Gå til innhold

Hva er den verst tenkelige smerten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min merittliste:

Nr 1: Brannskade ( det er sinnsykt vannvitig vondt, jeg hadde 3grads forbrenneing på ene skinka da jeg var 16år, rett og slett helt ubeskrivelig vondt og var vondt lenge...

Nr2: Tannpine i visdomstann, jeg hadde så vondt at jeg holdt på å klikke, langvarig seig smerte..

Nr 3: Da ene trommehinna mi sprakk pga ørebetennelse som legen mente skulle gå over av seg selv...

Nr 4: De gangene jeg har brekt lilletåa, det var også satans vondt

Nr 5: Den gangen jeg klemte fingree i ei bildør

Nr 6: fødsel..var litt vondt det også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å miste ett barn.

Skrevet

Den verste smerten jeg har opplevd var da hele kroppen låste seg en morning i fjor sommer. Bare jeg bevegte lillefingen så strømmet smerten gjennom. 2 1/2 time etter jeg våkna og mye smertestillende etterpå klarte jeg å komme opp fra senga med hjelp av gubben! Det var helt jævlig!!!

Har født 2 ganger. Ene gangen med akupunktur som smertestillende, andre gangen ingenting. Kan ikke sammenlignes med det smerte helvete jeg hadde i sommer!

Skrevet

1. Foede (uten tvil det vondeste jeg har gjort)

2. Brukket armen veldig vondt, men enda vondere da de knakk den paa plass igjen uten smerte stillende.. Glemmer aldri den smerten og lyden av armen som ble knukket tilbake i riktig stilling..

3. Brakk armen igjen samme dag som jeg fikk gipsen av og synes det var enda vondere enn foerste gang jeg brakk den noen uker foer.

Skrevet

1 Magesår!!! DAMN!!

2. Fødslen var ganske jævlig inni helvete vond også=)

Skrevet

Å føde slår alt!!!!! brakk ei tå en gang, bare barnemat i forhold. tannverk? Pytt, en bagatell.....

Skrevet

Det psykisk vondeste: Å miste et barn

Det fysisk vondeste: Gallesteinssmerter i kombinasjon med betennelse i bukspyttkjertelen.

Skrevet

Jeg tok det for gitt at HI mente fysisk smerte (siden tattovering vs fødsel var et tema i en annen tråd). Klart det å miste noen er værre enn alt her i verden=(

Skrevet

Regner med HI mener fysisk smerte.Ingen verdens ting er vondere enn psykisk smerte som det å bla annet miste barn ol.

Min liste på den fysiske smerten...

1.Fødselen til eldstemann som holdt på å ta livet fra både meg og babyen.

2.Skiveprolaps i ryggen

3.Brudd i bein og arm (ikke samtidig)

4.Nyrestein

5.Stjerneskuddbit som komm innunder jakka og brant seg inn i halsen.

Uff

Skrevet

Å føde er den verste fysiske smerten jeg har opplevd! Tannverk kommer som en god nummer to!

Skrevet

Regner med du mener fysisk smerte nå da...

1 Føde

2 Gallestein

3 Brannskader

4 Bekkenløsning i lengden:-S

Skrevet

Fysisk smerte:

Sparka tåa i et bord.

Slå hull i hodet

Tannpine

Migrene

Jeg tror jeg har vært heldig med fødslene mine for jeg synes ikke de hører til på lista engang.

Skrevet

1. Forstoppelse

2. Åpningsrien (den ene som åpnet 6 cm)

Skrevet

Å knuse fortennene

å brenne seg

ising i tenner (uuusj vondt)

å borre uten bedøvelse

å knekke ett ribbein

å føde

Skrevet

Mente kun fysisk smerte ja, psykisk smerte er mye mye verre uansett,

Skrevet

Å trekke en tann uten bedøvelse...

Å bli alvorlig skadet av en rakett, 3. grads forbrenning...

Å knekke fingeren i bildøren, rett av....

Å miste den du elsker.....

Skrevet

1. Føde

2. Føde

3. Føde

Også tannverk da ;-)

Skrevet

Å bli torturert over lengre tid, grøsss...

Skrevet

FØDSEL uten tvil her.Den varer jo en stund også.

Slå tåa går relativt fort over.

Og da jeg vannet i vannkokeren over hele foten.FY F......

Det var vondt.Fikk blemmer og barnnsår!!

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Opplevd:

Å gå fra 4 til 10 cm åpning på 25 minutter

Knekke albuen + nerve som ligger i press og beinbit som gnisser på nervene, 8 timer på legevakt før de gjør noe

Kyssesyken

Å brenne seg

Ikke opplevd:

Tortur

Pressrier lenge før full åpning (blir jo det samme som tortur da, kan jeg tenke meg)

Skrevet

Det vondeste jeg noen gang har opplevd er å ta piercing i begge brystvortene! Det var så vondt at det nesten ikke var vondt! Det skal sies at jeg er ekstem over det ekstreme overfølsom der!

Ellers så har jeg fått sigarett glo oppi et åpent sår...

Og den gangen jeg fikk regulering på alle tennene var en helt utrolig smertefull opplevelse! Alle tennene i overkjeften løsnet den første dagen, pluss at reguleringen skar opp innsiden av kinnene mine.

Og for en uke siden fikk jeg en real omgang med omgangssyken, og trodde jeg skulle dø! Og det mest fordi jeg passet 5 barn under 4år hele dagen, og måtte skifte bæsjbleier og smøre brødskiver med prim og peanutsmør! Hva så det ut som akkurat da lissom!?

Og så hadde jo selvsagt eldstemann blitt smittet av meg, så han spydde rundt om kring, og bæsja "vannbæsj"!

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Må legge til når jeg opererte i munnen.

Hjørnetennene vokste innover (mot fortennene) istedenfor nedover, og dette måtte de ordne. De skar opp tannkjøttet, satte klosser på tennene som vokste feil og festet metalltråder til klossene. deretter sydde de igjen tannkjøttet slik at metalltrådene sto ut, og festet disse på strammeklosser bakerst på jekslene. Så strammet de til en gang i uka, så tennene ble tvunget nedover.

Den stramminga var helt jævlig!

Skrevet

1 Fødsel er helt klart det vondeste jeg har opplevd

2 Å brekke hælen

3 Å brekke kragebeinet

Å knekke lilletåa syntes jeg ikke var så veldig ille egentlig. Selvfølgelig var det vondt da, men ikke på langt nær noen slik smerte som disse andre punktene.

Skrevet

1. Bukspyttkjertelbetennelse (lå 1 mnd på sykehuset, svimte faktisk av ai ren smerte, holdt på å dø av dette)

2. Fødsel nr. 1. Han ble tatt med sugekopp etter at han hadde stått fast mens jeg hadde pressrier i 2 timer, uten noen form for smertestillende

3. Hadde et veldig stygt fall i skibakken der jeg ble lagt inn på sykehus med kraftig hjernerystelse og veldig forslått

4. Har hatt noen bihulebetennelser som har vært helt for jæ...

5. Røket akillessenen, operert 5 ganger.

6. Nyrebekkenbetennelse

7. Tok mandlene da jeg var stor, vondt etterpå

8. Var veldig syk med kyssesyken, fikk gulsott og hadde forstørret lever og milt osv. Lå på sofaen i flere uker

9. Brukket tær, det var ikke såå ille egentlig, hadde trodd det var verre

10. Fødsel nr. 2 uten smertestillende

Jeg regnet med at vi snakket om fysisk smerte her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...