Turbomamma<3<3<3 Skrevet 15. februar 2008 #51 Skrevet 15. februar 2008 Er nå i slutten av uke 37 og har lagt på meg 8 kg. Vises mest på magen egentlig!
Anette og lille Olliver <3 Skrevet 15. februar 2008 #52 Skrevet 15. februar 2008 Uke 39 nå, og lagt på meg 12 herlige kiloer!=)
Ville Vera Skrevet 15. februar 2008 #53 Skrevet 15. februar 2008 30 uker på vei, og 4,3 kilo tyngre : )
HegeKH Skrevet 16. februar 2008 #54 Skrevet 16. februar 2008 er i uke 32, og har gått opp 13kg ca... det er nok litt mye, men vet ikke om det har noe å si at jeg egenlig er ganske liten i utgangspunktet...:-) det er iallefall det jeg trøster meg med... hehe
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #55 Skrevet 16. februar 2008 er 27+5 i dag, har gått opp 1kg...er overvektig fra før da, å dt har absolutt ikke vært noe 'konkurranse' i å gå opp minst mulig for min del, men jeg klager heller ikke da. har ikke spist spesielt sunt heller, noe jeg må skjerpe meg i, er ikke bra å spise næringsfattig fet mat hele tiden.....:S (fysj til meg) var sykemeldt 100% å på på sofaen å spydde fra uke 6 til 16, gikk da ned 5-6kg om jeg ikke husker feil, så det er jo en grunn til at tallene ikke er høyere og da. signerer anonym jeg, for det er nesten litt flaut å ikke ha gått opp mer.....blir uglesett føler jeg...... 164cm og 83kg da, så skjønner dere kanskje hvorfor jeg ikke synes 1kg er noe krise
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 16. februar 2008 #56 Skrevet 16. februar 2008 Åh, synes det er så synd at vi er så opptatt av vekta..Er selv i uke 32 (snart 33), og sist jeg veide meg var det +12 kg..er ganske lita fra før- er normalvektig..Og alt har lagt seg på magen + litt bryst og hofter.. Regner med at mesteparten "renner" av etter fødselen, greitt å ha litt reserver til amminga starter.. Men synes nesten det er litt "press" jeg om å gå opp minst mulig, og selvfølgelig følger jeg med vekta, men prøver så godt jeg kan å ikke være fanatisk..spiser sunn mat, men det blir jo mindre trim etterhvert..Og ja, koser meg av og til med goood samvittighet- må jo kunne ha det litt kos også??
Simbasa Skrevet 16. februar 2008 #58 Skrevet 16. februar 2008 Jeg er i uke 31 og har hittill lagt på meg 1-2 kg fra startvekt. Det var aldri min intensjon å legge på meg så lite siden jeg i utgangspunktet var normalvektig. Jeg har imidlertid vært kvalm og kastet opp hver dag siden uke 7 så apetitten er ikke helt på topp. Så jeg skulle heller ønsket at jeg hadde lagt på meg mye, enn å være i den formen jeg har vært.
*LilleTroll + spira Skrevet 16. februar 2008 #59 Skrevet 16. februar 2008 Er i 29. uke og har gått opp rundt 11 kg. Får høre av "alle" at jeg ser kjempe bra ut gravid, så koser meg med kiloene.. renner de ikke av etter fødselen, ja da får jeg jobbe litt for det! Regner med det blir opptil flere kg til før vekten min stopper - blir spennende å se hva jeg ender på! Håper på en fin vår og sommer så jeg får trillet masse tur med lille jenta mi! Synes ikke man skal bekymre seg for mye over vekten - tenk hva kroppen gjør, skaper et lite menneske.. helt fantastisk!!!
tri smi kinisiri Skrevet 17. februar 2008 #60 Skrevet 17. februar 2008 36 uker og 14 kg! Stortrives, jeg! Var veldig tynn da jeg begynte på svangerskapet, så dette er bare pent! Spiser sunt og mye, og av og til usunnt og litt for mye... Har ikke noe vann i kroppen, så dette er baby og "fett" hihi
BeBe_83 - nr 2 i oktober Skrevet 17. februar 2008 #61 Skrevet 17. februar 2008 36 uker og har gått opp 20 kg! Men føler meg fin og får masse komplimenter, så da er vi fornøyd:-) Er bare det å gå på vekta og faktisk se tallene som er litt ekkelt.
Supertea Skrevet 17. februar 2008 #62 Skrevet 17. februar 2008 Uke 32 og +12 kg. Hadde i utgangspunktet en BMI på 22. Regner med å legge på meg 6 kg til før jeg er ferdig. Jeg bryr meg ikke om hvor mye jeg legger på meg, jeg får jo ikke gjort noe med det uansett. Jeg spiser når jeg er sulten og har et sunt og variert kosthold.
Noramor+Sara kommer i april Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #63 Skrevet 17. februar 2008 HI her ...... Oi,jeg mente virkelig ikke å tråkke noen på tærne med innlegget mitt,skulle ikke bli ment som ett skryteinnlegg heller... Uff,jeg fikk litt vondt nå.... Tro meg jeg er ikke egentlig opptatt av vekta,men når jeg har tre sifret tall på vekta,er jeg dette svangerskapet opptatt(legen også) av at det ikke blir for mange kilo å ta igjen! Og selvsagt for å unngå komplikasjoner! Sist svangerskap la jeg på meg 18kilo,å det var ikke så heldig for meg med en relativt høy vekt fra før sv!
Axus' girlfriend Skrevet 17. februar 2008 #64 Skrevet 17. februar 2008 hehe, har termin dagen etter deg, vi er like høye og hadde samme startsvekt..og nå veier vi jaggu meg samme;) +10kg
sylvia1 Skrevet 17. februar 2008 #66 Skrevet 17. februar 2008 uke 34 og gått opp 21 kilo... håper det er mye vann i kroppen,men det vet jeg ikke akkurat nå. er ikke så høy,så håper det går fort å få de ekstra kiloene av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå