Gå til innhold

Den harde kjernen: Lillekikki, rosered, Fullklaff med spire, Anette_78, Honningbolla, Anne_E, Tomine29


Andrebolleiovnen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei på dere, jenter!

det har vært en aktiv dag her inne ser jeg! tror nok jeg står over svømminga til uka....selv om det sikkert hadde vært veldig godt....føler meg kjempesliten om dagen, og "gruer" meg til å begynne å jobbe igjen 100% til uka....skal gjøre som fastlegen sa og gi det en sjanse, men da tror jeg at jeg har mer enn nok med å jobbe.... :( men men....

 

Har en litt hektisk helg, så jeg står kaffetreffet på søndag....gubben er også bortreist..... :( men jeg gleder meg masse til fratelli på torsdag!

 

Tomine: lykke til på 3D i morgen! merker at jeg er litt misunnelig nå....

 

LilleKikki: Så dumt at du har blitt i dårlig form da! Får håpe kvalmen gir seg hvis du får slappet av og hentet nye krefter....kanskje du trenger en sykmelding for å jobbe kortere dager eller færre dager? min kvalme kom jo tilbake for noen uker siden når det var masse stress på jobb osv...men ga seg når jeg ble litt sykmeldt....

 

Fullklaff: Du får hamstre masse Lovehearts så du er sikker på å ikke gå tom! kjipt med halsbrann da.....

 

håper dere får en fin kveld videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Kan desverre ikke på søndag, uansett var gubben litt skeptisk.. "Hva skal jeg gjøre der da?"... Men men..

 

Hørtes digg ut med svømming, men får se ann for det første om jeg orker, er sliten for tiden.. og for det andre om jeg får kjøpt meg badedrakt, tror ikke det er plass til puppa i de gamle bikiniene mine og badedrakt har jeg ikke hatt på mange år...

 

Tomine: Lykke til på 3d i morra, du får skrive hvordan det var når du har vært der.. har bestilt time på sandvika jeg, men ikke før 5.april..

 

Fullklaff: Den halsbrannen er noe tull altså, har hatt det de siste dagene jeg og, stort sett hele dagen.. Har jo hatt det litt før, men da bare på kvelden.. Går i love hearts her og, har kjøpt Gaviscon jeg og, men det blir kun inntatt i nødstilfeller for det er jo skikkelig ekkelt...

 

LilleKikki: Får håpe du er litt/blir litt bedre.. Merker at graviditeten tar mer og mer på kroppen.. Så man får vel bare høre på den og roe ned..

 

Anne_E: Skjønner at du gruer deg til 100 % igjen, Merker at jeg er kjempesliten selv om jeg bare jobber 70 jeg.. Er jo ganske hektisk jobb vi har og, så er jo ikke rart at vi må få litt sykemelding for å roe litt ned.. Er ikke så lett å ta det med ro når man er på jobb... Men lykke til neste uke:)

 

Gleder meg hvertfall til treff på torsdag.. Synd ikke Anette kunne da..

 

Ha en fin kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det ut til at det blir honningbolla, fullklaff, tomine og meg med samboere på søndag.. Det blir kos, og sikkert mye skravling!! :)

 

Ellers så tenkte jeg å ringe legen i morgen og høre om formen min er normal, om dere forstår.. om jeg skal avvente til tirsdag og kontroll med å ta noe blodprøver.. det er helst min mor som er mest bekymret..

 

Anne_E; om det ikke fungerer å jobbe får du ta en tur til legen igjen og si rett ut at dette fungerer ikke! kan ikke holde på sånn, du skal jo fungere i samliv med han du bor med også, ikke bare på jobb.

Vi er avhengige av litt sosialt liv også! hmm.. rar han legen din. var du 100% sykemeldt før du begynte å jobbe igjen?

 

Rosered; hehe.. puppene blir litt større ja, og enda større vil de bli!! hehe.. jeg kjøpte badedrakt da jeg var to mnd på vei, blir spennende å ta den på igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter:-)

 

Da har jeg vært på 3D, for en opplevelse:-) Frøkna hadde det fint, fikk full score på alle trivselstegn, og ja nå så vi tydelig at det var ei jente. Hun var aktiv, og hadde hånden for det meste foran ansiktet, men fikk alikevel mange fine bilder. Alt så bra ut, og hun hadde en vekt på 600gr. Litt over kurven, men likevel normalt i følge legen. Veldig behagelig og flink lege, anbefaler dere virkelig å dra til Jessheim. Gleder meg enormt til å hilse på henne:-)

 

Nå er det shopping med fullspira, føler jeg har kommet skikkelig i modus nå:-)

 

Ha en super helg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Halloys!

 

Da har jeg og Tomine gjort unna litt shopping i dag og:)

Ikke så mye på meg i dag, men ble noe fine kurver til barnerommet :)

 

Fikk også sett bilder av bebisen til Tomine:)

Sååå innmari bra bilder og for en søt liten jente du har inni magen din:)

 

Oi smiletegn etterhver setning her jo:)

 

Er fordi det er fredag, og ENDELIG helg!! ....

Ikke at jeg merker forskjell...haha

 

Ellers så har bekkenet skjært seg totalt her nå.

Ser frem til en smertefull helg.

Har ligget våken flere timer i natt, kjent ut som jeg har fått vepsestikk i høyre rompeball som sildrer nedover beinet.

Og bedre ble det vell ikke av shoppingturen heller...selv om vi ikke akkurat gikk noe Oslo maraton, mye pauser, både avslapping, lunsj på Egon og SOFTIS til dessert:)

 

 

Ha en fortryllende aften jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med Ikea altså fullklaff og tomine!! Får se om jeg kommer meg dit på mandag og kjøpt noen kasser til julepynten min.. ;)

 

ellers dro jeg en tur på jobb i dag, ble helt svett av tankene på hvor mye som lå og ventet på meg der. Tok ikke lange tiden før det svei i øyne, ben, hals.. you name it! Ringte legen og spurte om dette var normalt, eller om jeg hadde noe å bekymre meg over. Jeg har jo kontrolltime hos legen på tirsdag. De ønsket jeg skulle komme en tur for å lytte på meg og babyen slik at de kunne utelukke at det var noe med graviditeten. Blodtrykket mitt var helt fint, hjerteslag på 144 slag fra lille nurket og fin og myk livmor. Så det var ikke noe som gikk utover barnet i den grad. Var hos en annen lege en min fastlege i dag da han var borte. Ble sykemeldt ut tirsdagen siden jeg har kontroll da, så fikk vi ta det opp til vurdering igjen. Legen mente jeg hadde fått svangerskapskvalme blandet med litt omgangssyke. Har også begynt å hilse på kynnere.

ser frem til å kunne slappe av og komme meg til hektene igjen. bare så mye som ligger i bunken på jobben.. off,nei, det kan jeg ikke tenke på! nå kommer babyen min og jeg i første rekke!

 

Har hatt overraskelsesparty for min kjære fetter i dag, noe som var veldig vellykket. Orket ikke mer, og dro hjem i 23 tiden. Lot min kjære bli igjen, han hadde det så gøy! Fikk han til å gå hjem til mine foreldre når festen var slutt, for de bor ikke så langt unna. (ønsker ikke å sove ved siden av en som stinker alkohol ohvertfall! ;) )

 

Tomine; fikk du handlet mye? du fikk forresten film på 3D?

Gleder meg stort!! tirsdag 4 er det min tur!!

 

Fullklaff; off da!! høres så absolutt ikke godt ut!! får håpe det blir bedre! har du ikke fått henvisning til fysio? kan være svømming vil hjelpe deg litt! Vi får sette igang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så greit at du fikk sykemelding til du skal til legen igjen da, LilleKikki... Og godt å høre at alt var bra med deg og den lille (eller ikke alt da, men kanskje det hjelper på å få slappa av litt)...

 

Hadde bestilt time på Sandvika jeg da, men siden Tomine anbefalte Jessheim, så fant vi ut at vi avbestilte timen på Sandvika og heller drar til Jessheim.. Men hvor langt på vei ca anbefaler de at du er på Jessheim da? Har ikke bestilt noe enda, for tenkte rundt uke 28, men Tomine, du var vel der før det? Gleder meg til å se frøkna di:) Og dere andres da, når dere får vært på 3D...

 

Jaja, tror jeg begynner å bli klar for å få baby og stå opp tidlig på morran jeg da.. Våkner rundt 7-8 tida hver dag og får ikke sove mer..

 

Ha en fin helg alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle nok ha gått på svømming fortere enn svint ja!

Vi får snakke litt mer om det i morgen :)

 

Ellers så har babyen vært aktiv igjen i natt, Stig kjente babyen sparke igjen, 1 uke siden sist:)

 

Vurderer Jessheim jeg og nå...men har jo fått time på en lørdag, og innstilt på å vente til da etc. Så beholder nok timen på Sandvika:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De anbefaler mellom uke 23-28 på Jessheim Rosered:-) Tror man også kan få på kveldstid der hvis man ønsker det.

 

Fikk shoppet noe klær, badeponcho, bamse og bok i går. Er så moro:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter! hatt en bra helg til nå? Godt å kunne slappe av litt og hente nye krefter....

Lille Kikki: Så bra at legen sykmeldte deg fram til du skal til neste kontroll.....er jo absolutt ikke noe ålreit og være i dårlig form....får håpe du får slappet av litt i helga!

Fullklaff: Synes synd på deg....ikke bra at bekkenet ditt slår seg helt vrangt...er vel ikke så mye å gjøre noe med bortsett fra å ta det med ro...

Tomine: så bra at dere hadde en koselig opplevelse på 3D! lurer på om jeg skal prøve å overtale samboeren til å ta 3D allikevel....merker at jeg blir litt "misunnelig"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på 3D 4 mars.. hun jeg pratet med på telefonen (jessheim) anbefalte uke 25-26 til meg.. da hadde babyen enda litt plass, og det var en del fostervann slik at bildene ble bra. Du kan jo bare ta en telefon og høre, Rosered. Anbefaler deg absolutt 3D Anne_E!! (har enda ikke vært der selv,... ) men har fått sett noen 3D filmer, så morsomt å ha film fra sitt eget barn i magen! :)

 

Har forresten hentet "startpakken" på apoteket. Var kjempe fin med bleier, bok, prøver, en skål osv.. Den bør dere hente jenter!!! Anbefales!!

Hadde min oldemor og mamma med i butikken i dag, så nå har vi fått enda litt mer klær til Hedda. De synes det er så kos og se på babytøy, og må kjøpe litt! - og jeg synes det er kjempe hyggelig å få, - setter stor pris på det!!

 

Gleder meg til lunsj kl 13 i morgen jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper dere får et koselig lunsjtreff i dag! Kunne tenkt meg å vært med, men gubben er bortreist og har andre planer....men gleder meg masse til treff på torsdag!

 

Må nok ta meg en prat med samboeren i forhold til 3D....merker at jeg får mer og mer lyst til å se vidunderet i magen igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Snart treff nå:) Så er innom å sjekker om det var noe nytt:)

 

Lillekikki:

Hvordan får du hentet sånn startpakke??

Jeg har meldt meg inn i libero klubben, men ikke fått noen slipp enda.

Er det andre steder du har meldt deg inn?

Har du fått sånn slipp eller bare går du å sier at du skal ha?

 

Trenger å fylle på med bleier og slikt, for det har jeg ikke kjøpt inn enda:) haha

 

Kjøpte foresten min aller første bok på fredag, Ole Brumm bok.

Jeg hadde selv en slik, hvor mamma fylte inn forventninger før jeg ble født og mitt første leveår.

Jeg synes den er kjempegøy å bla i fra tid til annen.

Derfor var jeg kjempeglad da jeg fant en slik bok på Babyshop:)

ANBEFALES!!

Og ja...har allerede startet utfyllingen av den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallå:)

 

Arti å treffe deres bedre halvdel Lillekikki, og Tomine29, har jo møtt din før da Tomine:)

Gleder meg til å treffe de andre gubbene senere:)

 

 

Ellers så prøver jeg å finne deg på facebook Honningbolla, men mulig jeg skriver feil...

Så sender deg en priv melding, så får heller du legge deg til msn og fjesboka:)

Gjelder dere andre her og:)

Om dere er på fjes og msn da:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter!

håper dere hadde et koselig treff i dag! hadde jo vært morsomt å prøve og avtale noe lignende en annen gang?

 

Jeg er alene hjemme, gubben er på besøk hos sin mor i tyskland...og kommer hjem torsdag kveld....så jeg føler meg litt "alene", selv om jeg har vært kjempesosial hele helga....humøret er skikkelig på bånn, men men....vet ikke om det også kommer av at jeg "gruer" meg til å jobbe 100 prosent denne uka...

 

Hvis alle er på facebook kan vi jo lage en egen lukket gruppe der....så kan vi legge inn avtale vi gjør osv....eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne_E og Honningbolla:

Fant dere på fjesboka likevel, og lagt dere til:)

 

Anne_E:

Egen gruppe ja det hadde vært kult!

Lager du en slik,jeg er litt grønn på det jeg...

Så er det vell bare å sende oss en innbydelse:)

 

Ellers så håper jeg det går bra med deg, er kjipt å føle seg "alene" og ha dårlig humør.

Vi har vell alle slike dager.

 

Men du har jo oss da!! :)

Er bare å ringe eller sende mld:) Om du trenger noen å skravle med:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter! har i dag vært på ny kontroll hos legen. er 23+6 i dag. Har gått opp 4-5kg hittil, noe som var helt greit. SF målene var 21, opp 3 cm siden forrige kontroll hos jordmor i midten av januar. Ble 50% sykmeldt ut uken, fom i morgen. Skal begynne fullt igjen fra neste uke.. håper bare jeg har hentet inn nok krefter til det...

 

hvordan går det med dere da, jenter??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

4-5 kg er vel ganske greit... Har jo på en måte lagt på meg noe sånt og, men jeg gikk ned 4 kg de første mnd pga dårlig matlyst da.. Så er ikke så mye over "vanlig" vekt enda.. Men er jo forskjell på oss:)

Får håpe det hjelper å få slapp av denne uka da, og håpe det går greit å jobbe 100% igjen..

 

Jeg skal på 3D ultralyd 12.mars:) På jessheim, ringte i stad og snakka faktisk med Lundring, han virka kjempehyggelig på telefonen i hvertfall, og sa at de anbefalte uke 25-26, men hvis jeg var utålmodig kunne jeg komme før... Men ble 12.mars da, pga påske, og da er jeg jo 24+3, så er jo ikke så langt unna 25... Gleder meg allerede jeg.. men er jo bare 2 uker til da:) Så da får jeg en film og se på i påsken..hehe

 

Alt bra med alle? Gleder meg til treffet på torsdag og rekker å komme til kl 17 allikevel for det ble forandring i vaktene på jobb (som vanlig)..

 

Og det er godt noen skjønner seg litt på facebook, for har ikke helt satt meg inn i det jeg da, men klarer å skrive og legge til bilder ihvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med 3D rosered!! går fort til 12 mars.. mars allerede til helgen!

 

har bestilt bord på fratelli til torsdag, reservert til 6 kl 1700. Står på meg!

 

 

Noen som har lyst til å ta fatt på svømmingen i morgen??

kanskje jeg hadde fått litt mer energi av å røre på meg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallå!!

 

Jeg har ikke sjekket her jeg da, etter vi fiksa gruppa på fjesboka:)

 

Svømme ja, er med jeg!!

Når, hvor??

 

Lillekikki:

Du må svare at du skal bli med på torsdag da:P Event requesten :)

hehe

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann! nå er det snart treff igjen! jeg gleder meg masse! er kjempesliten om dagen, så etter å ha prata med sjefen min i dag, tar jeg en egenmeldingsdag i morgen...og får meg time hos fastlegen...orker ikke å gå rundt å føle at jeg ikke har overskudd til noe! så får jeg bare håpe at jeg blir hørt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...