*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Jeg har IKM mandag 25 feb.. flere som har ikm i uke 9? =)
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 18. februar 2008 ingen..?
pusen83 Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Hei hei! Jeg har ikm den 26. Så krysser fingrene for at den ikke kommer!! Hvordan er det med dere da? Merker dere noe? Jeg føler meg alltid kjempe gravid en uke før ikm, altså nå.. Men tr har kommet hver gang,så har nesten blitt et tegn på at jeg ikke er gravid for meg,. Men får vente å se! Er jo håp så lenge tr ikke kommer!
Nagilimia Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Vi har sex når det passer, som har vært ca. annenhverdag siden vi slutta med prev (det sies jo at spermen kan overleve tre dager), men det er først til slutten av neste uke tr skal komme på besøk. Leser om mange jenter som gravidtester med engang. Jeg tror ikke det funker for meg, så jeg venter til neste helg. Men har følt meg skikkelig uvel de tre siste dagene. Tror det er noe annet som gjør det da, men alikvel tenk om jeg er så dårlig fordi jeg er gravid... hihi! Dette blir spennende! Har jo vinterferie også, så det blir mye tid å sitte her å surfe og sikkert ende opp med å føle seg super gravid, helt til tr kommer neste gang. Er i 1 pp så er forberedt på det Foresten er det jo kjempe moro å finne andre i samme ikm uke Lykke til alle sammen, håpe tanta uteblir!
Lotta med novembergutt Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 Jeg har også IKM den 25. Tror jeg ... Men absolutt ingen symptomer til nå, så jeg tviler på at det har skjedd noe ...
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. februar 2008 morsomt at vi er flere med ikm omtrent på samme tid.Vi får holde hverandre oppdatert etterhvert som det begynner å nærme seg testing og resultater. Er sååå spent!! Jeg har også vært kvalm hver dag den siste uka. Men mener å ha lest at kvalme kommer først senere i graviditeten, så det er sikkert en annen forklaring på at jeg er kvalm. Ellers er jeg supertrøtt om dagene. Må sove litt på ettermiddagene når jeg kommer hjem fra jobb, og sovner tidlig på kveldene.. Kjenner etter om ikke puppene skal bli ømme snart (håpe håpe), men har ikke kjent noe enda. de var ganske ømme i dagene rundt EL, men ble normale igjen etter det. Har dere andre brukt EL- tester? Vi har prøvd så lenge nå, i tro om at "det skjer når set skjer", men nå syns jeg det har gått så lang tid. Har testet de 4 siste pp, men har kun funnet EL de to siste pp..
Lotta med novembergutt Skrevet 19. februar 2008 #8 Skrevet 19. februar 2008 Hehe, jeg går også og håper på at puppene skal bli ømme! Er liksom så sikkert tegn. (men det kommer jo i forbindelse med mensen også da ...) Men fortsatt ingen ømhet her i gården Jeg har ikke brukt EL-test, men så er det kun min 2 pp også da. Dessuten har jeg EL-slim hver måned, så føler jeg ikke trenger å teste. Men mener å ha lest et sted at slimet kan komme selv om det ikke skjer en eggeløsning ...
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #9 Skrevet 19. februar 2008 Jeg får slenge meg på her også da Har ikm 28 eller 29, tror jeg! Så er rimelig spent på om vi har truffet eller ikke! Er bare første pp da, så har ikke så veldig høye forhåpninger. Jeg brukte EL-test da, men er litt usikker på den også jeg..hehe..var ikke helt klar syns jeg. Men pleier å ha endel vondt nederst i magen før el, så tror vi har timet det bra denne gangen )
titt'hei Skrevet 19. februar 2008 #10 Skrevet 19. februar 2008 Hei. Tiden mellom el og ikm er så spennende, men også litt slitsom;) Jeg har ikm 28/2. Ser ut som vi blir noen her inne som kan følge hverandre, og forhåpentligvis følge hverandre til 1.tri og terminklubben, det hadde vært noe det damer! tvi-tvi:)
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 19. februar 2008 Ja, tiden mellom el og ikm er nesten uutholdelig spennende. Har heldigvis en travel timeplan om dagene, så jeg får ikke tid til å kjenne etter symptomer hele tiden, hehe. Vi er visst ganske mange som har ikm i uke 9. Blir spennende å se om vi får noen fler symptomer i dagene som kommer. Krysser fingrene for at vi kan slå følge over på 1. tri.. Lotta: Har ikke hørt før at man kan ha el-slim utenom el.. Jeg hadde regnet ut at el skulle være ca den 15., men hadde slim den 10 allerede og tok en el-test som var positiv..
Lotta med novembergutt Skrevet 19. februar 2008 #12 Skrevet 19. februar 2008 Det var akkurat det som skjedde meg også denne måneden! Hehe, så rart. Jeg hadde regnet ut at EL skulle komme den 14. eller 15., men fikk slimet allerede den 10. Og det er første gang det har skjedd, at EL har kommet før tiden. Ganske typisk nå som jeg endelig har blitt prøver ...
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 19. februar 2008 hehe, da har vi synkronisert syklus denne pp da Har hatt uregelmessige sykluser en stund. Er i min 10 pp nå (ikke oppdatert nicket..) De første mnd etter p-pilleslutt var den ganske stabil på mellom 27-29 dager, men de siste mnd har den vært alt fra 23 til 38 dager.. slitsomt! Men heldigvis fins det el-tester
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #14 Skrevet 19. februar 2008 sånn, der skal det være oppdatert..
Lotta med novembergutt Skrevet 19. februar 2008 #15 Skrevet 19. februar 2008 oi - det var lange sykluser ja. Jeg har alltid 28 dagers - har hatt det i 4 år, siden jeg sluttet på pilla. Men nå har den altså begynt å tulle seg til... Jeg har forresten funnet et symptom Har hatt ordenlige mensmurringer i hele kveld, og øm og vondt i korsryggen Kanskje det er noe ... (men nå er det også det eneste "symptomet" jeg har da)
titt'hei Skrevet 19. februar 2008 #16 Skrevet 19. februar 2008 Synes det er mange som sier at de har EL før forventet. (det er ikke lett å forstå kroppen). Vurderer å bruke el-tester jeg og, hvis ikke spiren sitter snart. Har dere noen barn fra før av da? Jeg prøver på mitt første barn og gleder meg sinnsykt til å bli mamma....en gang i tiden....
Lotta med novembergutt Skrevet 19. februar 2008 #17 Skrevet 19. februar 2008 Jeg har ikke barn fra før, så dette er utrolig spennende. Mannen min og jeg har faktisk diskutert dette i snart 3 år, uten å tørre og kaste oss ut på prøverbølgen. For det ER virkelig skummelt :s Men nå er vi veldig klare! Selv om jeg fortsatt er student. Er ferdig til høsten, men rekker ikke arbeide meg opp permisjonspenger (ja, nå er jeg optimistisk og satser på at vi blir gravide veldig snart), så jeg tenkte studere ett år til, og få penger fra lånekassa + ta noen fag
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #18 Skrevet 19. februar 2008 jeg har også litt vondt i korsryggen i dag!! også er jeg svimmel.. svimmelheten kan nok komme av at jeg ikke har spist noe særlig i dag da, er sulten men blir kvalm når jeg har spist, så har prøvd å ikke spise så mye i dag for å gi magen en fridag sånn at det kanskje blir bedre i morgen. (hvis det ikke er pga en liten spire da, hehe, da kan jeg gjerne fortsette å være litt kvalm!) Jeg har ingen barn men samboeren min har et barn fra før. Vi har også snakket veldig lenge om å få et barn sammen, og har jo snart vært "prøvere" i et år. Har ikke prøvd like intenst hver mnd da, for samboeren min er mye borte i perioder i forbindelse med jobben. Vi har vært enige om å ikke stresse, og ta det som det kommer. Men kjenner jo at jeg blir litt stressa når det tar så laaaang tid!!
titt'hei Skrevet 20. februar 2008 #19 Skrevet 20. februar 2008 God morgen:) Vi har også gått lenge og ønsket oss barn, men det har liksom ikke passet enda. Men har funnet ut at det aldri vil passe å få unger hvis man hele tiden skal vente til man er ferdig med ditt og datt, så nå kjører vi på ...........så kan det jo ta lengre tid å få unger enn antatt. Man gjør så mye for å ikke bli gravid(piller osv.), så når man først begynner å prøve så tror man at det skal gå fort (jeg har tenkt sånn). Men slik er det altså ikke dessverre.(ikke for alle iallefall). Ha en god dag.
Mamma 82 Skrevet 20. februar 2008 #20 Skrevet 20. februar 2008 Hei! Jeg har IKM 25.feb!Håper TR ikke kommer nå!
lona Skrevet 20. februar 2008 #21 Skrevet 20. februar 2008 jeg har IKM den ca 28.. men føler meg jo veeeldig gravid da, brekker meg om morningen, vondt i puppene, mensmurringer osv.. men dette gjør jeg hver mnd så må nok bare snart innse at det et ønske, fra min side
Hepsi Skrevet 20. februar 2008 #22 Skrevet 20. februar 2008 Jeg har IKM 28/2 eller 29/2. Er veldig spent! Første forsøk etter operasjon for svangerskap utenfor livmoren rett før jul. Hatt en mens og en eggløsning, så er så spent om vi treffer med en gang nå. Har hørt at man er ekstra fruktbar etter SA og XU. Prøver å ikke tenke så mye på det, men det er jo klin umulig.... Lykke til folkens!
sarabi Skrevet 20. februar 2008 #23 Skrevet 20. februar 2008 har ikm 29 februar. tempen er litt lavere denne syklusen enn den pleier, men er øm i brystene, har vært på do i ett sett.. hmmm kan være at tr er på vei også.
bestemt oss:) *mamma* Skrevet 20. februar 2008 #24 Skrevet 20. februar 2008 jeg har også ikm i uke 9.. rundt den 28 tror jeg. Men nå ligger jeg med spysjuk.. så tenker ikke så mye over kvalmen:P hihi Håper det klaffer for oss snart:) SÅ jeg og søss kan gå gravid sammen;) d hadde vært koslig.
titt'hei Skrevet 20. februar 2008 #25 Skrevet 20. februar 2008 Så bra vi er mange:) Hvordan er magefølelsen da jenter? Jeg har en god følelse for denne pp, det er fordi jeg har ømme pupper og det har jeg aldri hatt før;) Spennende!! Men kroppen kan spille meg et puss.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå