Gå til innhold

Hadde du som mor ville gjort dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke si at det var noe å tenke på en gang, må jo være herlig å få fri fra denne mannen i mens han er på sykehus, så jeg hadde selvfølgelig vært hjemme med barna...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager at jeg ikke leste hele innlegget ditt før jeg svarte!

Din oppvekt er så fjernt fra min at jeg har ingen mulighet til å sette meg inn i dine tanker og følelser, men jeg vet at jeg ville vært bitter. Utrolig bitter på min mor for at hun lot dette skje...

Håper du får hjelp til å takle alt dette, og jeg håper for all del at du slippe å få flere vonde minner om ting du kanskje har glemt!

Skrevet

oj, leste resten av innleggene nå.. Du har jammen hatt det tøft ja, og så bra at du var tøff til å stikke, det var nok lurt, for du hadde ikke den beste familie nei.. Her er det moren din det er noe galt med, siden begge disse mannfolka er psykopater, så har hun nok kanskje blitt litt ødelagt/hjernevasket.. Høres ut som du har det godt med mann og barn, og jeg tror det viktigste er å bruke energien på dem som betyr noe for deg.. Trist at du ikke får truffet søsknene dine da, men skjønner at du holder deg borte...

Klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...