Gå til innhold

Klem til dere som ammer:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes ikke dette er et meiningsløst innlegg. Personlig var jeg gjennom et smertehelvete i to måneder før ammingen fungerte... og tar derfor fint imot en klem. Jeg kunne ha gitt meg etter brystbetennelse nr 1, men gav ikke opp - og det står det 'respekt' av. Det er mange av de som ammer som har vært gjennom mye smerte...

 

Selvsagt mange som gir mme som også har vært gjennom mye smerte... men dette var jo et innlegg for å hedre de som ammer. Når det er farsdag gratulerer jeg mannen min, tenker ikke på at han bør gjøre det samme med meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt får kun morsmelk. Men jeg holder meg for god til å kritisere andre av den grunn.....

 

Selv om det er vanskeligheter med amming så står det respekt av det ja. Men de skal ha like mye respekt de som gir mme.

 

Det er faktisk ikke dette som avgjør om man er en god mor eller ikke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hva er argumentene dine for at det å amme er det beste for barnet mitt? Jeg er ikke provosert, bare nyskjerrig. Det virker som du har ganske god kunnskap i.o.m at du mener det er det beste for alle barn i hele Norge..

Skrevet

Jeg synes alle som gjør sitt beste for at deres barn skal ha det godt, burde få en klem jeg!

Skrevet

Hahaha, dette var morsomt å lese. Voksne damer som blir fornærmet fordi de ikke får en klem fra et ukjent menneske... Skjønner ikke at det kan bety så mye, men...

Skrevet

er jo ikke akkurat den "klemmen" det går ut på da men...

Skrevet

Jeg takker heller for klemmen fra anette og sunniva ovenfor:) Hadde vært en MYE hyggeligere tråd.....

Skrevet

he he he, utrolig at noen blir så fornærmet av at de som ammer får en klem.

 

Okey, her er en klem til alle de som setter barna sine bakovervendt i bilen:) he he he......

Skrevet

Tusen takk Hi:)

Dette trengte jeg virkelig nå. Etter mye styr med brystbetennelser tette melkeganger, en unge som har økter med puppenekt er jeg glad jeg har fortsatt med ammingen!! Å dere som kritiserer et så fint innlegg som dette burde skamme dere. Makan til egoisme har jeg aldri sett makan til.. Tenk dere litt om før dere svarer da.

Skrevet

Jeg personlig tror ikke på at mm er bedre en mme. Jeg valgte å ikke amme for det er noe av det kvalmeste jeg ser. Mødre som slenger ut jeita si over alt, dere er faen meg ikke normale. Rakker ned på oss mme mødre. Kaller oss rotter å drittmødre?? Dette henger ikke på grep. Det er faktisk mye fint med mme: Vi har ikke en unge som er så avhengig av bare mor, andre folk kan mate han. NO hengeboobs, slipper pumping brystbetennelser og at vi lekker å sånt griseri. Vi kan nyte alkohol når vi vil bare dra på fest når vi vil uten å bekymre oss for at ungen ikke får mat. Jeg vil si jeg er mere friere en om jeg har valgt å amme. Slå den dere ammende hekser.

Skrevet

Ja det var en saklig grunn anonym over her!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

skjønner ikke at folk orker å bruke så mye energi på dritt kasting..

Skrevet

Ble først veldig glad for at det er en som tenker på ammende mødre også, jeg slet de første seks månedene med amming før jeg fikk det skikkelig til. Jeg fortjener en klem!

Og kan ikke skjønne at noen skulle ta det negativt opp! Skerpings folkens. Lag deres egen tråd for dem som ikke ammer da! Jeg tar i mot klemmen:)

Skrevet

Er forsåvidt ikke noe i veien med selve innlegget, utenom at HI hinter om at mødre som ikke ammer, er noen drittmødre som ikke vil sine barn det beste...

Skrevet

Til dere som ikke ammer:

I Singapore hvor jeg bor nå, er det INGEN som ammer. Her må jeg gjemme meg vekk bak låste dører når frøkna er sulten og tørst.

Ingen som ser negativt på singaporianere selv om - det er jo fullstendig normalt!

Skrevet

Da tolker dere innlegget helt galt vil jeg påstå... Drittmødre var vel å ta litt hardt i? Dere leser og vrir og vender mye på det lille hovedinnlegget... Alt kan jo tolkes i den retningen man vil og det legges nok vilje i det....

Skrevet

Dette innlegget er KUN laget for å provosere, ingen skriver sånt for å være "snill". Ikke fall for dette vær så snill........

Skrevet

Typisk kjerringer å snu alt på hodet for at det skal få det til å dreie seg om de,hadde HI skrevet: En klem til dere som gir mme,så hadde hvertfall ikke denne diskusjonen begynt,ingen som ammer hadde skrevet:jævla rotte,fortjener ikke vi ammende mødre en klem? Er vi dårligere enn dere som gir mme? Latterlig!!! Må jo være lov å sette pris på andre???

Skrevet

Til anonym 10.22

 

Litt mer ego nå så er vi der,går vel ikke ann å tenke mer på seg selv enn det der!!! Rister bare på hodet av sånn tåpelige innlegg!!!

Skrevet

Har lest et sted at mm er å foretrekke fordi det inneholder antistoffer som det ikke finnes i mme.

Å i tillegg sto det det at man fikk en helt unik nærhet til barnet når man ammet.

 

Takk for klemmen, klemmer tilbake :)

Skrevet

Og de som gir flaske får ikke en unik nærhet til barna sine?

Skrevet

Tusen takk :)

Jeg syns det er kos for både meg og min datter å amme, nå har jeg fått meg elastisk bæresjal og kan amme med henne oppi den :) :)

Skrevet

Hei igjen her kommer Hi. Leser at klemmen min har ordnet mye styr. Vil bare forklare nokk en gang at innlegget mitt ikke var ment som nedlatende til dere mødre som gir mme. Det var rett å slett en liten oppmerksomhet til mødre som ammer. Har selv slitt en del og da må man kanskje søke litt støtte her. Og da er det godt å få en klem da. Og ja du Martin Schanke eller hva du kaller deg selv om du pumper gir du mm så klemmen var ment til deg og:)

Og sesielt til Gøril&Jesper, for en innsats du har gjort! Du har virkelig noe å være stolt av.

 

Men til alle dere som påstår at innlegget mitt var kunn for å skape krangel får tro hva dere vil. Synes det er så utrolig barnslig at alt i denne lille verden skal dreie seg om dere. men men

 

over og ut

HI.......:)

Skrevet

Da må jeg si at du er litt korttenkt, men det er jo så mange her inne så det er jo ingen nyhet. Hvis du ikke forstår hvorfor noen reagerer på innlegget ditt vil jeg si at du har fryktelig liten evne til å sette deg inn i andres situasjon.

Skrevet

Kan dere ikke bare la dette svadaet forsvinne?

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...