Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Jeg vil gi en stor klem til alle som ammer. Dere gjør det beste for barna deres og burde være stolte av det:) All hyllest til dere!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Gud bedre for et meningsløst innlegg... Spark i rompa til alle som ikke gjør noe til sitt barns beste! D.v.s ikke ammer...Drittmødre!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Så vi som av ulike grunner ikke kan (men vil) amme, vi er ikke gode mødre, og vi vil ikke det beste for våre barn?? Piss off, HI!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 så måtte det komme en ikke ammende mor å slenge dritt igjen. Dette var ment til de som ammer å en hyllest til de. Snaket ikke stygt om de som gir mme... HI
oblix Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 Alle gjør vel sitt beste for barna sine. Da får vel jeg gi en hyllest til alle som gir mme jeg da, synes de fortjener en klem også Tenk deg litt om før du skriver noe a!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #7 Skrevet 11. februar 2008 Takker for det, selv om det har vært en selvfølge for min del.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #8 Skrevet 11. februar 2008 Men ser du ikke hvor sårende det er for de som vil, men ikke får det til? Vi gjør som best vi kan, og det er ikke "med vilje" vi slutter. Fortjener vi ikke klem vi da, liksom?
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #9 Skrevet 11. februar 2008 Hva med "hyllest til de som ikke ammer"-innlegg da??? Det er jo endel av de også, ingen ammende som går inn å refser de innleggene... De som ikke ammer (ikke kan eller vil), synd at de ikke får det til, men det ER det beste for barnet å bli ammet, dere ikke-ammende kan forsvare dere så mye dere vil (det forstår jeg også, ikke alle kan, men vil, som du sier), men alt i alt så er det det beste for barnet å bli ammet. Så takk for klemmen!!! Har ammet i over 10 mnd og er så stolt over det! :-) Skal ikke vi som har fått det til få skryte litt av oss selv???
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #10 Skrevet 11. februar 2008 Dere gjør det beste for barna deres... hva gjør de som ikke ammer da? Er vel heller de ammende som slenger dritt her inne med sine "Hipp hurra for mm" innlegg flere ganger i timen. Ser ikke helt poenget. Hvorfor ikke et innlegg som "Klem til dere som ikke røyker"? Merkelig at vi aldri ser noe sånnt her inne så mange merkelige ting folk finner på.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #11 Skrevet 11. februar 2008 Hvorfor skal man tenke på alle før man skriver noe her inne? Dette forumet er for alle, ammende eller ikke. IUkke alle innlegg passer for alle. I dette tilfellet tenkte HI på de ammende, i et annet innlegg er det de som ikke ammer som står for tur. Skjerp dere, klarer dere ikke unne andre en klem, bare fordi dere ikke selv klarer eller kan?
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #12 Skrevet 11. februar 2008 Makan til sutring fra dere mme givere. Var det urettferdig nå da? Stakkars dere. Skal få en klem dere også da vet dere. STOR KLEM:) Ble det bedre nå?
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #14 Skrevet 11. februar 2008 Er så lei sånne møkkakjerringer som deg HI, som skal være best hele . Gå å legg deg, slutt å skrive, det er du ikke flink til. Rotte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #15 Skrevet 11. februar 2008 Uff så mye splid amme-debattene her inne fører til. Vi småbarnsmødre burde heller stå sammen og hjelpe og støtte hverandre... Slik jeg ser det er vi delt i tre (fire) nå: Fullammere --- vil så gjerne, har prøvd ALT, men må ty til flaska -- vil ikke/synes det er greit å ikke prøve heller --- Og så den fjerde gruppa som ikke kan av eks medisinske grunner.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #16 Skrevet 11. februar 2008 Kjære alle ammende og ikke ammende. En stor klem til dere alle. De fleste vil jo gjøre det beste for barna sine, men jeg vet faktisk om flere som velger å ikke amme fordi de synes det er mer passende for dem. Dette irriterer meg, særlig når de kommer med dumme unskyldninger og sier at det ikke er viktig at barnet får i seg morsmelk. Selv fikk jeg ikke til å amme og pumpet meg i 3 uker, men så ville vesla amme likevel. Ha en fin dag alle sammen!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #17 Skrevet 11. februar 2008 Mulig HI ikke mente det så fryktelig vondt da....men kanskje ikke den skarpeste kniven i skuffen?
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #18 Skrevet 11. februar 2008 Og takk igjen :-) Skjønner heller ikke hva som var så gale med dette. Fortjener ikke de som ammer en klem bare fordi det finnes noen som ikke gjør det? Virker som "mme-folk" er litt for nærtagende her, eller at alle har stått opp på feil fot...:-)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #19 Skrevet 11. februar 2008 Takk, det syns jeg var et koselig innlegg jeg. Det er hyggelig å få skryt for at man ammer, ellers må man jo nesten ikke si det høyt for da kommer alle mme-givere og syns så synd på seg selv og føler at det er kritikk mot seg selv. Vær så snill å forstå at det er ikke vi som ammer sin feil at dere ikke kan amme, det er trist for dere, men hvorfor skal vi være nødt til å få dårlig samvittighet for det? Jeg syns vi ammende trenger en klem jeg.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #20 Skrevet 11. februar 2008 Hi her... Går ut en liten tur og kommer tilbake å leser alt stygt som blir skrevet. Hva er det egentlig som er så galt med hva jeg har skrevet? At jeg roser mødre som ammer? Etter det jeg har fått informert er mm det beste for barnet, og så får jeg kjeft for å ha skrevet dette. Dere blir provosert av at jeg gir en klem til ammende mødre. Men da skal jeg fortelle dere andre at jeg blir provosert av at vi får kjeft for å kanskje synes vi har lyktes i noe samtidlig som det er det beste for barna våre. Skrev ikke noe negativt til mødre som gir mme. Men jeg ga en klem til de som ammet. Jævlig egoistisk av dere å komme å ødelegge et innlegg som var tilegnet oss som ammer. Men greit da gir klemmer til alle jeg gidder ikke å sitte å være sur på alle og enhver som gjør noe annet enn meg selv. Så kom nå da med en argumentasjon som er litt mer fornuftig enn dritt hi, jævla rotte eller noe sånt barnslig tøv, bare for at jeg roser ammende.... STOOOOOOOR KLEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hi
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #21 Skrevet 11. februar 2008 For ei helvetes rotte:( Føtti rakkern, kom deg unna dibn kjerring....
mamman til casper og malene Skrevet 11. februar 2008 #22 Skrevet 11. februar 2008 hei HI og alle dere andre:) jeg ammer ikke fordi melken aldri kom, prøvde i noen mnd med sønnen, og jenta mi på 8uker prøver jeg fortsatt med:) men poenget mitt er: jeg blir noen ganger litt flau over å være ikke ammer, når jeg leser mange av disse innleggende. fortjener ikke de ammende en klem? jo, det syntes jeg:)selvsagt gjør de det:) de gjør jo en fantastisk jobb:) selv om de får klem og skryt, betyr jo ikke det at vi som ikke ammer gjør en dårlig jobb. vi må slutte å være så nærtagene, er jo tross alt ikke ammende sin feil at vi ikke ammer, så slutt å ta dere nær av alt, se heller det positive i ting:):) så dere som ammer:) her er en klem fra en ikke ammer:)
Mamma'n til Tobias♥ Skrevet 11. februar 2008 #23 Skrevet 11. februar 2008 Godt svart mamman til casper og malene;) Var kjekt i dag!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #24 Skrevet 11. februar 2008 for et meningsløst innlegg! ammet til sønnen min var 7.5mnd.da ville han ikke mer trenger ikke klem fordi jeg gav han mat. hadde ikke det funket å amme hadde jeg gitt mme. gi meg en klem fordi jeg kler på sønnen, rister på hodet over sånne innlegg!!
Mamma'n til Tobias♥ Skrevet 11. februar 2008 #25 Skrevet 11. februar 2008 Helt enig, innleggene er meningsløse! Burde egentlig bare ignorere de;) Er jo bare for å provosere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå