Lova Skrevet 26. februar 2008 #51 Skrevet 26. februar 2008 Hei, IKM i dag, føler at TR er på vei hele tiden, men fortsatt nada...Venter til torsdag med å teste hvis det ikke skjer noe i morgen.Er så spent, og kjemperedd for å håpe for mye.Ble så skuffa forige mnd.Er bare i vår andre PP, og har ikke brukt EL tester el.noe. Har veldig vonde, hovne pupper og vondt i lysken på begge sider, oppblåst og i et elendig humør.
hegeno Skrevet 26. februar 2008 #52 Skrevet 26. februar 2008 vet ikke helt hva jeg skal tro. Tok en test i dag morges og den viste bare en meget meget svak strek. Samboeren min mente han så den helt tydelig, men jeg vet ikke helt om det egentlig var en strek. Var ikke av de beste testene. Har ikke fått antydning til tr, men har masse symptomer som like gjerne kan være mens som graviditet. Får teste igjen om et par dager. Så langt har i hvert fall ikke temperaturen begynt å falle og det er et godt tegn
pusen83 Skrevet 27. februar 2008 #53 Skrevet 27. februar 2008 hmm.. en dag over ikm i dag.. ikke noe tegn til tr, men føler lissom at hun er på veg! Men er ikke helt sikker.. mensmurringene kommer og går lissom.. så får bare vente å se da.. kanskje prøve en test i morgen tidlig om ikke noe har skjedd til da.
Verdens tøffeste mamma Skrevet 27. februar 2008 #54 Skrevet 27. februar 2008 Har ikm idag.. Ikke noe tegn til tanta enda. Krysser fingre og tær!!!!! :-) Men vet vel egentlig at det er lite sjans denne mnd...:-(
bestemt oss:) *mamma* Skrevet 28. februar 2008 #55 Skrevet 28. februar 2008 Sitter her og venter enda;) hehe.. håper det klaffer nå!! iiik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå