Gå til innhold

Den harde kjernen: Lillekikki, rosered, Fullklaff med spire, Anette_78, Honningbolla, Anne_E, Tomine29


Andrebolleiovnen

Anbefalte innlegg

Lillekikki, rosered, Fullklaff med spire, Anette_78, Honningbolla, Anne_E, Tomine29

 

Egen tråd her så vi kan chatte:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tusen tusen takk for i kveld jenter!! atter en gang kjempe hyggelig å få skravlet masse igjen!! så greit å skravle med noen som er i samme situasjon!! For min del er jeg nå kjempe sliten i ryggen, og har litt vondt.(har fått utslett i ansiktet, lurer på om jeg ikke tålte egon-scamipen??) Noen kynnere kommer også.. vært en lang dag!.

Men det er så godt å komme seg ut og prate med dere!! :)

 

Det har blitt en super gjeng, og jeg gleder meg masse til 27 feb, samt 8 mars. (har alt informert ståle om at det kommer en skravlete gjeng hit den 8 mars...) hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for en knallkoselig kveld! gleder meg allerede til neste gang vi møtes! er kjempehyggelig å bli kjent med noen som er i samme situasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for i går igjen jeg og:)

 

I dag har jeg vært rimelig ødelagt.

Våkna opp kvalm, svimmel og skikkelig uggen.

Tomine kom innom, men jeg var ikke mye til snakksalig stakkars!!

Bekkenet mitt har holdt liv i meg i HELE dag, og er ikke mye digg.

 

Så i kveld måtte jeg avgårde på Kid å kjøpe 2 digre puter jeg skal ha godt plantet under beina, rompe, og mage i natt.

Håper det går seg til da.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

off da "fullspire" (hehe - kommer ikke over den altså!!) Sover du greit om natta med det "problematiske" bekkenet ditt? eller blir det et herk også?

 

bekkenet mitt har også begynt å protestere.. begynte å verke en del rett før jeg dro fra egon i går, og på jobb i dag. begynte ved lunsj-tider, først med litt kynnere så satt det seg i bekkenet resten av arbeidsdagen. Har nettopp tatt med en dusj, og kjenner at etter å ha stått i dusjen et kvarter begynner bekkenet igjen. sitter rett over rumpa, inni der på en måte, som er gjærdeig som vokser, eller prøver å vokse. Blir uvel i magen av det, småkvalm rett og slett.

Lurer på om jeg klarer å holde på slik frem til neste lege-kontroll 26 februar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe bra med dissa bekkena..(hehe)... Hjelper meg mye å ta det med ro da, gå sakte osv. selv om det ikke er vondt der og da.. Bare et lite tips:)

 

Tenkte som deg Lillekikki, at jeg skulle holde ut til neste legekontroll som var 2 uker unna, men jeg måtte krype til korset etter noen dager... Men hvis du tar det litt med ro og passer på så kan det jo hende du holder ut, men tror ikke det er lurt å presse seg:)

 

Håper dere er blitt litt bedre/blir litt bedre i løpet av helga hvertfall, er ikke noe gøy med detta bekkengreiene... Men det kommer jo noe bra ut til slutt da:) Får bare tenke på det...

 

God helg alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er så der....

 

Fikk besøk av svoger i dag, og da måtte jeg vaske litt....Å da gikk bekkenet igjen....

Han er veldig flink til å massere, så får fri litt til han i helgen og se om han har magiske hender....

Jeg skal ringe legen på mandag, ny sykmelding, og får vell time da kanskje angående bekkenet??

Las en plass at man egentlig skulle ta kontakt med lege med en gang man kjente bekkentrøbbel.

Men fader heller. Er så dritt lei av å springe til legen med alle symptoma hele tida og....

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia jenter! Veldig koselig å se dere igjen her om dagen!

He he ja det blir nok fullspire nå;), forkortelser er stili hehe;).

Ja slenger meg på dette bekkenet eller mer siden av låret! Var hos kirpraktorn min igjen her i går (nettopp ferdig med behandlinger på nakkem), så nå bør jeg ikke ligge på venstre siden! Det var lett, not!

Men men får håpe det går seg til! Håper du er blitt bedre lillekikki!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det "hunny bunny!" hehe.. kom på et uttrykk en kamerat av pappa hang seg opp i... hehe..

Det er ikke noe særlig bedre enda.. har i tillegg fått veldig nedtrekk, så jeg er veldig forsiktig med hva jeg gjør, og hva jeg bærer.. Dette passer så dårlig!!! for i kveld er det potgirobygget konsert!!! åhh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig da Lillekikki... Men kos deg på konsert i kveld da:) Du drar vel allikevel?!?

 

Men dere, noen som har noe imot å flytte Fratelli til tirsdagen isteden for onsdag? Er personalmøte på jobben på onsdagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det ikke blir alt for ille for deg i kveld lillekikki! Og at konserten blir bra for deg og ikke bare slitsomt! Så typisk da når man skal noe.

Jeg jobber til seks på tirsdagene, så da blir det litt senere for midt vedkommende, for ikke kommet før nærmere halv sju. Men det går greit det også for min del.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg så passer begge dagene.. Jeg kommer uansett!! skal til legen den 26, det gleder jeg meg skikkelig til! skal ta opp dette med ryggen og nedpresset. Min kjære spør ofte om hvordan det går, og viser at han bryr seg masse.. og jeg blir så glad når jeg ser hvor mye dere bryr dere også!!! :) Tusen takk jenter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener ikke å bestemme at vi skal bytte dag da, men vil jo gjerne være med:) Ellers passer det for meg på torsdag og da, men da jobber jeg til kvart over fem, så er vel ikke i lillestrøm før halv 6...

Men kan ikke alle skrive hvilken dager de kan eller ikke kan eller noe da? For hvis alle kan på onsdag unntatt meg så får jeg bare hoppe over den gangen... Overlever nok det og:) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LilleKikki: Håper det blir en bra konsert da! og at bekkenet ditt ikke slår seg helt vrangt....

 

For min del passer det nesten bedre med treff på tirsdag i steden for onsdag...

 

håper alle har hatt en så bra helg som mulig til nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det!! konserten var knall bra!! men det holdt med to timer ståing, da var det nok for bekkenet mitt. Var kjempe deilig å komme hjem i senga da!!

 

Håper så mange som mulig får blitt med på fratelli! jeg kan alle dager..

Og at alle har holdt av den 8. mars for film-kveld.. skal blir så hyggelig å hilse på våre små!! :) (sambo har alt fått beskjeden om at en god skravlete gjeng kommer da, og tv´en er holdt av for oss.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloys jenter!

Skal si det har vært aktivitet her, nå som jeg har vært borte fra computerern:P hehe

Har besøk av svoger. og er sosial:)

 

Funker for meg både tirsdag, onsdag og torsdag på fratelli.

 

Jeg måtte dra på babyshop å handle i går:)

Sauetøffler, nett til å henge på veggen til badeand:) hehe

 

Måtte også gå til innkjøp av ammeinlegg, brystene lekker!! iiiiik.

Åsså er brystvortene stein harde og vonde!!

Så da kjøpte jeg en brystvortekrem i tillegg. HYSTERISK!! haha

Men...jeg tørr ikke bruke kremen, den kan sikkert sette igang masse..... huff....neida... men nå har jeg den så får smøre på når det blir for ille....

Det er ikke melk som kommer ut, men blank veske, som blir gul og hard når den stivner.

Var det slik du hadde Lillekikki??

 

Fant senga jeg har leita etter, MÅ kjøpe den i morgen, så den ikke forsvinner:) hehe noen som vil være med på dagen da?

Send meg en melding:) Drar på babyshop på Lørenskog var der jeg fant den.

Så innmari fiiiin, og selvsagt med det sengetøyet som var oppi.

hehe.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er blank væske som kommer ut av puppa ja, fullklaff!! Men har ikke opplevd at det har stivnet!! Men det lukter skikkelig sur melk.. er vel råmelk de kaller dette lyse gjennomsiktige greiene..

 

Så deilig å finne noe du virkelig har lyst på!!!

Har også lyst på ny seng...

Sliter skikkelig med å finne et stellebord/kommode som jeg har lyst på!! De som er "riktig" vei, er altfor høye for meg!! ;p

Nå pusser vi opp badet i mars, så det skal være ferdig før jeg kjøper noe da jeg er usikker på hvilke mål vi har å gå på...

 

Virker som om du har fått kjøpt inn litt nå, fullklaff!! ;) men så er det jo så mye vi trenger!!! hva med dere andre, jenter? fått handlet inn litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ser det kommer flere bekkenslitere her, det unner jeg dere ikke. Må vel si velkommen etter, selvom velkommen blir litt feil å bruke. Det er noe skikkelig dritt, så vondt til tider. Kanskje vi skal begynne å svømme??

 

Kan gjerne bytte dag til uka for min del, kommer ikke på nå at jeg har noen andre planer.

 

Ellers har vi nå handlet inn vogn, stellebord, bilsete, noen få plagg pluss litt småtteri som flasker og smokker:-) skal ut å handle seng med svigers om ikke så lenge:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillekikki: Det lukter ikke noe enda, heldigvis!!

Da hadde jeg vell spydd enda mer... brekker meg hver gang jeg lukter i en melkekartong nemlig.... å jeg skal amme!! Ship o hoi!! haha

Går vell bedre da, utrolig hva man venner seg til:)

 

Begynner å bli endel ting her nå ja:)

Åsså så lenge til vi kan sette igang å ta det i bruk...

 

I går kjente gubben ENDELIG spark på utsiden.

Skravla gikk på han da:)

Hadde mye han skulle forklare meg og greier om dette:)

Han er såååå innmari god og søt!

Babyen har ikke vært så aktiv på lenge som i går heller da.

Det var og morro at det kom spark fra høyre og venstre siden i ett kjør, så det var tydelig at babyen lå på tvers fremdeles, og bokset med både armene og beina.

 

Tomine29:

Svømme, ja, det hadde vært digg.

Vet du om noe bra sted?

 

Vi pleier av og til....(egentlig ikke så ofte men 2 ganger på 7 år...haha) vært på badeland på Gardermoen, men er ganske kaldt i vannet der.

Har vært i Blystadlia en gang for mange år siden, var ikke så innmari varmt der heller.

Men hva med spabehandling på Arena??

Der er det varmt og godt, innbiller jeg meg.

Den harde kjernen på Arena??? Det hadde vært noe det!

Massasje og bobblebad. Aiaiaiaia og drøm om champagne og long drinks....pina colada oioioioi

Drømmer jeg nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handla i dag igjen...hehe

Shoppoholiker!! Jepp thats me.

 

Dro på babyshop på Lørenskog, og fikk vannvittig god service, okkuperte butikkdama i 2-3 timer:)

Fikk god innføring i hva man bør ha, ikke ha, og hvorfor... så god opplæring for en vordende mor:)

 

Jeg fikk kjøpt senga jeg har klødd så lenge etter, med dyne, pute, madrass, tisselaken, himmelsengkappe og sånn som dekker rundt inni senga så ikke bebien setter hodet fast mellom sprinklene.

 

Kjøpte også dyne og sengetøy til vogna, insektstrekk, handlenett, gris til hjula på vogna.

 

Baby bjørn vippestol.

 

3 stk ammebh, har aldri helt vist nøyaktig bh størrelse, det fikk jeg GOD hjelp til i dag.

Har brukt alt fra 80b til 85 c.

Nå havnet jeg på 80 E, og hun mente jeg måtte opp til 80 F etter fødsel.

Oi!! Lukter brystredusksjon her, og mye bedre skuldre og pupper fremover pga bedre bher:)

Lært mye om dette i dag gitt, som jeg aldri har tenkt så hardt over før...

 

Kjøpte også badeender til nettet på badet jeg kjøpte på lørdag.

 

Hmmmm var det noe mer jeg kjøpte da... hm...

Jo! Ammepute kjøpte jeg!

De putene jeg kjøpte på Kid, funka dårlig, de ble for myke.

Har testa ammeputa etter at jeg kom hjem, lagt den mellom beina.

Det ser ut til å være et av de bedre kjøpa jeg har gjort på leeeeenge!!

Former seg godt, er god og myk, samtidig som hard om du skjønner:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullklaff: Virker som du har handlinga under kontroll! :) Det er jo utrolig mye vi trenger og det er vel kanskje like greit å ha gjort unna en del før vi blir altfor store....

 

LilleKikki: Hvordan går det med bekkenet ditt?

 

Har vært flere ganger og svømt på Kjenn skole (i lørenskog)....er ikke spesielt varmt vann, men ålreite garderober og rent....

 

Fikk brev i helga om at jeg har fått plass på fødselsforberedende kurs....7 mai...noen flere som har fått svar?

 

Var i kontakt med fastlegen min i dag i forbindelse med at sykmeldinga mi (er 20% sykmeldt) går ut denne uka....og siden jeg ikke var kvalm/kastet opp, er jeg friskmeldt fra neste uke...trodde kanskje at jeg ble sykmeldt 20 % videre, men hun mente at jeg "måtte" prøve meg i full jobb igjen....og heller ta kontakt dersom det ikke funket...skjønner ikke hvor jeg skal hente kreftene fra, men jeg skal i hvertfall prøve! var ganske irritert etter å ha prata med fastlegen min, følte at jeg ikke ble hørt....men men....måtte bare få det ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Har nok begynt å lekke litt her og...hehe.. men men, da veit vi hvertfall at puppa funker til det:)

 

Har også fått brev om fødselsforberedende kurs, men ikke før 3.juni da (eller jeg tror det blir 4.juni, for det står onsdag 3.men det er ingen onsdag..hehe)...

 

Svømming hørtes jo digg ut det, men mente jeg hadde hørt at det ikke var så bra å svømme når man hadde bekkenløsning?!? Eller er det feilkobling i toppetasjen her, kan godt være det:)

 

Anne_E: Så rar beskjed å få av fastlegen... Legen min sa sist jeg var der at så lenge jeg fungerte bra på 30% sykemelding så fortsatte vi med det, men jeg måtte bare si fra dersom jeg trengte mer, for det var jeg som måtte kjenne på kroppen hva jeg orka... Men er jo forskjell på leger... Du får jo prøve da, men ta kontakt med legen igjen fort dersom det ikke funker... Vi skal jo fungere litt sosialt itillegg spør du meg da..:)

 

Lille_Kikki: Hvordan er bekkenet? Bra konserten var bra da, trist at bekkenet skulle krangle skikkelig akkurat da... Men men, sånn er livet å vi kan ikke bestemme over det...

 

Jeg har da ikke somla meg til å handle noe mer da.. Litt treig av meg jeg... Men men, får se om det blir noe shopping en dag:)

 

Ellers syns jeg det kanskje hørtes ut som om det passa bedre for alle på torsdag el?? Noen som IKKE kan på torsdag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten kjente gubben for første gang spark utenpå magen på lørdag.. Han ble helt i hundre han, syns det var så gøy... Endelig blitt litt aktivitet i tulla i magen min og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...