Ioren Skrevet 22. februar 2008 #51 Skrevet 22. februar 2008 Og bare så det er sagt så ingen kan begynne å krangle på det også; Ja, vi bruke beskyttelse, men kroppen min reagerer tydeligvis ikke som den bør på hormonbasert beskyttelse. Det har jeg et 4 mnd gammelt bevis på
spent86Mod:) Skrevet 22. februar 2008 #52 Skrevet 22. februar 2008 så klart!!snakker om deg jeg..ikke samboeren din!!!Såklrt skal han ikke hoppe av...men nok en gang...jeg er enig at ett barn er noe mange ønsker og at det ikke er planlagt...totalt enig i at men beholder det vis man har lyst og en god bakgrunn for å¨få ett barn...da snakker ikke jeg utdannelse!men forholdet mellom mor og far er veldig viktig det også...men nok en ggang..kunne man velge er jeg sikker på at flesteparten ville vært ferdi med utdannelsen man har påbegynnt før den kom til vereden..men for all del..all respekt for dere som mener noe annet
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #53 Skrevet 22. februar 2008 orket ikke å lese alle innleggene,men man KAN utvikle seg både som person OG yrkesmessig om man jobber i kassa på rema,du har masse kurs tilgjengelig som jobben betaler,du kan faktisk jobbe deg såpass opp at du tjener mye bedre enn en som har studert i 10år og sitter der med gjeld oppetter ørene...hadde nok ikke hatt noe imot en jobb som daglig leder på jysk mot at jeg slipper å ha lånekassa som en igle på kontoen min... i veldig mange såkalte "dead-end-jobs" har man idag en masse utdanningsmuligheter og kurs,så jeg tar heller det OG får betalt for det samtidig... jeg er ansatt i et vaktselskap og FÅR det som er nødvendig av kurs av arbeidsgiver,vekterkurs er igrun ganske så dyrt (19000 for hele kurset)...og dette er kurs som ser bra ut på en CV... jeg har uansett ikke bestemt meg for hva jeg VIRKELIG vil med livet mitt enda og gidder ikke å kaste bort tid og penger på å studere noe jeg ikke får bruk for senere,da jobber jeg heller til jeg har bestemt meg!!!
spent86Mod:) Skrevet 22. februar 2008 #54 Skrevet 22. februar 2008 herregud folkens!!!ta en titt på det som står øverst på siden omtrent..innlegget om,seriøst!tar dere rere nær av dette så er det mørt!
Ioren Skrevet 22. februar 2008 #55 Skrevet 22. februar 2008 Om meg? Hva har jeg gjort? Jeg er ferdig med utdannelsen min jeg. Var det ikke det som var det beste da? Her inne blir man visst aldri enige, ikke en gang med seg selv.
Ioren Skrevet 22. februar 2008 #56 Skrevet 22. februar 2008 Det er di første mnd av livet som er di viktigeste mnd etter babyen har kommet til verden og når far da skal gå på skole å tenke mer på seg selv da er helt tragisk!! <---og her skriver du da vitterlig om hvor tragisk det er at far går på skole og tenker på seg selv. Du motsier deg selv en del her, men deg om det.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #57 Skrevet 22. februar 2008 å jasså gitt, dette var virkelig store ord fra ei lite jente.. 22 år er du?? Syns du skriver at "gir pengene våre som vi har jobbet og slitt for"... Ehh, hvor mange år har du jobbet og slitt? Det er vel bare 2-3 år siden videregående? Tror du at alle uten utdanning sitter på ræva og får trygder?? Den dagen du blir tørr bak øra, DA kan du uttale deg! Provosert `75-modell
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #58 Skrevet 22. februar 2008 Jeg må bare spørre, fordi du er så stolt av at du tok utdannelse før du ble gravid, og er så kjepphøy.. Hva har du rukket å utdanne deg til på så kort tid? Sikker på at utdannelsen din "kvalifiseres" på denne siden??
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #59 Skrevet 22. februar 2008 Å gå på skole skjedelig... Mye morsommere og sove så lenge jeg vil, gå og shoppe å gå på kaffe. Det er grunnen min.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #60 Skrevet 22. februar 2008 Hadde du gått på skole hadde du lært at kjedelig skrives uten s.
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 22. februar 2008 #61 Skrevet 22. februar 2008 akurat dette med å være stygge med folk som skriver feil synes jeg er helt på tryne. noen har faktisk dysleksi. det kan hvem som helst ha! om man har utdanning eller ei.. men akurat det med å sove lenge, gå på cafe osv hørtes slappt ut. man bør jo i hvertfall ha en jobb hvis man kan jobbe, ikke nødvendigvis med utdannelse.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #62 Skrevet 22. februar 2008 Jeg skal ta min utdanning en gang:) Har problemer med ryggen, og den blir bare verre. Vil selvfølgelig bære fram barna mine selv, derfor nå hvor jeg har økonomi, forlovede, stabilt forhold, hus og familiebil + en rygg som fortsatt tåler noen svangerskap forhåpentligvis. Når barna ikke er avhengig av at jeg er hjemme lengre, skal jeg ta videre utdanning. Sambo tjener veldig bra, og når jeg jobber også har vi mer en nok penger:) Har gått 3 år videregående, så jeg har generell studeikompetanse, som jeg kan bygge videre på når jeg er klar for det. Ingen stress her i allefall
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #63 Skrevet 22. februar 2008 Ja! Jeg synes utdannelse er viktig! Det er viktige år. Ikke bare for utdannelsen sin skyld, men for å utvikle seg og stifte sosiale nettverk. (noe man selvfølgelig også får av å jobbe) Men du skulle skamme deg! Rakke ned på som har valgt sin bane her i livet (og tydelig vis en annen bane en den du har valgt). Viser hvor liten du egentlig er synes jeg. Det er en skam, og jeg håper ikke dette når igjennom til de som stortrives med jobben sin som du synes er uviktig! Hadde blitt tålig lite mat på deg om alle skulle vært som deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå