LINDA*** Skrevet 20. februar 2008 #51 Skrevet 20. februar 2008 Å sparke uvitende borti en terskel 3-4 ganger på samme sted - samme dag! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUuuuuuuuuuu
Shabby Cheap Chic Skrevet 20. februar 2008 #52 Skrevet 20. februar 2008 Det verste jeg har opplevd er å få en kjele med kokende vann (med poteter i) over knærne og den ene hånda. Skjedde på skolekjøkken og endte opp med 2 - 3 gradsforbrenning. Lukta potet i flere uker etterpå.. ÆSJ.. Men heldig var jeg og ikke fikk noen arr..
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 20. februar 2008 #53 Skrevet 20. februar 2008 Fysisk smerte 1: Utskrapning i våken tilstand, med dertil "smertestillende" sprøyter rett inn i hver eggleder.. Svimte av mange ganger på rad da ja! Var en ukomplett abort og hadde hatt en utskrapning i narkose. Men var mye rester igjen da jeg kom på kontroll på privat klinikk(med godt rykte) som mente at dette blir vi bare ferdig med... (Gynekologer jeg har fortalt dette til i etterkant har fått sjokk.. Dette er IKKE standar prosedyre!) Gjør ikke dette en gang til nei. Var skikkelig dårlig etterpå! 2: Fjerning av føflekk uten bedøvelse Fødselen var helt grei så den hører ikke hjemme på lista mi
dåsa06 Skrevet 20. februar 2008 #54 Skrevet 20. februar 2008 1. Gallesteinsanfall. (heldigvis operert nå.....) 2. Betennelse i tenner, med påfølgende rotfylling eller rotspissamputasjon. (opptil flere ganger) 3. Skulder ut av ledd etter sykkelvelt. 4. Fødsel i 1 døgn, full åpning og pressrier, ungen sitter fast og det ender med keisersnitt, etter mislykka vakumforsøk..... 5. Uspesifikke ryggsmerter.
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #55 Skrevet 20. februar 2008 Følelsesmessig smerte er verre enn fysisk, og sorg over noen du er glad i er virkelig ille :/ Ellers har du jo noen ille fysiske smerter. 1. Halsbyller (på innsiden av halsen) En halsbetennelse gikk helt ut av kontroll og jeg endte opp på riksen med halsbyller de åpnet og tømte to ganger daglig. Gruuuuuusom smerte! 2. Overarmsbrudd. Jeg splintret venstre overarm på langs i min ungdom, og det var virkelig et smertehelvete... 3. Ribbeinsbrudd kombinert med punktert lunge var heller ikke godt! 4. Fødsel var vondt, men likevel ikke så ille som de over.
PlinkiPlonk Skrevet 20. februar 2008 #56 Skrevet 20. februar 2008 Bortsett fra å føde, må det være da jeg trakk ei tann uten bedøvelse...Det var vondt det!!! Og når jeg fløy på hodet ned ei murtrapp,gravid, og trodde jeg knuste ryggen og beinet, men det gikk bra:)
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #57 Skrevet 20. februar 2008 Av fysisk smerte: 1. Å brekke ankelen. Noe så jævlig vondt har jeg aldri opplevd siden. 2. Nyrebekkenbetennelse 3.Ørebetennelser med sprukne trommehinner 4.Andre fødsel Første fødsel var ikke så ille
Pysa Skrevet 20. februar 2008 #58 Skrevet 20. februar 2008 Da jeg kræsjet på motorsykkel i 70 km/t. Husker smerten da jeg våknet noen minutter etter kræsjen før jeg svimte av igjen. Mye verre enn å føde uten smertestillinde, ja.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 20. februar 2008 #59 Skrevet 20. februar 2008 Glømte litt fra da jeg var gravid med snulla...har nok fortrengt det. Hadde konstant sviende vondt i magen en natt i uke 19, tror jeg...og så hadde jeg smerter i uke 28, så kraftige at jeg våkna av dem, og trodde det var premature rier. Så det her går mellom 1 og 2.
Lillevenn33 Skrevet 26. februar 2008 #60 Skrevet 26. februar 2008 Fødsel - åpningsrier (fra 2-10 cm på en time) er det avsolutt verste. Jeg ville vare forsvinne fra denne jord. Eier ikke ord for å beskrive disse smertene. Migrene, et smertehelvete. Tannregulering, dagen etterpå. Ufattelig vondt!
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #61 Skrevet 26. februar 2008 nr 1: Migrene uten smertestillende tilgjengelig nr 2: Katt som bet tvers gjennom fingeren min nr 3: Trekke jeksel uten bedøvelse (skoletannlegen mente barn ikke trengte bedøvelse til sånt fordi det var fort gjort, gal gal dame) nr 4: Den siste timen før jeg kunne presse ut sønnen min
♥Cherrypie♥ Skrevet 26. februar 2008 #62 Skrevet 26. februar 2008 Fikk blødning etter at jeg hadde fjernet mandlene. Hadde spist nettopp og ikke hadde de tid til å legge meg i narkose så jeg ble bundet fast (armene og beina) så jeg skulle ligge stille. så brukte de svi"penn" i 40minutter å prøvde å BRENNE igjen blodkaret som pumpa ut blod baki halsen! FØDSELEN SOM GJORDE DRITT VONDT VAR BARE BARNEMATEN!!
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #63 Skrevet 26. februar 2008 Når jeg tenker meg litt om, så tror jeg nesten jeg må føye til syinga etter fødselen. Den var skrekkelig vond, men smerten forsvant raskt ettersom jeg skrek etter bedøvelse (noe jeg ikke gjorde under fødselen, så syinga burde kanskje vært nr 4)
Den drygaste Skrevet 26. februar 2008 #64 Skrevet 26. februar 2008 1.har hatt et problem siden jeg var liten og det er at luft setter seg fast i mellomgulvet og ligger og trykker. det er helt jævlig, pleier å ligge å spy bare av smerter! eneste som hjelper da er ketorax og en god varmeflaske! 2.da de dro ut gasbindet på over 1 meter ut av keisersnittet mitt hver eneste dag pga infeksjon.. blæh! 3. fødselen var ikke akkurat smertefri! 4. migrene!!!! helt jævlig! IKKE OPPLEVD! miste et barn, det må være det jævligste noen sinne!!!! cellegift!!!uff... fikk frysninger bare ved tanken!
mor_guttaboyz Skrevet 26. februar 2008 #65 Skrevet 26. februar 2008 Å se babyene mine slutte å puste og dø etter fødselen. Jeg ble faktisk fysisk syk av den psykiske påkjenningen. Å stoppe fødsel var utrolig smertefullt og etterrier på 3 mann. Etterriene var mye verre enn fødselen. (jeg har fødsler på under 1 time med "lite" smerter ettersom jeg har skjønt på mine venninner)
Sololight Skrevet 26. februar 2008 #66 Skrevet 26. februar 2008 Hehe, da jeg leste innlegget tenkte jeg at jeg strengt tatt aldri har hatt det skikkelig uutholdelig vondt...til tross for to fødsler. Men så kom jeg på litt av hvert: 1. Hodepine i en uke etter å ha tatt ryggmargsprøve. Helt ufattelig vondt, jeg gråt og visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg.. 2. Carpal tunell syndrom med nervesmerter i hendene 6 mnd i forrige svangerskap. Hver natt gikk jeg hvileløst rundt i huset og ristet på hendene for å døyve smertene. 3. Smerter etter styrtblødning da jeg hadde fjernet mandlene. Huff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå