Gå til innhold

IMK uke 9

*Ine* m/ novembergull i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

Slenger meg med her jeg også, har IKM ca 26. feb. Er veldig spent denne mnd, vår 1. pp etter exu i julen. Ble faktisk gravid 1. pp da, så jeg håper virkelig jeg er like fruktbar som sist.....

Har en god følelse denne mnd også, tok eggløsningstester og fant el også. våknet flere ganger i natt pga vondt i brystene.

Er en spennende tid dette jenter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, veldig spennende! Jeg tok også EL-tester - så tror vi har truffet ganske bra! Har ingen symptomer da, men sist jeg var gravid merket jeg ikke noe før et par dager før IKM, da blei jeg plutselig veldig kvalm husker jeg...Men enda en uke til å vente da...tida går så SAKTE! Hehe..

Men har egentlig en go-følelse...*håpe*

Skrevet

Hei igjen :) Vet ikke helt hva jeg skal si om magefølelsen. Hadde en veldig god magefølelse sist pp, men da var jeg jo ikke gravid. Nå er jeg bare usikker og veldig spent. vet jo at vi traff el, men er redd det kanskje ikke holdt likevel. I går begynte puppene mine å bli ømme, og de kjennes større ut. Så, magefølelsen er litt forvirret akkurat nå..

Hvordan er magefølelsen til dere andre? Når skal dere begynne å teste? Jeg skal prøve å vente til IKM, men er ikke sikkert jeg klarer det..

Skrevet

Jeg har alltid hatt ømme pupper, men nå finnes de ikke ømme... til min samboers store glede og for meg også fint self, men det gjør jo at jeg ikke tror jeg er gravid, og det er jo dumt! men det er jo 1 pp

Men jeg er jo så uvel og tisser så ofte så kansje alikevel??!!

Bør egentlig vente til torsdag med å måle... men klarer jeg og vente??? Tror sambo vil jeg skal måle søndag før jeg drar på jobb og skal være borte til fredag.

Skrevet

Er kanskje litt i tidligste laget å teste søndag, hvis du har ikm 28- 29/2.. Men enkelte tester skal jo kunne gi svar allerede 4 dager før ikm, i allefall cb digital. Sørg for å ha en ekstra test tilgjengelig så du kan teste rundt ikm også, hvis den første blir negativ..

Har brukt endel penger på tester som har vært negative, så skal virkelig prøve å vente til ikm denne gangen.. prøøøve.. hehe

Skrevet

ok, nå stikker (!!) det i puppene, området rundt brystvortene er hovent og ømt. Er fortsatt kvalm til tider, men bare i korte perioder. Kommer helt plutselig, men spesielt etter måltider. Og så er jeg så utrolig trøtt. Det eneste jeg har lyst til er å sove! Har lange arbeidsdager og mye aktiviteter utenom jobb, så det blir ikke tid til å hvile noe særlig. De siste 4 dagene har jeg vært så trøtt på kveldene at jeg har sovnet lenge før jeg i det hele tatt har klart å tenke på sex (til samboerens store fortvilelse). I tillegg er humøret veldig svingende, fra kjempeglad til trist, og innimellom ganske så gretten. Stakkars sambo!! Han ringte fra jobb i formiddag og lurte på om han har gjort noe galt, siden jeg er så "avvisende". Ble veldig lei meg da, han er jo verdens snilleste! Måtte be pent om unnskyldning, og lovte å være i bedre form i kveld......

Alt dette er jo helt klart symptomer på noe, men om det er graviditet eller tanta som er på tur vil jo vise seg om noen dager.

Flere som opplever noe av det samme?

Skrevet

Jeg leter fortsatt etter symptomer, men finner lite. Har ikke en gang ømme pupper :(

Men jeg har mye mensmurringer og stikking nederst i magen da - kan jo kanskje kanskje være et tegn på noe :)

Du høres jo ganske så gravid ut da, *Ine* 10pp :D

Skrevet

eller..iværtfall etter mine utregninga så e det det..men så e det mye tull med den der livmora mi å da..

æ vil, æ vil, æ vil !!!!:)

LYKKE TIL JENTA!:)

Skrevet

I går og i dag har jeg vært uforklarlig irritert og følelsesladet...i tillegg noe stikkinger nede i magen... hmmm... kanskje det er noe på gang?? Er så redd for at det bare skal være håpet som gir symptomer. Noen som også føler det sånn?

Håper håper håper! Lykke til alle sammen, gleder meg til å høre positive (forhåpentligvis) nyheter i løpet av neste uke.

:-)

Skrevet

Hei hei jenter!

Hvordan går det med dere da?

Har følt meg sikkelig gravid frem til i går... da forsvant plutselig all følelsen.. :(

Men det er egentlig sånn det pleier å være hver mnd, så tror nok dette er et tegn på at tr kommer om noen dager.. tok en test tidligere i dag, og den var jo selvfølgelig negativ. Tenkte jeg ikke skulle teste noe mer før mandag. Er jo så kjedelig å kaste bort så mange tester når tr sikkert kommer... men får se da! Må jo håpe til det motsatte er bevist! :)

Skrevet

Jeg har fortsatt veldig få symptomer :( Eneste er en del stikkinger i magen , og ømme pupper. Men det har jeg jo før TR også ...

Dessuten er jeg blitt så usikker på når IKM egentlig er. Jeg har jo alltid veldig regelmessige sykluser, men sist var det altså ikke slik ...

TR 1.2

EL-slim 10.2

IKM?

Synes det var VELDIG tidlig å få slim, nemlig, det som alltid kommer på dag 14.

Det eneste jeg er sikker på er at jeg har IKM en eller annen gang i neste uke ...

Skrevet

Hei igjen jenter!!

Vel.. jeg klarte ikke å vente lenger, og tok tisset på en CB i går morges.. (ikm i dag eller i morgen..) og gjett hva!??! Det kom opp et fint og tydelig blått kryss etter bare noen sekunder!!! ingen venting og telling av minutter.. :) Måtte ta en ny test i dag (ikke morgenurin), og fikk opp et nytt fiiint kryss!! Så da var det endelig min tur!!!!!! Det har liksom ikke gått helt opp for meg enda, men er såååå glad!

Lykke til med testingen dere. Skal følge med her for å se hvem som blir med meg på 1. tri.. :)

Skrevet

Gratulerer så mye :) Lykke lykke til !!:)

Skrevet

Ååååååå!!!Gratulerer Ine 10pp, koselig å høre. TR har ikke dukket opp her enda, får se om jeg tester i morgen!oppdaterer deg senere...Send meg litt babystøv da!!!!

Skrevet

GRATULERER *Ine*, det var moro:) Lykke til.

Håper jeg kommer etter....og så klart alle dere andre:)

Skrevet

Gratulerer Ine!

jeg har også IKM uke 9, 26. eller 27. Ble inseminert etter positiv eggløsningstest mandag 11. Brukte en billigtest (som ikke er videre sensitiv) i går morges, men den var negativ. Skal klare å vente til tirsdag eller onsdag før jeg tester igjen. Håper fortsatt :)

Skrevet

*****babystøv******* ;)

Skrevet

Takk for gratulasjoner :) Sambo ble så glad at han måtte felle noen tårer, hehe. Krysser fingrene for dere nå.. Klem

Skrevet

Gratulerer så mye! Krysser fingrene for at jeg følger etter ganske snart ---xxx---

Skrevet

Takk Hepsi.. og lykke til. Håper dere alle kommer etter snart!

Ehhh.. ser jo nå at jeg har hatt et lite dyslektisk anfall da jeg laget denne tråden.. "IMK.."???!!? jaja, dere skjønte vel at jeg mente IKM.. hehe..

Skrevet

Haha, det så jeg ikke før nå jeg!! Snakker om...

Men gratulerer så mye forresten!! Vi ønsker oss masse babystøv fra deg! :))

Skrevet

Jeg venter i spenning. Med en 28 dagers syklus skulle IKM være rundt onsdag. Eneste "symptom" foreløpig er at jeg er litt gretten og har masse luft i magen. Men det kan jo også selvfølgelig være TR...Er i min 2pp, og har sååååååå lyst på baby!

Skrevet

Jaja! Da er jeg på IKM dagen, og tr har ikke kommet enda... jeg krysser alle mine fingre og tær, men er ikke sikker. jeg føler lissom ikke helt hva som skjer heller.. vil kanskje ikke kjenne så godt etter, for redd jeg skal kjenne at tr er på vei. hehe! :)

tok en test mandag morgen, og den var negativ. tenkte kanskje jeg skulle ta en ny i morgen tidlig om ikke tr kommer i løpet av kvelden eller natta da!

hvordan går det med dere andre da?

Gratulerer kjempe masse til *Ine* !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

Skrevet

noen med resultater da? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...