12_&_Daniel, jordbær mathilda Trafikkonstabel: ~*-*~ Kripos og PST/DiB-Orakelet: tillab ™ venter liten Ikke-bry-deg-politi: -pusen- Dyrevernsenheten: Olga-Borghild Psykekonstabel: *ale* HKH's eskortepoliti/superhelt: Super-Langbein Alenemor-/boikott-/tøybleiepoliti (håper du tar arbeidsoppgavene alvorlig!) : NupiSnowJog Musikk-/sømpoliti: Monajenten HemmeligVennPoliti: Bente,har 2 skjønne jenter!! Vanlig norsk/bagatellpoliti: Styredama Skadestedsleder: LisseUmmaNuddeAtteJamInLove Fordomspoliti: Saklig!!! Føyer på meg selv, ramla ut halvveis her;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå