Sjefsmegga Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Min merittliste: Nr 1: Brannskade ( det er sinnsykt vannvitig vondt, jeg hadde 3grads forbrenneing på ene skinka da jeg var 16år, rett og slett helt ubeskrivelig vondt og var vondt lenge... Nr2: Tannpine i visdomstann, jeg hadde så vondt at jeg holdt på å klikke, langvarig seig smerte.. Nr 3: Da ene trommehinna mi sprakk pga ørebetennelse som legen mente skulle gå over av seg selv... Nr 4: De gangene jeg har brekt lilletåa, det var også satans vondt Nr 5: Den gangen jeg klemte fingree i ei bildør Nr 6: fødsel..var litt vondt det også...
NoDoubt Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Den verste smerten jeg har opplevd var da hele kroppen låste seg en morning i fjor sommer. Bare jeg bevegte lillefingen så strømmet smerten gjennom. 2 1/2 time etter jeg våkna og mye smertestillende etterpå klarte jeg å komme opp fra senga med hjelp av gubben! Det var helt jævlig!!! Har født 2 ganger. Ene gangen med akupunktur som smertestillende, andre gangen ingenting. Kan ikke sammenlignes med det smerte helvete jeg hadde i sommer!
IgglePiggle Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 1. Foede (uten tvil det vondeste jeg har gjort) 2. Brukket armen veldig vondt, men enda vondere da de knakk den paa plass igjen uten smerte stillende.. Glemmer aldri den smerten og lyden av armen som ble knukket tilbake i riktig stilling.. 3. Brakk armen igjen samme dag som jeg fikk gipsen av og synes det var enda vondere enn foerste gang jeg brakk den noen uker foer.
cherry coke Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 1 Magesår!!! DAMN!! 2. Fødslen var ganske jævlig inni helvete vond også=)
Duracella Skrevet 19. februar 2008 #7 Skrevet 19. februar 2008 Å føde slår alt!!!!! brakk ei tå en gang, bare barnemat i forhold. tannverk? Pytt, en bagatell.....
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #8 Skrevet 19. februar 2008 Det psykisk vondeste: Å miste et barn Det fysisk vondeste: Gallesteinssmerter i kombinasjon med betennelse i bukspyttkjertelen.
cherry coke Skrevet 19. februar 2008 #9 Skrevet 19. februar 2008 Jeg tok det for gitt at HI mente fysisk smerte (siden tattovering vs fødsel var et tema i en annen tråd). Klart det å miste noen er værre enn alt her i verden=(
Bare jeg er meg :o) Skrevet 19. februar 2008 #10 Skrevet 19. februar 2008 Regner med HI mener fysisk smerte.Ingen verdens ting er vondere enn psykisk smerte som det å bla annet miste barn ol. Min liste på den fysiske smerten... 1.Fødselen til eldstemann som holdt på å ta livet fra både meg og babyen. 2.Skiveprolaps i ryggen 3.Brudd i bein og arm (ikke samtidig) 4.Nyrestein 5.Stjerneskuddbit som komm innunder jakka og brant seg inn i halsen. Uff
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #11 Skrevet 19. februar 2008 Å føde er den verste fysiske smerten jeg har opplevd! Tannverk kommer som en god nummer to!
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 19. februar 2008 #12 Skrevet 19. februar 2008 Regner med du mener fysisk smerte nå da... 1 Føde 2 Gallestein 3 Brannskader 4 Bekkenløsning i lengden:-S
Groosalugg Skrevet 19. februar 2008 #13 Skrevet 19. februar 2008 Fysisk smerte: Sparka tåa i et bord. Slå hull i hodet Tannpine Migrene Jeg tror jeg har vært heldig med fødslene mine for jeg synes ikke de hører til på lista engang.
juniorsen Skrevet 19. februar 2008 #14 Skrevet 19. februar 2008 1. Forstoppelse 2. Åpningsrien (den ene som åpnet 6 cm)
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #15 Skrevet 19. februar 2008 Å knuse fortennene å brenne seg ising i tenner (uuusj vondt) å borre uten bedøvelse å knekke ett ribbein å føde
Sjefsmegga Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #16 Skrevet 19. februar 2008 Mente kun fysisk smerte ja, psykisk smerte er mye mye verre uansett,
Bæremeisen Skrevet 19. februar 2008 #17 Skrevet 19. februar 2008 Å trekke en tann uten bedøvelse... Å bli alvorlig skadet av en rakett, 3. grads forbrenning... Å knekke fingeren i bildøren, rett av.... Å miste den du elsker.....
petite fleur Skrevet 19. februar 2008 #18 Skrevet 19. februar 2008 1. Føde 2. Føde 3. Føde Også tannverk da ;-)
♥ DAME Skrevet 19. februar 2008 #19 Skrevet 19. februar 2008 Å bli torturert over lengre tid, grøsss...
*Smiley* Skrevet 19. februar 2008 #20 Skrevet 19. februar 2008 FØDSEL uten tvil her.Den varer jo en stund også. Slå tåa går relativt fort over. Og da jeg vannet i vannkokeren over hele foten.FY F...... Det var vondt.Fikk blemmer og barnnsår!!
Gjest Rebel m/jente Skrevet 19. februar 2008 #21 Skrevet 19. februar 2008 Opplevd: Å gå fra 4 til 10 cm åpning på 25 minutter Knekke albuen + nerve som ligger i press og beinbit som gnisser på nervene, 8 timer på legevakt før de gjør noe Kyssesyken Å brenne seg Ikke opplevd: Tortur Pressrier lenge før full åpning (blir jo det samme som tortur da, kan jeg tenke meg)
sirupsnippen_med_2små Skrevet 19. februar 2008 #22 Skrevet 19. februar 2008 Det vondeste jeg noen gang har opplevd er å ta piercing i begge brystvortene! Det var så vondt at det nesten ikke var vondt! Det skal sies at jeg er ekstem over det ekstreme overfølsom der! Ellers så har jeg fått sigarett glo oppi et åpent sår... Og den gangen jeg fikk regulering på alle tennene var en helt utrolig smertefull opplevelse! Alle tennene i overkjeften løsnet den første dagen, pluss at reguleringen skar opp innsiden av kinnene mine. Og for en uke siden fikk jeg en real omgang med omgangssyken, og trodde jeg skulle dø! Og det mest fordi jeg passet 5 barn under 4år hele dagen, og måtte skifte bæsjbleier og smøre brødskiver med prim og peanutsmør! Hva så det ut som akkurat da lissom!? Og så hadde jo selvsagt eldstemann blitt smittet av meg, så han spydde rundt om kring, og bæsja "vannbæsj"!
Gjest Rebel m/jente Skrevet 19. februar 2008 #23 Skrevet 19. februar 2008 Må legge til når jeg opererte i munnen. Hjørnetennene vokste innover (mot fortennene) istedenfor nedover, og dette måtte de ordne. De skar opp tannkjøttet, satte klosser på tennene som vokste feil og festet metalltråder til klossene. deretter sydde de igjen tannkjøttet slik at metalltrådene sto ut, og festet disse på strammeklosser bakerst på jekslene. Så strammet de til en gang i uka, så tennene ble tvunget nedover. Den stramminga var helt jævlig!
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 19. februar 2008 #24 Skrevet 19. februar 2008 1 Fødsel er helt klart det vondeste jeg har opplevd 2 Å brekke hælen 3 Å brekke kragebeinet Å knekke lilletåa syntes jeg ikke var så veldig ille egentlig. Selvfølgelig var det vondt da, men ikke på langt nær noen slik smerte som disse andre punktene.
Mom2Two Skrevet 19. februar 2008 #25 Skrevet 19. februar 2008 1. Bukspyttkjertelbetennelse (lå 1 mnd på sykehuset, svimte faktisk av ai ren smerte, holdt på å dø av dette) 2. Fødsel nr. 1. Han ble tatt med sugekopp etter at han hadde stått fast mens jeg hadde pressrier i 2 timer, uten noen form for smertestillende 3. Hadde et veldig stygt fall i skibakken der jeg ble lagt inn på sykehus med kraftig hjernerystelse og veldig forslått 4. Har hatt noen bihulebetennelser som har vært helt for jæ... 5. Røket akillessenen, operert 5 ganger. 6. Nyrebekkenbetennelse 7. Tok mandlene da jeg var stor, vondt etterpå 8. Var veldig syk med kyssesyken, fikk gulsott og hadde forstørret lever og milt osv. Lå på sofaen i flere uker 9. Brukket tær, det var ikke såå ille egentlig, hadde trodd det var verre 10. Fødsel nr. 2 uten smertestillende Jeg regnet med at vi snakket om fysisk smerte her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå