Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #51 Skrevet 13. februar 2008 Jo, jeg synes vi fortjener klem og ros! Vesla har fått tenner, og det er vondt, sårt og jeg blør noen ganger. Folk sier at de skjønner ikke at jeg holder ut! Men jeg prøver å holde ut for barnets skyld :-) Jeg sier ikke at dere som ikke ammer gjør en dårlig jobb, men synes vi som ammer gjør også en utrolig god innsats.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #52 Skrevet 13. februar 2008 Helt enig det er en stor prestasjon å amme for noen, mens enkelte går det glatt for. Vil ikke si at HI er korttenkt pga å rose noen andre en seg selv, vil heller si hun er omtenksom som roser andre. Heller du som er kortenkt som ikke unner andre en klapp på skulderen. JA EGOISME KALLES VEL DET....... Takk hi for klemmen:)
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #53 Skrevet 13. februar 2008 Jeg ble faktisk støtt av innlegget fodri jeg gir mme fordi jeg ikke kan amme Men jg skjønner også innlegget, for det er et hel%¤ å amme
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #54 Skrevet 13. februar 2008 Må vel legge inn en komentar jeg og da. Selv gir jeg mme, men ser ikke noe galt i innlegget til hi her. Synes det er tøft gjort av mødre som ammer jeg, selv gikk det ikke for meg men bra at andre klarer det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå